Η Μερόπη αστειεύεται

Η Μερόπη αστειεύεται

Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2009

Ήρθαν και τα χειρότερα....

Την προηγούμενη ανάρτηση μου την τελείωσα με τη φράση: «Άντε και μη χειρότερα να λέμε. Αύριο γυρνώ πίσω στην Ελλάδα. Στο σπίτι μου». Λογάριαζα όμως χωρίς τον ξενοδόχο. Είχα και χειρότερα τελικά, που κάνουν την κλοπή που μου συνέβη στη Λευκωσία, να φαντάζει απλή οδοντόκρεμα μπροστά σ’ αυτό που με περίμενε στη συνέχεια. Με τάραξε τόσο που χρειάστηκε να καθίσω σπίτι όλη τη χθεσινή μέρα προκειμένου να συνέλθω. Και δεν μπορώ να πω ότι συνήλθα εντελώς.

Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Ταξίδευα με τη βραδινή πτήση (20.50΄) Λάρνακα – Αθήνα της Aegean Airlines. Μπήκαμε στο αεροσκάφος (AIRBUS 321) στην ώρα μας. Μάλιστα πριν μπούμε, κάναμε ένα σχόλιο με την κόρη μου ότι είναι ωραίο και καινούργιο το αεροπλάνο. Ξεκινήσαμε ωραία και καλά, απογειωθήκαμε και ξαφνικά ακούγεται ένας τρομερός θόρυβος (ακόμα ηχεί στα αυτιά μου) και το αεροπλάνο αρχίζει να κλυδωνίζεται. Νεκρική σιγή επικράτησε. Αγκαλιαστήκαμε με την κόρη μου (ταξιδεύαμε οι δυο μας) και περιμέναμε βουβές να δούμε τι θα γίνει. Το αεροπλάνο κάπως ισορρόπησε στη συνέχεια, αλλά ο περίεργος θόρυβος συνέχιζε να ακούγεται. Σηκώθηκαν από τη θέση τους ανήσυχες οι αεροσυνοδοί και κοίταζαν το δεξιό φτερό, από το οποίο, ας σημειωθεί, έβγαιναν σπίθες και λίγος καπνός. Μετά άρχισαν να κινούνταν πάνω κάτω, ανάστατες, χωρίς να μιλούν. Τις κοιτάζαμε παγωμένοι. Σε λίγο ακούγεται η φωνή του πιλότου από το μεγάφωνο. Ευτυχώς ήρεμη και καθησυχαστική. «Βλάβη στον ένα κινητήρα του αεροσκάφους, μας αναγκάζει να γυρίσουμε πίσω στο αεροδρόμιο της Λάρνακας. Κρατήστε την ψυχραιμία σας και ακολουθείστε τις οδηγίες του πληρώματος». Ευτυχώς κανείς δεν έπαθε υστερία. Μερικοί μόνο κλαίγανε σιωπηλά. Όπως η κοπέλα στη διπλανή μας θέση. Όχι δεν κλάψαμε με την κόρη μου. Κράταγαμε τα χέρια η μια της άλλης σιωπηλά. Είχα παγώσει. Κρύωνα. Αστραπιαίες σκέψεις πέρασαν από το μυαλό μου. Από τη μια σκεφτόμουν «αν είναι να συντριβεί το αεροπλάνο και να πεθάνουμε, ας γίνει γρήγορα και ανώδυνα», από την άλλη όμως συνερχόμουν και έλεγα «τέτοιες βλάβες δεν είναι και σπάνιες, το αεροπλάνο μπορεί να προσγειωθεί με τον άλλον κινητήρα, φτάνει να μην πάρει φωτιά, ας μη χάνω τις ελπίδες μου». Ο περίεργος θόρυβος συνεχιζόταν, το αεροπλάνο κατέβαινε προς το αεροδρόμιο με πολύ κούνημα. Είχα ζαλιστεί, μου ρχόταν εμετός. Επιτέλους προσγειωθήκαμε. Μας περίμεναν αρκετά πυροσβεστικά οχήματα που περικύκλωσαν το αεροπλάνο. Ευτυχώς δεν πήραμε φωτιά….. Κατεβήκαμε με ασφάλεια. Ένας μεγάλος στεναγμός ανακούφισης από όλους!!

