Η Μερόπη αστειεύεται

Η Μερόπη αστειεύεται

Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2009

Η Οδύσσεια μιας ταξιδιώτισσας!


Οι ίδιοι επαγγελματικοί λόγοι που επέβαλαν την περασμένη βδομάδα να βρίσκομαι στο Δικαστήριο της Πάτρας, με ανάγκασαν χθες να ταξιδέψω πάλι με προορισμό την ίδια πόλη. Κι εκεί αρχίζει η Οδύσσεια μου. Ακούγοντας από το ραδιόφωνο ότι έκλεισαν οι αγρότες τον Ισθμό της Κορίνθου, αποφάσισα να φύγω με το τρένο. Έφυγα από το σπίτι γύρω στις 2.30 μ.μ. με προορισμό το σταθμό Λαρίσης. Έσερνα μαζί μου και μια μικρή βαλίτσα. Χρησιμοποίησα το μετρό και έφτασα στο σταθμό γύρω στις 3.15΄. Εκεί βρήκα μια ουρά να περιμένει. Φτάνοντας στο γκισέ μου είπε ο Υπάλληλος ότι μπορώ να φτάσω μέχρι το Κιάτο με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, αλλά από κει και πέρα δεν υπήρχε διαθέσιμο εισιτήριο για το τρένο, παρά στις 9 μ.μ. Το θεώρησα υπερβολικό να περιμένω τόσες πολλές ώρες. Αποφάσισα λοιπόν να πάω να δοκιμάσω την τύχη μου στο ΚΤΕΛ, στον Κηφισό, με την ελπίδα ότι μπορεί να είχαν αφήσει ανοικτή τη παλιά γέφυρα στον Ισθμό και να περνούσε από κει το λεωφορείο. Παίρνω ένα ταξί και τρέχω στο ΚΤΕΛ. Εκεί υπήρχε σχετική ερημιά. Με πληροφόρησε ο υπάλληλος ότι δεν γίνεται κανένα δρομολόγιο, γιατί οι αγρότες κλείσανε και την παλιά γέφυρα. Φεύγοντας με πλησίασε ένας ταξιτζής και μου είπε ότι αν βρεθεί τουλάχιστον ακόμα ένα επιβάτης, αναλαμβάνει να μας πάει στην Πάτρα με 300€ (150€ ο καθένας). Θα περνούσε, λέει από μια μικρή γέφυρα που υπάρχει στο Λουτράκι. Το θεώρησα υπερβολικό το κόμιστρο και απέρριψα την πρόταση του. Ξαναπήγα με ταξί στο Σταθμό Λαρίσης. Ξαναμπήκα στην ουρά και όταν έφτασα στο γκισέ, μου είπε ο υπάλληλος ότι μόνο μέχρι το Κιάτο υπάρχουν πια εισιτήρια. Έβγαλα λοιπόν μέχρι το Κιάτο και σκέφτηκα ότι μετά έχει ο Θεός (η τύχη μάλλον). Πήρα λοιπόν τον Προαστιακό κατά τις 4.30 μ.μ. Από κόσμο καλύτερα μη ρωτάτε. Στοιβαχτήκαμε σαν σαρδέλλες. Εγώ όρθια, να σέρνω και τη βαλίτσα και να προσπαθώ να ισορροπώ σαρδελλοποιημένη. Και μέσα σ’ όλα ένας «εφαψίας», εκμεταλλευόμενος την κοσμοσυρροή, άρχισε να χουφτώνει όποιαν έβρισκε μπροστά του (όχι εμένα τη μεσήλικη πάντως). Κάθε λίγο και λιγάκι άκουγες και μια τσιριχτή φωνή από γυναίκα που υπέστη τα «χάδια» του εν λόγω κυρίου. Πρότεινα να σηκωθεί κάποιος και να του δώσει τη θέση του, για να σταματήσει το έργο του. Πράγματι σηκώθηκε μια κοπέλα και του παραχώρησε τη θέση της και για λίγο ησυχάσαμε. Η ησυχία μας δεν κράτησε πολύ. Ξανάρχισαν οι τσιρίδες. Γυρίζω και βλέπω τον εν λόγω «κύριο» όρθιο και πάλι. Στο αγριεμένο και συνάμα ερωτηματικό βλέμμα μου, απάντησε ότι (τάχα) ήταν ευγενής και παραχώρησε τη θέση του σε μια ηλικιωμένη κυρία. Χα χα χα!! Μετά από δύο ώρες περίπου φτάσαμε στο Κιάτο. Ξέχασα να σας πω ότι στα ενδιάμεσα σταματήσαμε στη μέση του πουθενά για είκοσι περίπου λεπτά, γιατί υπήρχε, λέει, κυκλοφοριακή συμφόρηση!!! Μετά την Κόρινθο, όπου αποβιβάστηκε αρκετός κόσμος, βρήκα κι εγώ μια θεσούλα και κάθησα.

