Η Μερόπη αστειεύεται

Η Μερόπη αστειεύεται

Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2008

Φταίνε οι άλλοι που δεν τους πιστεύουνε;;



Σκηνή στο Δικαστήριο:

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου κάθεται ένας «παππούς» που κρατάει και μπαστούνι. Κατηγορείται για εξύβριση, βλασφημία και σωματική βλάβη εκ προθέσεως.

Στη θέση του μάρτυρα η νύφη του, η οποία είναι και η μηνύτρια. Καταθέτει λοιπόν ότι ο πεθερός της την εξύβρισε σκαιότατα, βλαστήμησε τα θεία και την κτύπησε με το μπαστούνι του προκαλώντας της σωματική βλάβη.

Ο «παππούς» από τη θέση του κατηγορουμένου δυσανασχετεί για τα «ψέματα» που ακούει. Μόλις τέλειωσε η νύφη του την κατάθεση της, αποχωρεί περνώντας από δίπλα του. Τότε αυτός της φωνάζει «γιατί λες ψέματα μωρή πουτάνα; Εγώ σε έβρισα; γαμώ το Χριστό σου, γαμώ την Παναγία σου» και σηκώνοντας το μπαστούνι του της δίνει και μια κατακέφαλα μπροστά στους εμβρόντητους δικαστές και στον ακόμα πιο εμβρόντητο δικηγόρο του.

Στην απολογία του ο «παππούς» αρνήθηκε ότι τέλεσε τις πράξεις που κατηγορείτο, αλλά απ’ ότι καταλαβαίνετε, έφαγε «καμπάνα» από το δικαστήριο. Αποχώρησε δε από την αίθουσα του δικαστηρίου για να ασκήσει έφεση, δυσανασχετώντας γιατί δεν τον πίστεψαν οι δικαστές, αλλά πίστεψαν την «πουτάνα» τη νύφη του…..

Το περιστατικό αυτό είναι αληθινό και το παρακολούθησα αυτοπροσώπως στο δικαστήριο πριν μερικά χρόνια.

Πώς το θυμήθηκα τώρα;; Να, διάβασα χθες στον Τύπο ότι ο δημοσιογράφος Θέμος Αναστασιάδης κατέθεσε στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα έγγραφο, με το οποίο καλεί τις Αρχές αυτές να προβούν σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για την προστασία των προσωπικών του δεδομένων και της προσωπικότητας του εφαρμόζοντας τους κείμενους Νόμους προς κάθε κατεύθυνση.

Αναλογιζόμενη τις «γυμνές» φωτογραφίες του παρολίγον αυτόχειρα που δημοσίευσε στην εφημερίδα του, γέλασα με τις αιτιάσεις του εν λόγω δημοσιογράφου και δεν πίστεψα στην προσήλωση του στη νομιμότητα και στην προστασία των προσωπικών δεδομένων. Έχει γούστο να δυσανασχετεί κιόλας που δεν τον πιστεύουμε……σαν τον «παππού» της πιο πάνω ιστορίας.


Υ.Γ. Το ότι καταπατά τα προσωπικά δεδομένα των άλλων δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν δικαιούται ο εν λόγω δημοσιογράφος προστασίας για τα δικά του προσωπικά δεδομένα

29 σχόλια:

rain είπε...

Γέλασα πάρα πολύ με την ιστορία του παππου. Οι καλύτερες ιστορίες είναι οι αληθινές τελικά και ο συνειρμός σου απίθανος. Είσαι φοβερή!! Καλησπέρα σου

JF είπε...

Φοβερές ιστορίες και οι δύο!
Αν θες κάνε τον κόπο να διαβάσεις και μια παρόμοια, πέρα για πέρα αληθινή...

http://epea-jf.blogspot.com/2008/02/blog-post_06.html

Χαιρετώ σε

αντωνης είπε...

ρε τον παππου χαχαχαχαχα
Ωραιο Μεροπη!!!

(το υπολοιπο αρνουμαι να το σχολιασω. γιατι με εχουν εκνευρισει ολοι αυτοι)

Meropi είπε...

--@ Βροχούλα μου πράγματι οι ιστορίες της ζωής ξεπερνούν και τη φαντασία...

--@ if μου διάβασα και τη δική σου ιστορία και γέλασα.

--@ Αντώνη μου και στο δικαστήριο όλο το ακροατήριο ξέσπασε σε γέλια με τον παππού. Ειδικά όταν απολογούμενος είπε ότι είναι θεοσεβούμενος και δεν βλαστημά ποτέ....χα χα χα!

marianaonice είπε...