Στο κτίριο του αεροδρομίου λίγη ώρα αργότερα, μας ανακοίνωσαν ότι σμήνος πουλιών και συγκεκριμένα φλαμίνγκο, που ας σημειωθεί παρεπιδημούν στον υδροβιότοπο της Λάρνακας, κατά τους χειμερινούς μήνες, μπήκαν στον ένα κινητήρα και τον έθεσαν εκτός λειτουργίας. Μερικοί επιβάτες εξέφρασαν την δυσπιστία τους προς την εξήγηση αυτή, λέγοντας ότι τα πουλιά δεν ταξιδεύουν βράδυ. Νομίζω όμως ότι κάπου διάβασα ότι ταξιδεύουν και βράδυ. Και μάλιστα με την αρχή της Άνοιξης τα φλαμίνγκο ταξιδεύουν προς το βορρά. Τελοσπάντων δεν ξέρω να πω με σιγουριά τι έφταιξε. Τελικά επιστρέψαμε με άλλο αεροσκάφος (AIRBUS κι αυτό αλλά 320) που ήρθε ειδικά για μας από την Αθήνα. Όταν μπήκαμε στο αεροπλάνο, διαβεβαιώναμε ο ένας τον άλλο ότι πρόκειται πράγματι για άλλο αεροπλάνο (υπήρχε μέσα μας ο κρυφός φόβος, μήπως επισκεύασαν πρόχειρα το προηγούμενο και μας έβαλαν στο ίδιο). Προσγειωθήκαμε στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» περί ώρα 3 π.μ. Κατά τις 4 π.μ. φτάσαμε επιτέλους στο σπίτι μας. Έλαβε τέλος ένα από τα πιο άσχημα ταξίδια που έκανα ποτέ. Α, ξέχασα να σας πω ότι μας έδωσαν κι ένα εισιτήριο δώρο για όποιο προορισμό της Ευρώπης θέλουμε. Οι πονηρούληδες όμως το εισιτήριο είναι one way, πρέπει να πληρώσουμε το εισιτήριο επιστροφής…

Όχι δεν θα πω αυτή τη φορά και μη χειρότερα. Την προηγούμενη φορά που το είπα δεν έπιασε!!

Αν θα ξαναταξιδέψω με αεροπλάνο???? Μάλλον ναι. Αφήστε να περάσει λίγος καιρός πρώτα.



Υ.Γ. Διαβάστε εδώ και εδώ και εδώ πληροφορίες για τον υδροβιότοπο και τα αποδημητικά πουλιά φλαμίνγκο της Λάρνακας που μας έβαλαν σε περιπέτεια.

--------------------

Υ.Γ 2 Μόλις τώρα πληροφορήθηκα από το @φίλο Μιχάλη ότι το περιστατικό αναφέρεται στο σημερινό φύλλο της κυπριακής εφημερίδας "Φιλελεύθερος" (βλ. εδώ). Σύμφωνα με το δημοσίευμα η επεισοδιακή πτήση διήρκεσε μόνο 12 λεπτά. Ε, λοιπόν εγώ νόμισα ότι διήρκεσε έναν αιώνα. Ήταν τα πιο δύσκολα 12 λεπτά της ζωής μου.


54 σχόλια:

MARINOS είπε...

Τέλος καλό, όλα καλά τότε Μερόπη μου!

DaNaH είπε...

Πω πω Μερόπη, τι είναι αυτά που διαβάζω! Εύχομαι από καρδιάς να μην τριτώσει το κακό!

Ευτυχώς γυρίσατε σώες.

Πάλι καλά που το πρόβλημα διαπιστώθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά την απογείωσή σας και μπορέσατε να γυρίσετε εύκολα στο αεροδρόμιο και να αλλάξετε αεροπλάνο. :)

Roadartist είπε...