Στο Κιάτο αρχίζει η νέα φάση της Οδύσσειας μου. Εκεί δύο λεωφορεία περίμεναν τους τυχερούς που είχαν εξασφαλίσει εισιτήρια για το τρένο του ΟΣΕ. Γιατί λεωφορεία? Μα επειδή, λέει, γίνονται έργα μεταξύ Κιάτου και Διακοφτού. Τα λεωφορεία λοιπόν θα μετέφεραν τους τυχερούς στο Διακοφτό, απ’ όπου θα έπαιρναν το τρένο για Πάτρα. Τρέχω και παρακαλώ τον οδηγό να με πάρει κι εμένα. Όπως έτρεξα εγώ, έτρεξαν κι άλλοι. Αυτός λέει «αφήστε να μπουν πρώτα όσοι έχουν εισιτήρια και αν μείνουν κενές θέσεις, θα μπείτε κι εσείς». Ευτυχώς είχε μερικές κενές θέσεις και μας επέτρεψε να μπούμε. Έβαλα τη βαλίτσα στη «μπαγκαζιέρα» και πάω να μπω. Με σταματά το οδηγός και μου λέει «οι θέσεις γέμισαν κυρία μου, δεν χωράτε» (οι άλλοι δεν είχαν βαλίτσα και μπήκαν αμέσως). Μ’ έπιασε απελπισία. Είδε το απελπισμένο μου βλέμμα και τελικά με άφησε να μπω. Ένας θα έμενε όρθιος και ο οδηγός εκεί που δεν με άφηνε να μπω, παρακάλεσε ένα νέο παιδί να σηκωθεί. Δεν με ένοιαζε να μείνω και όρθια, αλλά ο νεαρός είχε ήδη σηκωθεί και πήγε πίσω με τους φίλους του. Ήμουν σχεδόν χαρούμενη. Σχεδόν είχα λύσει το πρόβλημα μου (είχα ένα μικρό άγχος αν θα με άφηναν τελικά να ανέβω στο τρένο). Στη διαδρομή μέχρι το Διακοφτό, σταματούσε στους ενδιάμεσους Σταθμούς του τρένου για να αφήσει όσους από τους επιβάτες είχαν προορισμό αυτούς τους σταθμούς. Για το σταθμό της Ακράτας υπήρχε μόνο μια επιβάτης, η οποία είπε στον οδηγό να την αφήσει στη διασταύρωση, γιατί εκεί ήταν κοντά το σπίτι της και ότι δεν χρειαζόταν να μπει στο χωριό, προκειμένου να την αφήσει στο Σταθμό. Ο οδηγός όμως μουλάρωσε και μπήκε στο χωριό και την άφησε στο Σταθμό. Η γυναίκα αναγκάστηκε να ψάχνει ταξί για να την επιστρέψει στη διασταύρωση. Τόση γραφειοκρατία!!! Μια κυρία σχολίασε αυτό το παράλογο, οπότε βρήκε ευκαιρία ένας τύπος που δήλωσε «Δωδεκαθεϊστής» να ξεσπάσει. Ότι για όλα φταίνε οι Παπάδες (για μερικά είναι αλήθεια ότι φταίνε, αλλά όχι για όλα) και τι θέλαμε να αφήσουμε την αρχαία ελληνική θρησκεία και να ασπαστούμε μια θρησκεία προερχόμενη από την Ασία κλπ κλπ. Όρεξη να είχες να τον ακούς! Μόνο που εγώ δεν είχα καμιά όρεξη να ακούω τις βλακείες του. Άν έλεγε ότι κακώς αφήσαμε την αρχαία ελληνική φιλοσοφία, για να ασπαστούμε τη φιλοσοφία του Χριστιανισμού, εντάξει το καταλαβαίνω. Αυτός όμως επέμενε ότι κακώς αφήσαμε τη θρησκεία του Δωδεκάθεου. Τελικά φτάσαμε στο Διακοφτό κατά τις 7.30 μ.μ. Μας άφησαν όλους να μπούμε στο τρένο. Ευτυχώς! Χάρηκα τόσο πολύ κι ας ξεμεσιάστηκα να ανεβάσω τη βαλίτσα στο βαγόνι. Κανένας χριστιανός δεν με βοήθησε. Ούτε ο Δωδεκαθεϊστής. Χα χα χα!!

Κατά τις 9 μ.μ. έφτασα επιτέλους στην Πάτρα!! Η Οδύσσεια έλαβε τέλος, προς το παρόν (έχω και την επιστροφή). Αχ βρε αγρότες μπορεί να έχετε όλα τα δίκια του κόσμου, αλλά εμείς τι φταίμε? Δεν είμαστε εμείς που λέγαμε το «Γράψε Κώστα» στα αιτήματα σας….