Μερόπη μου θα σου πω και σένα μια παροιμία που λέει η μαμά μου, όπως είπα και στη jf στην παρόμοια ιστορία της: "Τα δικά μας είναι σύκα και ζουλιούνται ενώ των άλλων είναι καρύδια και βροντούν!".
Νομίζω τα λέει όλα γι΄ αυτές τις υποκριτικές και πέρα για πέρα εγωϊστικές συμπεριφορές!!
καλό σου ξημέρωμα φίλη μου.

Dora Tsirka είπε...

Μερόπη μου, το μπλογκ σου είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Τόση σοφία ζωής και τόση σκέψη, μαζί με χιούμορ, αίσθηση της ευθύνης του πολίτη και του ανθρώπου. Μάλλον αυτά τα κείμενα θα έπρεπε να γίνονται Πρώτο Θέμα (και ευτυχώς υπάρχουν πολλά τέτοια στο διαδίκτυο, λιγότερα από τα σκουπίδια, αλλά υπάρχουν). Μάλλον η παροιμία της Μαριάνας πρέπει να μπει ως μόττο. Καλή σου μέρα και καλό σαββατοκύριακο.

mania είπε...

Καλημέρα βρε Meropι, ακούς εκεί να μην πιστέψουν τον παππού οι δικαστές...Μήπως μετείχαν σε κύκλωμα με την "πουτάνα" τη νύφη του;; Μάλλον κάτι τέτοιο θα διαδίδει ο παππούς. χαχαχα
Όσον αφορά τον άλλο τον κύριο τώρα τι να πω; Δεν θα πω καλά να πάθει, γιατί είμαι γενναιόψυχη. χαχαχα

Miss Little Sunshine είπε...

χαχαχαχα, τι αστεία ιστορία ο παππούς!Κλασική συμπεριφορά Ελληναρά. Ο Θέμος το προχώρησε λίγο το θέμα του παππού και επιπλεον διεφθάρη.Τουλάχιστον ο παππούς δεν έκρυβε ποιός ήταν, ο άλλος πάλι καλά μας είχε ξεγελασει.Φιλιά απο το ηλιόλουστο UK!

Meropi είπε...

--@ Mariana μου γλυκειά,
τα προσωπικά δεδομένα του Ζαχόπουλου ήταν καρυδια λοιπόν, ενώ του Θέμου είναι σύκα. χα χα χα!

--@ Dora μου σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Κι εσύ μ' αρέσεις πολύ και σε επισκέπτομαι συχνά.

--@ Mania μου από κάτι τέτοιους διαδίδονται οι φήμες για παραδικαστικά κυκλώματα. χα χα χα!

--@ little Sunshine ως γνήσιος Ελληναράς ο παππούς βλαστήμησε και μετά παρίστανε το θεοσεβή!!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Μερόπη μου,καλησπέρα!
Σηκώνω τα χέρια ψηλά κι ας μην είμαι η επιστήμη:))
Παραδίδομαι,δεν αντέχω άλλο!

Παράλογοοοοοοοοοοο!!!

φιλάκια και καλό σ/κ...

Lily είπε...

Sorry gia tin parembasi kai to asxeto epi tou 8ematos sxolio...
SOS einai anagki na deite kai na proo8isete to parakatw link



http://lilyfromgazi.blogspot.com/2008/02/blog-post_09.html

gerasimos είπε...

Εξαιρετική σε χιούμορ, βάθος, ευτοχία και πάνω απ 'όλα αυθεντικότητα. Μερόπη για μία ακόμη φορά απέδειξες πως ο δρόμος προς την ουσία είναι... σύντομος! Αρκεί να μη... βιάζεται κανείς. ;-)

gerasimos είπε...

*ευστοχία

ΩΣΗΕ είπε...

XAXA. Μερόπη πολύ ττραντανχτό και απτό παράδειγμα. Εχμ... ξέρεις κανένα καλό νομικό; Γιατί χρειάζομαι ένα επειγόντως Μερόπη μου, έμπλεξα...
σε φιλώ

mariana faithful είπε...

Ο γεράκος με το μπαστούνι του, απλά γραφικός. Ας μην ανοίξω το στόμα μου για τους Θέμους και για την Αρχή Προστασίας.

Meropi είπε...

Καλημέρα σας καλοί μου φίλοι

--@ Ψυχή μου φαντάζομαι ότι θα θεωρείς παράλογο το ότι ο Θέμος από τη μια καταπατά τα προσωπικά δεδομένα των άλλων και από την άλλη κάνει διαβήματα για τα δικά του...

--@ Lily μου σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη σου. Σε επισκέφτηκα κι εγώ και σου άφησα σχόλιο.Διάβασε το για να δεις πώς διαστρεβλώνεται η αλήθεια από μερικούς.