...πίκρα...
Μήπως όμως δεν ευθύνονται τα πουλιά...?? Μήπως η aegean πρέπει να κάνει καλύτερες συντηρήσεις στα αεροσκάφη της??.. Είναι και αυτές οι φθηνές πτήσεις, που όσο να'ναι σε βάζουν σε σκέψεις..

Aceras Anthropophorum είπε...

Ouf ώστι να φτάσω στο τέλος της ανάρτησης χαζίρι να φκεί η ψυσιή μου

αντωνης είπε...

Καλησπερα Μεροπη και καλως ηρθατε!

Και αναρωτηθηκα το πρωι, γιατι μου εγραψες εκεινο το σχολιο.

Τωρα το καταλαβα.

Να θυμηθω να μην ξαναγραψω "καλη επιστροφη" σε σχολιο οταν εισαι στην Κυπρο!

:)

Anef_Oriwn είπε...

Μερόπη (Χωρκανή),
Σε χαιρετώ! Κι εύχομαι πάντα ότι καλύτερο!
Τέλος καλό, όλα καλά (μέχρι το επόμενο εμπόδιο ή δυσκολία).
Δύσκολο με τ’ αεροπλάνα! Μεγάλη δοκιμασία!

(Περίπου παρόμοια ιστορία όπως η δικιά σου με τη τσάντα – στο προηγούμενο post σου – έτυχε και στη σύζυγο και σύντροφο μου πριν κάποια χρόνια. Ήταν μια σκέττη ταλαιπωρία. Όμως εκεί συλλάβανε τελικά τους χρυσοδάκτυλους – ήταν μια οικογενειακή συμμοριούλα).

Anef_Oriwn
Παρασκευή 27/3/2009 – 3:04 μ.μ.

VaD είπε...

Ευχέλαιο,Μερόπη μου,όλα απανωτα...
Εχω κανει χιλιάδες χιλιόμετρα,ευτυχώς δε μας εκατσε η αναποδη,εκεινα που φοβάμαι περισσότερο ειναι τα "τσικρίκια" της Αegean στις εσωτερικές γραμμές...
Ωστε δωρεάν one way,τι λέτε ρε μ@λ@κες,εμ κινδυνεύσαμε,εμ θα σας πληρώσουμε κιόλας;

Marina είπε...

Τρομαρα που θα πήρες! Οντας στον αέρα με τον παραμικρό θόρυβο αισθανόμαστε πιο ευάλωτοι απο ποτέ!.. Πάντως να θεωρείτε τον εαυτό σας τυχερές γιατί έχουν υπάρξει περιπτώσεις όπου πουλιά καταστρέφουν κινητήρες αεροπλάνων με αποτέλεσμα να πέφτουν με..Ο επιζώντες!

Λεμέσια είπε...

Νομίζω θα χρειαστείς λίγες μέρες για να ηρεμήσεις. Τι ταξίδι ήταν αυτό...Κακό κι ανάποδο!
Έμμεση τρομάρα με τα αεροπλάνα πήρα το 2005. Ταξίδεψα με την Αιτζήαν την παραμονή της πτώσης του αεροπλάνου της Ήλιος από Λάρνακα για Αθήνα. Ο αδερφός μου είχε αναβάλει τις διακοπές του στην Ελλάδα και είχε ακυρώσει τις κρατήσεις που είχε κάνει με την παρέα του στην Ήλιος με τη μοιραία πτήση λίγες μέρες πριν. Θυμάμαι πως μου έπεσε το φλυντζάνι του καφέ από το χέρι, μόλις τα συνειδητοποίησα όλα αυτά. Έκανα μέρες να συνέλθω από το γεγονός, ότι σωθήκαμε τυχαία στο παρά πέντε. Ήμασταν τυχεροί, όπως κι εσείς Μερόπη μου...

monahikoslikos είπε...

Κάνε κανα ευχέλαιο κοπέλα μου γιατί σίγουρα κάποιος σε μάτιασε.
Χα χα χα.
Το έχω περάσει το λούκι με αεροπλάνο και καταλαβαίνω πως νοιώθεις.

Meropi είπε...

-@Μαρίνο μου,
ευτυχώς!!!!!