Δεν ήταν τελείως έτσι το τρένο που ταξίδεψα (δεν υπήρχε εξώστης), αλλά ένας υπέρμετρος συνωστισμός υπήρχε

47 σχόλια:

αντωνης είπε...

Στην επιστροφη νοικιασε πλοιο...

Ρε τι τραβαμε...

Την εχω "πατησει" και γω παλιοτερα σε μπλοκα των αγροτων. Εχετε παει ποτε "τσαρκα" στους αγροτοδρομους της Κωπαΐδας με αυτοκινητο της EXPRESS SERVICE; Μεγαλη χλιδη λεμε!!!
Γιατι δεν μας εφταναν τα μπλοκα, μας τρακαραν και σε ενα χωριο και γυρισαμε με την EXPRESS. 8 ωρες καναμε απο Λαμια.

stalamatia είπε...

Πήγαινες και ερχόσουνα δέκα φορές στην Κερύνια τόσες ώρες. Θάθελα .Αφού γλύτωσες το χούφτωμα πάλι καλά (ή μήπως όχι?) χα χα χα.

xasodikis είπε...

Καλή δύναμη για την επιστροφή :)

Στα μπλόκα του '95-'96, ένας φίλος ντράμερ επρόκειτο να έρθει στην Κομοτηνή για μια συναυλία. Πήρε το αεροπλάνο, κατόπιν το λεωφορείο της Ολυμπιακής από Αλεξανδρούπολη για Κομοτηνή, το λεωφορείο τους άφησε 500 μέτρα πριν το μπλόκο, πέρασαν το μπλόκο πεζή, περπάτησαν άλλα 500 μέτρα και από εκεί τους παρέλαβε άλλο λεωφορείο για Κομοτηνή! Με τα μπαγκάζια στα χέρια, εννοείται -και ο φίλος κουβάλαγε στη βαλίτσα του, εκτός των άλλων, δυο-τρία πιατίνια και το ταμπούρο του.

My point is, ότι αν μη τι άλλο θα έχεις να θυμάσαι απ' αυτήν την περιπέτεια ;)

Meropi είπε...

-@ Αντώνη μου,
απ' ότι άκουσα σήμερα στις ειδήσεις, άνοιξαν την παλαιά γέφυρα κι έτσι η συγκοινωνία γίνεται απο κει. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα την κλείσουν και πάλι.

-@Σταλαματιά μου,
ευτυχώς το γλύτωσα το χούφτωμα. Χα χα χα!!!

-@ Χασοδίκη μου,
ναι βέβαια θα θυμάμαι αυτή μου την περιπέτεια. Όπως θυμάμαι και μια παλιά παρόμοια περιπέτεια, όταν κλείσαν πάλι την Εθνική Οδό και ήθελα τότε να πάω στη Λάρισα με το δικό μου το αυτοκίνητο. Με είδε ένας αγρότης απελπισμένη και με οδήγησε σ' ένα χωματόδρομο, να παρακάμψω το μπλοκ. Το παρέκαμψα μεν, αλλά ο δρόμος ήταν τόσο χάλια που φοβήθηκα ότι θα χαλούσε το αυτοκίνητο. Ευτυχώς δεν χάλασε.

phlou...flis είπε...

Τέτοιυ είδους διαμαρτυρίες και κινητοποιήσεις, σαν των αγροτών, χωρίς κόστος για όλους (ή σχεδόν όλους) δεν γίνονται. Θάρθει και η σειρά μας να ...ταλαιπωρήσουμε τους άλλους.
Φαντάζομαι πως ήταν μια πολύ ...καλή εμπειρία. Εξάλλου γνώρισες κόσμο. Μέχρι και δωδεκαθεϊστή. Με τον εφαψία ήσουν ...άτυχη! Πού ξέρεις, μια άλλη φορά ίσως :)
Παρατηρώντας προσεκτικά τους επιβάτες του τρένου, ένας τύπος, αυτός με τα λαχανί που κοιτά τον φακό, περίεργος μου φαίνεται. Μήπως είναι αυτός;

gerasimos είπε...

Aμάν βρε Μερόπη τι τράβηξες. Μου θύμισες όταν φαντάρος, το '95, πηγαινοερχόμουν Αθήνα-Λάρισα πάλι με αποκλεισμένους δρόμους από τους αγρότες μέσω... Γραβιάς. Τι 1995 τι 2009: σε αυτή τη χώρα κάποια πράγματα απ' ό,τι φαίνεται δεν αλλάζουν.

ΝΙΟΒΗ είπε...

Ένα θα πω... χαρά στο κουράγιο σου!

Eva Neocleous είπε...

Μερόπη μου,
τι Οδύσσεια κι αυτή! Χρειάζεται γερά νεύρα για να ζει κανείς σ΄αυτή τη χώρα που περιγράφεις... Από την άλλη βέβαια έχουν κι οι αγρότες τα δίκια τους.Οι κινητοποιήσεις φέρνουν αναπόφευκτα ταλαιπωρία αλλά και το Κράτος πώς αλλιώς θα πιεστεί;

Phivos Nicolaides είπε...