--@ Γεράσιμε μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Έχουν ιδιαίτερη σημασία για μένα όταν προέρχονται από σένα.

--@ Ωσηέ μου, τι έπαθες και έμπλεξες;; Φαντάζομαι ότι το νομικό το χρειάζεσαι στην Κύπρο. Όχι δεν ξέρω κανένα εκεί, έχω αποξενωθεί από τους παλιούς μου συμφοιτητές που γύρισαν Κύπρο. Όταν μπλέξεις με δικαστήρια χρειάζεται υπομονή.

--@ Mariana μου ο "γραφικός" παππούς φανερώνει πολλά για τη νοοτροπία του Έλληνα

Takiz είπε...

3 λαλούν και 2 χορεύουν......

Καλημέρες

Meropi είπε...

--@ Τάκη μου
και ο παππούς....δέρνει

Haris είπε...

Θεός ο παππούς!

Meropi είπε...

-@ Καλώς το Haris, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ αν γιόρταζες χθες.

Jack Bower είπε...

Egw ton pistepsa ton pappou pantws. Peistika. Opws peithomai apo ta stroumfakia tis eksousias... Eimai afelis lete?

Zorba the Greek είπε...

Καλησπέρα Μερόπη, πολλάν καλάν λαλείς τα (που λένε και στη μεγαλόνησο)

Εγώ, επέτρεψε μου, θα πάρω το μέρος του δόλιου παππού. Διότι στριμμένος μπορεί να είναι, αλλά ποιός ξέρει τι του είχε κάνει αυτή η ατίμη η νύφη του ανθρώπου.

Meropi είπε...

--@ Jack Bower α πα πα καθόλου αφελή δεν σε βρίσκω....αλλά απλώς καλοπροαίρετο (!!)


--@ Ζorba the Greek καλώς μου ήρθες. Ξέρεις για ποιο πράγμα είχε γίνει ο καυγάς μεταξύ "παππού" και "νύφης"; Δεν είχε κάνει παιδιά με το γιο του η νύφη και την έβριζε στείρα κλπ. Είχε δε το ..θράσος η νύφη να του ανταπαντήσει "πού ξέρεις μπορεί να φταίει ο γιος σου". Και ο "παππούς" έγινε Τούρκος....

athanasia είπε...

Καλησπέρα!

Πολύ καλύτερος θα ήταν ο κόσμος αν δεν ακολουθούσαμε τόσο πολύ την πρακτική "άλλο οι αρχές μας κι άλλο τί κάνουμε ή τί μας συμφέρει"...

:)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τελικά "τα προσωπικά δεδομένα" ανακαλύφθηκαν για να καλύπτουν τους απατεώνες;

Meropi είπε...

--@ Αθανασία μου,
Πόσο ο κόσμος θα ήταν διαφορετικός αν γινόταν αυτό που λες!!

--@ Ασκάρ μου τα προσωπικά δεδομένα είναι καλό να μην παραβιάζονται, αλλά ξέρεις τι πρόσεξα;; Πιο πολύ οι απατεώνες επικαλούνται την προστασία τους.

marianaonice είπε...

Δεν μπορώ να μην επανέλθω Μερόπη μου. Ο Ασκάρ χτύπησε φλέβα πάνω στο ευαίσθητο σημείο μου!! Ξέρεις εσύ!... Λοιπόν πράγματι τελικά τα προσωπικά δεδομένα θεσπίσθηκαν υποτίθεται για να προστατεύουν τον άνθρωπο από την αυθαίρετη και άδικη διαπόμπευσή του, όμως τελικά μόνο για αυτό δεν εφαρμόζονται! Θυμάσαι τον Ηλία Αμπουλό, από την Αγιάσο της Μυτιλήνης, τον είχαν κάνει ρόμπα ως βιαστή τα ΜΜΕ ενώ τελικά πιάστηκε μετά από έξι μήνες άδικη προφυλάκισή του ο πραγματικός δράστης!! Ένώ ένα επιχειρηματία π.χ. από την Κηφισσιά που διακινούσε παιδική πορνογραφία στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ παρότι καταδικάστηκε μέχρι σήμερα δεν μάθαμε ποιος είναι!!!!
Κατάλαβες τώρα πως λειτουργούν τα προσωπικά δεδομένα και τι εξυπηρετούν;;

alekos markellos είπε...

Είναι το ουσιαστικότερο και με απύθμενη παραστατικότητα σχόλιο που διάβασα για τον ξεφτίλα. Μπράβο.

alekos markellos είπε...

Υ.Γ : Τον Θ. εννοώ, όχι τον παππούλη με τη μαγκούρα...