-@Δανάη μου
θεωρώ ότι τρίτωσε το κακό και άρα δεν κινδυνεύω πια, γιατί ως πρώτο κακό θεωρώ ότι βρήκα τον πατέρα μου σε αρκετά πιο άσχημη κατάσταση από την προηγούμενη φορά που τον επισκέφθηκα.

-@Roadartist μου,
μερικοί επιβάτες εξέφραζαν αυτές τις επιφυλάξεις, αλλά δεν έχω στοιχεία να τις δεχτώ. Ένα πράγμα ξέρω. Ότι κοψοχολιάστηκα!!

Meropi είπε...

-@Aceras Anthropophorum μου,
εμένα να δεις η ψυχούλα μου τι έπαθε μέχρι να προσγειωθούμε!!!

-@Αντώνη μου,
αχ, δεν μπορείς να φανταστείς τι ανακούφιση ένιωσα όταν προσγειωθήκαμε πια στο "Ελ. Βενιζέλος". Κατάλαβες τώρα γιατί σου έγραψα "σε ξαναβρήκα"!!

-@Anef_Oriwn μου,
χωρκανέ, μεγάλη δοκιμασία πράγματι πέρασα!!

-@VaD μου
ντρέπομαι, αλλά δεν ξέρω τι θα πει "τσικρίκια"! Για κάνε μου το λιανά.

Meropi είπε...

-@Marina μου,
στο γυρισμό προς την Αθήνα (με τη β΄πτήση), και ο παραμικρός θόρυβος με έκανε να ανησυχώ. Άσε που κάτσαμε κοντά στην τουαλέτα και στην αρχή ανησυχούσα και με το καζανάκι. Χα χα χα!

-@Λεμέσια μου,
εγώ ήμουν άτυχη τυχερή, γιατί πέρασα και μια ταλαιπωρία, μέχρι να συνειδητοποιήσω την τύχη μου!!

-@Μοναχικέ μου Λύκε,
κι εσύ με σμήνος πουλιών, την έπαθες???? Είχες παρόμοια συναισθήματα???

monahikoslikos είπε...

Δεν την έπαθα από πουλιά, ξεμείναμε από καύσιμα και δεν βρίσκαμε αεροδρόμιο ανοικτό (λόγω σφοδρής κακοκαιρίας) να κατεβούμε και πετάγαμε σαν καρυδότσουφλο μεσοπέλαγα για κανα μισάωρο ώσπου πιάσαμε στην Κω.

Meropi είπε...

-@Μοναχικέ μου Λύκε,
ωχ!! Κι αυτό τρομακτικό, μη σου πω και χειρότερο!

Maria Tzirita είπε...

Πω, πω Μερόπη μου...και να σκεφτείς πως αυτή την πτήση την έχω κάνει τόσες φορές τον προηγούμενο χρόνο... Ποτέ δε συνέβη κατι τέτοιο όμως! Ήταν να σου τύχει κι αυτό, τι να πω; Ελπίζω τώρα να τακτοποιηθείτε πια και να τελειώσαν τα δυσάρεστα απρόοπτα! Φιλιά πολλά!

Independent είπε...

Τουλάχιστον Μερόπη μου αναγνώρισαν την ταλαιπωρία σας και σας έδωσαν και ένα εισιτήριο.
Αλλού θα σας έβριζαν κιόλας που φωνάζατε!!!!! (να αστειευτούμε και λίγο ε;)
Τέλος καλό όλα καλά

Μιχάλης είπε...

Πάντως είσαι... "τυχερή" από μια άποψη.
Έζησες μια εμπειρία που δεν μπορούν να τη ζήσουν όλοι.

Μάλλον η βλάβη οφείλεται όντως σε σμήνος πουλιών που μπήκαν στη μηχανή.

Σήμερα είχε το θέμα ο Φιλελεύθερος.

http://www.philenews.com/digital

σελ. 22.

Τέλος καλό όλα καλά...

Meropi είπε...

-@Maria μου,
κι εγώ έχω ταξιδέψει πάρα πολλές φορές στην και από την Κύπρο και τέτοιο περιστατικό δεν ξαναείχα. Και ελπίζω να μη ξαναέχω.