Στην Κύπρο κάποτε οι πατατοπαραγωγοί έκαναν κατάληψη του αεροδιαδρόμου στη Λάρνακα!!! Τα όρια της ατομικής ελευθερίας, είναι καλό θέμα για συζήτηση.

MARINOS είπε...

Υπομονή Μερόπη!

Πόσο δύσκολο πράγμα είναι να υπηρετείς τη δικαιοσύνη ε?!

Εύχομαι όλα αυτά να μην καταλήξουν σε ένα "αναβάλλεται η ακρόαση της υπόθεσης..." από τον Δικαστή!

marianaonice είπε...

Πω πω!!! Απίστευτο τι τράβηξες φιλενάδα!! και εγώ που ξέρω αυτό το δρομολόγιο από την αρχή που έτρεχες με ταξί από το σταθμό του τραίνου στα ΚΤΕΛ και αντίστροφα, άρχισα να αγχώνομαι λες και ήμουν στη θέση σου!!
Και χθες το βράδυ σε είχα έγνοια, αλλά κάπου είδα σχόλιό σου νομίζω, και είπα: ο.κ. έφθασε στον προορισμό της! Που νάξερα τι τράβηξες για να φτάσεις!!
Θυμήθηκα τα δικά μου βάσανα πριν μερικά χρόνια που κι εγώ για λόγους επαγγελματικούς ανεβοκατέβαινα στο Αγρίνιο και με τα τότε πάλι μπλόκα των αγροτών βλαστήμισα την ώρα και τη στιγμή που διάλεξα αυτή τη ...δουλειά!!
Χαχαχα!!
Υπομονή Μερόπη μου και καλή επιστροφή!!

Meropi είπε...

-@ Φλούφλη μου,
χα χα χα! Έχεις πολύ χιούμορ τελικά. Πράγματι ήμουν άτυχη με τον εφαψία. Ίσως στην επιστροφή να σταθώ πιο τυχερή. Χα χα χα!!

-@ Γεράσιμε μου,
δυστυχώς στην Ελλάδα μερικά πράγματα δεν αλλάζουν ή αργούν να αλλάξουν.

Meropi είπε...

-@ Νιόβη μου,
και τώρα άλλο κουράγιο να γυρίσω.

-@ Εύα μου,
η αλήθεια είναι ότι έχουν τα δίκια τους οι αγρότες. Όμως μπορούσαν να μην κλείσουν εντελώς τους δρόμους και να ταλαιπωρήσουν τόσο κόσμο. Μπορούσαν π.χ. να αφήσουν μια λωρίδα ελεύθερη, να ταλαιπωρηθούμε μεν λιγάκι, να κάνουν κι αυτοί τη διαμαρτυρία τους.

Meropi είπε...

-@ Φοίβο μου,
στην Κύπρο όμως δεν έχω ακούσει να κλείνουν δρόμους και να ταλαιπωρούν όλη τη χώρα. Εκτός αν συνέβη και δεν το πήρα είδηση. Μπορεί οι αγρότες να έχουν δίκιο σε πολλά απ' αυτά που ζητούν, αλλά δεν συμφωνώ με το κλείσιμο των δρόμων. Μπορούσαν π.χ. να παραταχθούν τα τρακτέρ κατά μήκος της Εθνικής οδού, να αφήσουν όμως μια λωρίδα ελεύθερη για να γίνεται η συγκοινωνία, έστω και με εμπόδια.

-@ Μαρίνο μου,
πολύ φοβάμαι ότι αυτό θα συμβεί τελικά, γιατί το θέμα της καθαριότητας του Δικαστηρίου δεν λύθηκε.

-@Μαριάνα μου,
άστα, ταλαιπωρία τράβηξα. Όπως λέει όμως και ο Φλούφλης, δεν πρέπει να παραπονιέμαι. Γνώρισα κόσμο. Χα χα χα!!!

αθεόφοβος είπε...

Έπρεπε να ξέρεις ότι το κλεισιμο των δρόμων αυτή την εποχή,όπως πριν τις γιορτές οι καταλήψεις των σχολείων έχουν πλέον εθιμική παράδοση σε αυτήν την χώρα που δεν έχει καταλάβει οτι η ιστορία που επαναλαμβάνεται καταντάει κωμωδία.

acaliptos είπε...

Αγαπητή Μερόπη όλα αυτά που πέσαν στην αντίληψη σου στον προαστιακό (στριμωξίδι,σαρδελλοποιηση,ορθοστασία,
καθυστερήσεις) συμβαίνουν και χωρίς να έχουν κλείσει οι αγρότες τους δρόμους.
Κάποιοι που έχουμε επιλέξει αυτόν τον τρόπο μετακίνησης από και προς τις δουλείες μας τα έχουμε συνηθίσει(εκτός το χούφτωμα).
Ελπίζω την επόμενη φορά που θα χρησιμοποιήσεις προαστιακό να λειτουργεί με τους καινούργιους συρμούς(ηλεκτροκίνητους),δηλαδή να πας οπού θες γρήγορα και ευρύχωρα.
επιβάτης προαστιακού

Phivos Nicolaides είπε...

Σου ξέφυγε Μερόπη το γεγονός ότι στην Κύπρο έκαναν χειρότερα. Έτυχε μάλιστα να ταξιδέβουμε στο εξωτερικό και μας σταμάτησαν στον δρόμο!!! Αν είναι δυνατό. Κι όμως, έτσι πιστεύουν ότι διαμαρτύρονται 'δημοκρατικά' σε βάρος της ελευθερίας των άλλων. Όταν η ασυδοσία και η ανευθυνότητα ονομάζονται "δημοκρατικό δικαίωμα"!

Odysseas είπε...

Μερόπη και Γεράσιμε νομίζω ότι είστε υπερβολικοί που λέτε ότι τίποτα δεν αλλάζει σε αυτή τη χώρα. Θυμάστε πώς ήτανε παλιότερα ο δρόμος για την Κόρινθο?

Έπαιρνες το ΚΤΕΛ από τον Κηφισσό και μόλις έβγαινες στην Ιερά Οδό σε περίμενε ο Προκρούστης που σε έβαζε στο κρεβάτι και ή σε τράβαγε να μακρύνεις ή σου έκοβε τα πόδια. Έφτανες στην Ελευσίνα και σε περίμενε ο Κερκύονας που σε έβαζε να παλέψεις μαζί του. Αν τον κέρδιζες έφτανες στην Κακιά Σκάλα, όπου έπρεπε να πλύνεις τα πόδια του Σκίρωνα, κι αυτός σε κλωτσούσε στο γκρεμό, όπου σε έτρωγε μια χελώνα. Αν τη γλίτωνες από τη χελώνα, στους Αγίους Θεοδώρους υπήρχε η Φαία, μια άγρια γουρούνα πολύ επικίνδυνη. Και στον Ισθμό συναντούσες τον Σίνι που σε έδενε σε κορυφές πεύκων (είχανε και πεύκα εκείνη την εποχή). Αν μάλιστα χανόσουνα μετά τον Ισθμό και αντί για Πάτρα πήγαινες προς Επίδαυρο, έπεφτες πάνω στον Περιφέτη που σε κυνηγούσε με ένα μπρούτζινο ρόπαλο.

Ευτυχώς κάποια στιγμή κέρδισε τις εκλογές ο Αιγέας, ο οποίος έκανε υπουργό μεταφορών το γιο του Θησέα για να τον προετοιμάσει για την πρωθυπουργία. Ο Θησέας ήταν πολύ άξιος (όπως όλα τα παιδιά των πολιτικών) και έδωσε 500 εκατομμύρια αττικές μνες στους παραπάνω κυρίους (τις βρήκε από επιδοτήσεις που έπαιρνε τότε η Αθήνα από τη Θήβα) και άνοιξε ο δρόμος.

Πολύ καλημέρα μας!

ΥΓ: Γιατί δεν επιστρέφεις με ελικόπτερο από την Πάτρα όπως θα έκανε ο Εφραίμ? Έχεις χρόνο για χάσιμο εσύ?
ΥΓ2: Διάβασα σήμερα το πρωί ότι η Παπαρήγα είπε να μείνουν κι άλλο οι αγρότες στα μπλόκα. Τι γνώμη έχεις?

JamanFou είπε...

Περιμένουμε το β' μέρος εναγωνίως. Θα σε πετύχει-δε θα σε πετύχει ο εφαψίας, ο 12θεϊστής κι όλοι οι πρωταγωνιστές; χαχα

Maria Tzirita είπε...

Τι να πω Μερόπη μου, τι να πω; Αγχώθηκα και μόνο που τα διάβασα όλα αυτά, να και ομολογώ πως σε αρκετά σημεία χαμογέλασα γιατί έχεις ένα μοναδικό τρόπο να σατυρίζεις τα κακώς κείμενα! Εύχομαι να έχει αίσιο τέλος η οδύσσειά σου και να γυρίσεις πίσω χωρίς ταλαιπωρία. Πολλά φιλιά και κουράγιο καλή μου!

miss little sunshine είπε...

Ποπο! Σαν τη περιπετεια της φιλης μου της Ινδης που ηθελε να παει απο το Ν. Δελχι στο σπιτι της στη Γκεραλα! Τι περιπετεια, Θε-μο!! Καλα κι ο αλλος ο ταριφας, ακου κει 150 ευρω! Με 100 ευρω πας κι ερχεσαι Παρισι και με 50 εχεις διαμονη για ενα βραδυ σε σε ωραιοτατο ξενοδοχειο!