-@Independent μου,
ναι ευτυχώς, τέλος καλό, όλα καλά.

-@Μιχάλη μου,
σ' ευχαριστώ για την πληροφορία. Δεν το είχα πάρει είδηση ότι το βάλανε και στην εφημερίδα. Απ' ότι κατάλαβα είναι πράγματι πρόβλημα τα πουλιά στην Λάρνακα.

Mike είπε...

Μερόπη, η περιπέτεια σας ήταν μεν τρομερή (λόγω της αγωνίας), ευτυχώς, Δόξα τω Θεώ, μικρής διάρκειας, και ευτυχέστερα χωρίς άλλα δυσάρεστα. Σχεδόν παρόμοια εμπειρία είχαμε ζήσει σε "γκρουπική" εκδρομή στην Ισπανία, κατά την απογείωση για την επιστροφή. Είχαμε πέσει σε καταιγίδα, το πίσω μέρος του αεροπλάνου, όπου καθόμασταν τρανταζόταν τρομερά! Αλλά εμένα με τρόμαξε περισσότερο... το τρομαγμένο πρόσωπο των αεροσυνοδών, που κάθισαν και προσδέθηκαν και φαίνονταν πραγματικά παγωμένες! Ευτυχώς και για μας, μόλις ανεβήκαμε πάνω από τα σύννεφα, ηρεμίσαμε!

VaD είπε...

Η ανέμη με την οποία γνεθανε το μαλλί,ευθραυστος μηχανισμός,χαλούσε ευκολα ,γι αυτό ό,τι χαλαει ευκολα το λεγαμε τσικρίκι!

Καλό ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ...

VaD είπε...

A,το ξεχασα,τα ΑIRBUS δεν πέφτουν έτσι ευκολα,αλλωστε η προσγειωση με έναν κινητήρα δεν ειναι σπάνια...

ikor είπε...

Αμάν, τι περιπέτεια ήταν αυτή Μερόπη!

Μπράβο για την ψυχραιμία σας.

Τέλος καλό, όλα καλά.

(Βρίσκω τουλάχιστον γελοίο να σας δώσουν one way εισιτήριο! Μετά από τέτοια περιπέτεια, να πάτε και να μην ξανάρθετε δλδ;;)

marianaonice είπε...

Αχ Μερόπη μου, δεν πίστευα στ' αυτιά μου όταν μου το έλεγες!!! Εγώ πήγα να σε παρηγορήσω μόλις σε άκουσα στο τηλέφωνο, για το κλεμμένο πορτοφόλι σου και εσύ μολις είχες γυρίσει από του χάρου τα δόντια μαζί με την κορούλα σου!!!
Ευτυχώς φιλενάδα μου, ως εδώ!!!
Τι να πω καμμιά φορά ορισμένα πράγματα δεν εξηγούνται!!

Τώρα βέβαια μετά την εμπειρία σου αυτή, σίγουρα έγινες σοφότερη και θα ξέρεις να εκτιμάς περισσότερο απλά πράγματα στη ζωή σου, που εμείς τα προσπερνάμε χωρίς να τα βλέπουμε!!
Φιλιά!!! χαρούμενα που είσαι καλά!!!

αθεόφοβος είπε...

Αυτό πράγματι ήταν γερό χουνέρι!
Πάντως έγινες από ότι βλέπω εξπέρ στα φλαμίνγκος!!

Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous είπε...

Αχρείαστη μεν θετική όμως η εμπειρία σου. Να προσμένεις πάντα τα καλά.

Mr Arvulas είπε...

Σε προσκαλω στο μπλογκ μου!

Odysseas είπε...

Τέλος καλό όλα καλά Μερόπη!
Ήσασταν πολύ τυχερές που τα πουλιά χτυπήσανε μόνο τον ένα κινητήρα και όχι και τους 2, όπως το αεροπλάνο που προσθαλασσώθηκε στη Νέα Υόρκη πριν λίγους μήνες! Και βέβαια που ο πιλότος αντέδρασε ψύχραιμα και σωστά!