Dora Tsirka είπε...

Μερόπη μου, τουλάχιστον δεν έχασες το χιούμορ σου! Εγώ τι είχα τραβήξει το 95 που ήθελα να πάω μικρό κορίτσι στην Αθήνα και είχαν κλείσει τις προσβάσεις προς το αεροδρόμιο. Τότε ανακαλύψαμε με τον πατέρα μου όλους τους αγροτικούς δρόμους Θέρμης και Φοίνικα. Και τελικά δεν πέταξα εκείνη την ημέρα γιατί είχε ομίχλη. Να είναι καλά οι άνθρωποι που μας δημιουργούν τέτοιες αξέχαστες αναμνήσεις :)

dyosmaraki είπε...

Το παράξενο είναι πως με τον τρόπο γραφής σου μας έκανες να χαμογελάσουμε αν και δεν είναι για χαμόγελα η υπόθεση αυτή.
Ταλαιπωρία, μεγάλη ταλαιπωρία.
Αρχισα να σκέφτομαι τι δουλειά μπορούμε να κάνουμε ώστε να μπορούμε να έχουμε ένα σπιτάκι στην εξοχή, να μην χρειάζετια νa μετακινηθούμε, να έχουμε τον κήπο μας και τα ζωάκια μας και να μην έχουμε κανέναν ανάγκη.
....Κι έπειτα ξύπνησα....

Independent είπε...

Μερόπη μου κανονικά πρέπει να τους πεις μαι ευχαριστώ που δεν σε βάλανε στην οροφή του τρενου like African Trains....
Στην επιστροφή, μπορείς να νοικιάσεις ποδήλατο, την ίδια ώρα θα κάνεις, και θα έχεις γυμνάσει καρδιαγγειακό, πόδια και κοιλιακούς

ritsmas είπε...

A,θαύμα, είδα ξανά την εικόνα της ...παλιάς καλής Ελλάδας, με την ανοργανωσιά της, τους εφαψίες της ( καλέ νόμιζα ότι μας τέλειωσαν) τις σαρδεολοποιήσεις, τις καθυστερήσεις, τους μαγκες ταξιτζήδες, τα ΚΤΕΛ, τα είδα ολα και καταχάρηκα γιατί ανήκω εδώ, είναι οι ρίζες μου εδώ και να δεις που μέσα σ όλα αυτοθαυμάζομαι για το αριστούργημα πουχω στήσει.

Μπορώ να κλέψω το κείμενο ;

Meropi είπε...

-@ Αθεόφοβε μου,
πράγματι στην Ελλάδα έχει γίνει θεσμός η ταλαιπωρία του κοινού από κοινωνικές ομάδες. Θα μου πεις πώς θα πιέσουν για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους, αν δεν ταλαιπωρηθεί λίγο το κοινό?? Να ταλαιπωρηθεί (λίγο) βρε παιδί μου, αλλά όχι κι έτσι. Εδώ υπάρχουν κλάδοι που καταστρέφονται με το κλείσιμο αυτό των δρόμων.

-@ Ακάλυπτε μου,
καλώς μου ήρθες από το ιστολόγιο μου. Ελπίζω κι εγώ να χρησιμοποιήσω τον Προαστιακό με καλύτερες συνθήκες απ' αυτές που δοκίμασα προχθές.

-@ Φοίβο μου,
ομολογώ ότι δεν το ήξερα για την Κύπρο. Πίστευα ότι εκεί τηρούνται στοιχειώδεις κανόνες στις διεκδικήσεις.

Meropi είπε...

-@ Οδυσσέα μου,
έχεις δίκιο. Προχωρήσαμε πολύ από την εποχή του Προκρούστη. Χα χα χα!!
Τελικά απέφυγα να δανειστώ το ελικόπτερο του συμπατριώτη μου του Εφραίμ. Γύρισα σεμνά και ταπεινά με το ΚΤΕΛ.
Το ΚΚΕ πράγματι επιθυμεί τη συνέχιση της ταλαιπωρίας, ίσως γιατί πιστεύει ότι η κοινωνική αναταραχή το ευνοεί ως κόμμα ή ίσως γιατί πιστεύει ότι είναι το καλύτερο μέσο πίεσης. Δεν είναι κόμμα εξουσίας και δυστυχώς δεν το ενδιαφέρει η τήρηση των νόμων. Στην Ελλάδα γενικώς δεν είναι εμπεδωμένη η νοοτροπία ότι οι νόμοι πρέπει να τηρούνται. Επαναλαμβάνω ότι θεωρώ ότι οι αγρότες έχουν δίκιο σε πολλά αιτήματα τους και μπορούν να διαμαρτύρονται γι' αυτό, έστω και με μικρή ταλαιπωρία του κοινού, όπως π.χ. με κλείσιμο των δρόμων για μια 1-2 ώρες. Τον αποκλεισμό των δρόμων για μέρες δεν μπορώ να τον δικαιολογήσω με κανένα τρόπο.