Εύχομαι να μην ξαναπεράσεις τέτοια λαχτάρα!

Meropi είπε...

-@Μike μου,
πραγματικά κι εγώ ανησύχησα πιο πολύ με τις αναστατωμένες αεροσυνοδούς. Τι να σου κάνουν κι αυτές? Για 800€ περνούν από δοκιμασίες. Αν ήμουν στη θέση τους την άλλη μέρα θα υπέβαλλα την παραίτηση μου.

-@VaD μου,
σ' ευχαριστώ για την επεξήγηση.

Meropi είπε...

-@Ικόρ μου,
κι εγώ το βρήκα λίγο αστείο το one way εισιτήριο!!!!

-@Μαριάνα μου,
το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι με το νόμο περί πιθανοτήτων είναι λίγο απίθανο να μου ξανατύχει το ίδιο περιστατικό. Πέρασε η σειρά μου. Χα χα χα!!

Meropi είπε...

-@ Αθεόφοβε μου,
ναι είδες? Τη μικρή μου μελέτη για τα φλαμίνγκος την έκανα. Χα χα χα!

-@Kai Na Katharisoume κλπ
καλώς μου όρισες στο blog μου. Πολύ μακρύ nickname έχεις υιοθετήσει βρε παιδί μου. Και κάπως ρατσιστικό, ή μου φαίνεται??? Μήπως με το "κακομούτσουνους" εννοείς κάτι άλλο και όχι τους αδικημένους από τη φύση άσχημους???

Meropi είπε...

-@Mr Arvulas,
καλώς μου ήρθες. Θα ρθω κι εγώ από το blog σου.

-@Οδυσσέα μου,
ναι είναι αλήθεια ότι η φωνή του πιλότου μας καθησύχασε κάπως. Ούτε να το σκεφτώ τι θα γινότανε αν κτυπούσαν και οι δύο κινητήρες....

ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk) είπε...

Τελικά είσαι καντέμο :P
Δεν έχω άσχημες εμπειρίες από αεροπλάνα αλλά τελευταία τα φοβάμαι λιγάκι.

Μιας και ανέφερες την Aegean, ήταν να πετάξω μαζί της για την Αίγυπτο αλλά μας αλλάξανε την πτήση και την έβαλαν στη μέση της νύχτας. Ο φίλος που θα ερχότανε μαζί μου δεν θέλησε να πετάξει...

δεσποιναριον είπε...

Αχ βρε Μεροπακι μου! Φανταζομαι τρομαρα. Ειναι να τρελλαινεσαι με κατι τετοια. Αρχιζεις να σκεφτεσαι οτι η κλοπη του πορτοφολιου δεν εχει καμμια σημασια πια. Παει περασε και ποτε μα ποτε να μη ξανατρομαξεις ετσι! Δεν ηταν τα χειροτερα, ηταν ευχης εργο που ολα ειχαν αισια εκβαση. Εισαι καλα στο σπιτι σου, κι αυτο ειναι οτι καλυτερο.

tzonakos είπε...

Σε πήγε άσχημα το ταξίδι σου.
Τελος πάντων αυτα δεν συμβαίνουν κάθε μερα και εύχομαι να ειναι περαστικά γρήγορα, να τα ξεχάσεις.
Εισαι καλά, αυτο εχει σημασία.

Για τα πουλιά εχω κι εγω τις αμφιβολίες μου.
Ναι μεν συμβαίνει να μπούν πουλιά στην τουρμπίνα αλλα ... οκ δε λεω τίποτα άλλο γιατι ... οκ προσωπικοί λόγοι.
Το θεωρώ απίθανο να ηταν πουλιά.

Χαίρομαι που εισαι σώα και αβλαβής.

Λουλούδι είπε...

Μεροπη μου,ειναι απο τα απιστευτα,ομως πραγματικα,τι να πω,αυτο το ταξιδι μαλλον θα το θυμασαι για καιρο.Ειστε καλα,αυτο εχει σημασια,καλο βραδυ φιλη μου και καλη εβδομαδα.

phlou...flis είπε...