Meropi είπε...

-@JamanFou μου,
ο Ισθμός άνοιξε κι έτσι δεν υπήρξε Β΄ μέρος στην Οδύσσεια μου. Χα χα χα!

-@Μαρία μου,
όπως αναφέρω και πιο πάνω, η ταλαιπωρία μου δεν συνεχίστηκε στην επιστροφή. Πολλά φιλιά και σε σένα.

-@ Sunshine μου,
οι συνθήκες του ταξιδιού μου κατά πολύ θύμιζαν Ινδία και Πακιστάν. Εξ ού και η φωτογραφία του τρένου που προέρχεται από την Ινδία.

-@Dora μου, το ριξα στο χιούμορ, για να διασκεδάσω την ταλαιπωρία μου. Και ναι θα θυμάμαι την περιπέτεια μου και θα γελάω.

Meropi είπε...

-@ dyosmaraki μου,
λες να το ρίξουμε στις αγροτικές εργασίες??? Και τελικά να αρπάζουμε κι εμείς ένα τρακτέρ και να κλείνουμε το δρόμο? Χα χα χα!!

-@Independent μου,
τελικά το γλύτωσα το ποδήλατο. Γύρισα με το ΚΤΕΛ!!

-@ Ρίτσα μου,
δυστυχώς μας δίνονται αρκετές ευκαιρίες να θυμηθούμε την παλιά "καλή" Ελλάδα!!
Και βέβαια μπορείς να δανειστείς το κείμενο μου!!

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Ρε τους αλήτες του αγρότες, πως ταλαιπωρούν τον κόσμο!!!
Ουδέν κακό αμιγές καλού όμως, μιας που προέκυψε μια πολύ όμορφη ιστορία για το μπλογκ σου Μερόπη.

δεσποιναριον είπε...

nhbuΕγω τωρα να ρωτησω Μεροπακι, αν ειχες παρει την συγκοινωνια οποιαδηποτε αλλη μερα θα ηταν διαφορετικη η αντιμετωπιση και η ταλαιπωρια. Θα ελλειπε ο στριντζος οδηγος και ο χαρωπος εφαψιας; Θα σε βοηθουσε το πληθος των τζεντλεμεν συνταξιδιωτων; Ο ταξιτζης θα ζηταγε λιγωτερα; Τα μπλοκα αυριο μεθαυριο δε θα υπαρχουν, Η ταλαιπωρια καθε ταξιδιωτη ομως θα ειναι ιδια κι απαραλλαχτη.

mortal είπε...

Απόλαυση τα γραπτά σου!

ΥΓ.
Τα μπλόκα, τις απεργίες, τις στάσεις κ.λπ. τα πληρώνουν, συνήθως, οι αθώοι. Τους υπεύθυνους δεν τους αγγίζουν κάτι τέτοια...

Penelope είπε...

Mεροπάκη έσχισες πάλι θα αφήσω τα δικά μου τα γραπτά γιατί βλέπω διασκεδάζω με τα δικά σου ;)

doctor είπε...

Μερόπη, την επόμενη φορά να πας στην Νέα Υόρκη. Νομίζω θα φτάσεις πιο γρήγορα.
Είναι δράμα η κατάσταση, αλλά ποιος τολμά να μιλήσει για παρακώλυση συγκοινωνιών; Οι ψήφοι των αγροτών είναι πολύτιμοι. Τόσο πολύτιμοι που τους αφήνουν και κάνουν ό,τι γουστάρουν.
Εγώ θέλω όμως όταν είναι να θερίσουν την σοδειά τους να πάνε οι φορτηγατζήδες και να κλείσουν τον κάμπο. Εκεί να τους δω τι θα πούνε οι αγρότες μας...

barel είπε...

Μερόπι τώρα σε καταλαβαίνω απόλυτα. Όντως οι δρόμοι δε πρέπει να κλείνουν αλλά φοβάμαι οτι τους κλείνουν οι λάθος πολιτικές.

VaD είπε...

Mερόπη μου,χάθηκε σχόλιο που σου έγραψα πριν από μέρες και το ωραίο είναι ότι δε...θυμάμαι τι έγραψα:)))
Ου γαρ έρχεται μόνον! :)
Καλημέρα....

Meropi είπε...

-@ Νίκο μου,
δεν θα τους χαρακτήριζα αλήτες τους αγρότες. Όμως ο πολυήμερος αποκλεισμός των δρόμων δεν με βρίσκει σύμφωνη με κανένα τρόπο. Κάποτε πρέπει να τηρούνται οι νόμοι στην Ελλάδα (και από τη Διοίκηση και από τους διοικούμενους).