Απορία 1η: η ανάρτησή σου αυτή είναι από τον ...παράδεισο; :-)) (μπλακ χιούμορ)
Απορία 2η: είσαι σίγουρη πως στο αεροπλάνο δεν ήταν ο Μητσοτάκης;
Πρόταση 1η: να προτιμάς την ΟΑ του Βγενόπουλου ή τις Κυπριακές Αερογραμμές (ΟΧΙ την ΗΛΙΟΣ, προς θεού)
Καλως ήλθες! Πότε ξαναφεύγεις; :-))

dokisisofi είπε...

εν την τύχην την δικήν μου που είχαν τα καημένα τα φλαμίγκος..
έρκεται γκουμούτσα πάνω σου ο κίνδυνος με κινητήρες-θανάτους και εσύ σφυρίζεις αδιάφορα..
α ρε φλαμίγκος παλαβά μου, αλυτζιώτικα μου

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Τετοια λέγε μας εσυ Μεροπη και να δουμε ποτε θα τολμήσω να ανεβω σε αεροπλάνο για πρώτη μου φορά!
μπρ......άστο καλύτερα!

brujita είπε...

Γεια σου Μεροπη! Καλα να εισαι και να μην σου ξανασυμβουν τετοια πραγματα! Κι εγω πεταω σε λιγες μερες για Αθηνα και παντα εχω ενα φοβο με τα αεροπλανα! Διαβασα και το ποστ σου για το γιο σου που ειναι στο Οσλο και αλλη μια φορα επιβεβαιωνεται η αποψη μου οτι η Ελλαδα δεν ειναι μερος για να ζεις! Χαιρετισμους απο Ισπανια!

Meropi είπε...

-@Γιάννη μου,
κι εγώ, εκτός από κάτι αναταράξεις κατά καιρούς που με ζάλισαν, δεν είχα μέχρι τώρα άσχημες εμπειρίες με τα αεροπλάνα. Και μπορώ να πω ότι ταξιδεύω συχνά. Αυτό που έπαθα αυτή τη φορά θα το θυμάμαι για πάντα.

-@Δέσποινα μου,
πράγματι την κλοπή του πορτοφολιού, τώρα πια σχεδόν την ξέχασα. Μπροστά στο άλλο που έπαθα!!!

-@Τζονάκο μου,
εγώ αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι κοψοχολιάστηκα. Πάντως το αεροπλάνο ήταν καινούργιο και η κυπριακή εφημερίδα την άλλη μέρα για πουλιά έγραψε. Τι να σου πω???

Meropi είπε...

-@Λουλούδι μου,
για πάντα θα θυμάμαι αυτό το ταξίδι. Καλή βδομάδα και σε σένα.

-@Φλούφλη μου,
ναι είμαι σίγουρη ότι δεν ήταν ο Μητσοτάκης στην πτήση. Ψαχτήκαμε μετά. Χα χα χα!!
Και οι Κυπριακές Αερογραμμές διάβασα ότι είχαν άλλη μέρα την ίδια περιπέτεια με τα πουλιά στη Λάρνακα.

Meropi είπε...

-@dokisisofi μου,
κατ΄ αρχάς καλωσόρισες από το blog μου. Αχ, γιατί ταυτίζεις τον εαυτό σου με τα φλαμίνγκο??? Τι σου συνέβη γλυκιά μου??? Ήρθε ο κίνδυνος και ήσουν αχάπαρη??

-@Νίκο μου,
δεν έχεις ταξιδέψει ποτέ με αεροπλάνο??? Έχω έχω ταξιδέψει πάρα πολλές φορές και τώρα μου έτυχε αυτό. Κι ευτυχώς είχε αίσιο τέλος. Θα ξαναταξιδέψω γιατί μου αρέσουν τα ταξίδια.

-@brujita μου,
καλώς μου ήρθες από τα μέρη μου. Ισπανία έ??? Φαντάζομαι ωραία χώρα. Σου εύχομαι στο ταξίδι σου να μην έχεις καμιά αναποδιά.

leondokardos είπε...

Καταλαβαίνω την αγωνία σας και όποιος πει οτι δε φοβήθηκε, ψέματα θα λέει.
Το ευτήχημα είναι οτι όλα τελείωσαν καλά.
Πάντως δεν είναι πρώτη φορά που ακουω βλάβη σε αεροπλάνο γιατί πουλιά μπήκαν στις τουρμπίνες του αεροσκάφους. Μήπως το ήξεραν τα κακόμοιρα ;;

dyosmaraki είπε...

Μήπως να φώναζες καμιά ξεματιάστρα Μερόπη μου?
Τόσα γεγονότα να σου τύχουν μαζεμένα...
Τέλος καλό όλα καλά

Meropi είπε...

-@Λεοντόκαρδε μου,
αν θυμάσαι καλά και το αεροπλάνο που προσθαλασσώθηκε στον ποταμό Χάτσον στη N.Y. πριν από 1 μήνα περίπου, από πουλια χάλασαν οι κινητήρες του. Εμείς σταθήκαμε πιο τυχεροί. Χάλασε μόνο ο ένας κινητήρας.

-@dyosmaraki μου,
ήταν το πιο άσχημο ταξίδι που έκανα ποτέ. Τέλος πάντων. Τέλος καλό, όλα καλά

stalamatia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
stalamatia είπε...

Aχ Μερόπη μου τώρα μπήκα στο μπλογκ σου ,τι πάθατε!!!.Ευτυχώς όλα καλά πήγαν.

NdN είπε...

Μερόπη μου τέλος καλό όλα καλα!

Ας πάμε στο εισητήριο τώρα. Ο γιος από Νορβηγία έρχεται Λονδίνο με 60 ευρώ, έχεις και εσύ το one way...τι καλύτερο προορισμό θα βρεις; Αντε κανόνισε ημερομηνίες!

Καλό βράδυ και καλό μήνα και μακριά από τέτοιες στιγμές!

Phivos Nicolaides είπε...

ωρίς περιπέτειες η ζωή είναι 'ανάλατη'...

Meropi είπε...

@Σταλαματιά μου,
@Νdn μου και
@Φοίβο μου,
σας ευχαριστώ για το σχόλιο σας και ευχομαι καλό μήνα.

Ανήρ Πάφιος είπε...

Αχ Μερόπη.. Το είχα ακούσει σαν είδηση, αλλά αλλιώς να το διαβάζεις από κάποιος από μέσα! Μπορώ να φανταστώ τί σημαίνουν τα 10 λεπτά με αυή την κατάσταση και πώς φαίνονται αιώνας! Τέλος καλό για σάς τουλάχιστον, αλί στα καημένα τα φλαμίγκα που διασταυρώθηκαν μαζί σας...
Και επειδή ασχολούμαι λίγο με τα αεροπορικά, πραγματικά είμαστε παράξενος τόπος. Κτίσαμε το αεροδρόμιο δίπλα από υδροβιότοπο με πουλιά, και μάλιστα του μεγέθους των φλαμίγκο, από την μια, και δημιουργήσαμε και τεχνικό βιότοπο από την άλλη μεριά του αεροδρομίου. Έτσι η αεροπορική κίνηση και η κίνηση των πτηνών είναι παράλληλη.. Και το επιστέγασμα; Δεν κρίθηκε ποτέ αναγκαίο από τις αρχές να λειτουργήσει κάποιου είδους bird control στο αεροδρόμιο στην Λάρνακα. Παρόμοια περιστατικά έχουν πολλά συμβεί στο παρελθόν στην Λάρνακα.

Σοφία είπε...

Συμβαίνουν αυτά με τα πουλιά που μπαίνουν στις μηχανές των αεροπλάνων. Αλλά συμβαίνουν και ατυχήματα, είτε λόγω κακής συντήρησης, είτε λόγω κακοτυχίας. Το βασικό είναι ότι τελικά όλα πήγαν καλά και επιστρέψατε στην Αθήνα σώες και αβλαβείς.

Έχεις σκεφτεί πού θα πας με το δωρεάν εισιτήριο;;;

akanthos είπε...

Ε μα γιατί δεν μπαίνω σε αεροπλάνο τα τελευταία 10 χρόνια!!!!