-@Δέσποινα μου,
πιστεύω ότι ένα μέρος τουλάχιστον της ταλαιπωρίας οφείλεται στον αποκλεισμό των δρόμων. Π.χ. η πρωτοφανής κοσμοσυρροή και ο συνωστισμός στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, το ότι δεν βρήκα εισιτήριο για το τρένο για Πάτρα. Ακόμα και ο εφαψίας το συνωστισμό, λόγω των έκτακτων συνθηκών εκμεταλλεύτηκε. Χα χα χα!! Ειναι και άλλα βέβαια που ακολουθούν τον έλληνα πάντα. Όπως π.χ. η "εξυπνάδα" του ταξιτζή!

Meropi είπε...

-@mortal μου,
εκεί ποντάρουν οι κάθε είδους διαμαρτυρόμενοι. Να εκβιάσουν μέσω της ταλαιπωρίας των αθώων.

-@Δόκτωρ μου,
δυστυχώς πολλοί διστάζουν να πουν τα πράγματα με το όνομα τους, για να μη τους αποδοθεί έλλειψη προοδευτικότητας. Αν είναι δυνατόν! Ο αποκλεισμός των δρόμων είναι ποινικό αδίκημα. Παρακώλυση συγκοινωνιών (άρθρ. 292 του Ποινικού Κώδικα) και βλάπτει το κοινωνικό σύνολο. Πάει και τελείωσε. Μερικοί πάνε να το παρομοιάσουν με την απεργία. Δεν είναι έτσι. Την απεργία την προβλέπει ο νόμος και ο εργαζόμενος κάνοντας την υφίσταται θυσία (δεν πληρώνεται). Αν θέλουν οι αγρότες ας κάνουν κάτι παρόμοιο. Να μην πωλούν τα αγροτικά προϊόντα τους. Αυτό θα ήταν παρόμοιο με την απεργία.

Meropi είπε...

-@Βarel μου,
τώρα συμφωνούμε.

-@Vad μου,
δεν το είδα το μήνυμα σου. Λες να χάθηκε μεταξύ Χαρτούμ και Αθήνας??

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πω πω... χαρά στο κουράγιο σου!
όσο για τα αιτήματα των αγροτών ο Κώστας τα έγραφε κάτω απ' το σφουγγάρι!
και όλοι μαζί μας γράφουν εκεί που δεν πιάνει μελάνη!

Meropi είπε...

-@ Ασκάρ μου,
δεν με έφτανε η ταλαιπωρία στο γυρισμό, στο λεωφορείο του ΚΤΕΛ, κάθησα δίπλα σε μια κοπελιά που συνέχεια φταρνιζόταν και έλεγε στο τηλέφωνο ότι είχε πυρετό. Και ω του θαύματος από χθες έχω κι εγώ την ιωσούλα μου!!

Side21 είπε...

Χε χε χε ...
Τι τραβάμε κι εμείς
οι ναυτικοί !!!
Χίλια δίκια έχουν οι αγρότες ...
Σε μερικούς όμως μήνες και πάλι
θα ψηφίσουν Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ ...
Για να μπορέσουν του χρόνου ξανά
να κλείσουν τους δρόμους !!!
Καλό σου μήνα ...

anagnostria είπε...

Το απόλαυσα πραγματικά το κείμενό σου, αγαπητή Μερόπη, και νομίζω κι εσύ, αφού τέλειωσε η ταλαιπωρία, το έγραψες με κέφι. Ό, τι και να λέει ο φίλος μου ο Φοίβος, οι δικές μας ταλαιπωρίες από απεργίες στην Κύπρο είναι πολύ λιγότερες. Ίσως και λόγω μεγέθους και αποστάσεων.

Meropi είπε...

-@ Side μου,
είδες τι τραβάμε οι ...ναυτικοί??? Χα χα χα!

-@ Αναγνώστρια μου,
Κι εγώ έτσι νομίζω ότι δηλ. οι ταλαιπωρίες στην Κύπρο από απεργίες κλπ είναι πολύ μικρότερες.
Καλώς μου ήρθες από το ιστολόγιο μου

ikor είπε...

Νομίζω ότι μετά απ' αυτό πρέπει να στείλεις ένα βιογραφικό στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Μπορείς άνετα να διδάξεις το μάθημα "Συνδυασμένες Μεταφορές"! :-)))

Σοφία είπε...

Δυστυχώς στην Ελλάδα ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του και το κοινό καλό το έχει γραμμένο στα παλαιότερα των υποδημάτων του. Ήθελα να ήξερα αν γινόταν αυτό που προτείνει ο Doctor με τους φορτηγατζήδες, πώς θα αντιδρούσαν μετά οι αγρότες. Θα έλεγαν δεν βαριέσαι, συμβαίνουν αυτά, ουδέν κακό αμιγές καλού και άλλα τέτοια γραφικά;

epanastatis είπε...

οι δωδεκαθεοι φταινε για ολα και πρεπε να πεθανουν.ειναι ατομα του ψυχιατρειου.θανατος σε ολους και στα παιδια τους