Η Μερόπη αστειεύεται

Η Μερόπη αστειεύεται

Σάββατο, 10 Οκτωβρίου 2009

Έχει ο καιρός γυρίσματα.....


Ήταν η ώρα 11 το βράδυ. Μόλις είχα ξαπλώσει στον καναπέ για να δω κανένα ανέμελο έργο στην τηλεόραση. Ανέμελο, για να ξεθολώσει το μυαλό μου από τη μελέτη. Ή μήπως για να θολώσει και να με πάρει πιο εύκολα έτσι ο ύπνος? Ίσως. Είχα μήνυμα στο κινητό. Ποιος να ναι τέτοια ώρα? Το κοιτάζω. Ήταν από την κόρη μου. «Μαμά, πήγα να πάρω μπύρα και μου ζήτησαν ταυτότητα. Με πέρασαν για ανήλικη! Χα, χα χα!». Το κοριτσάκι μου! Είναι 26 χρονών και την περνούν για ανήλικη και το χαίρεται! Βλέπετε είναι λεπτή, ντύνεται ανέμελα, βάφεται ελάχιστα έως καθόλου και πράγματι φαίνεται μικρούλα. Εκεί, γύρω στα 18.

Η σκέψη μου τρέχει στην εποχή που ήταν 16-17 χρονών. Τότε που ήταν πράγματι ανήλικη. Αλλά δεν της πολυφαινόταν. Γιατί βαφόταν πολύ έντονα. Ιδίως γύρω από τα μάτια. Τι μαυρίλα ήταν αυτή παιδάκι μου! Φοβόσουν να τη βλέπεις το βράδυ! Είχε βγάλει η γλώσσα μου μαλλί να της λέω και να της ξαναλέω ότι το έντονο βάψιμο τη μεγαλώνει, την αδικεί, θα της χαλάσει την επιδερμίδα, αλλά αυτή εκεί. Ανένδοτη! Αν δεν έστρωνε κάμποσες στρώσεις μπογιάς, αν δεν γινόταν «καρναβάλι», δεν έβγαινε. Αφού λέγαμε με τον άντρα μου ότι εμείς στην οικογένεια έχουμε όλο το χρόνο καρναβάλια. Κάποτε το πήρα απόφαση και σταμάτησα να της μιλώ για το βάψιμο. Την άφηνα να βάφεται απερίσπαστη. Μέχρι που πήγε στο Πανεπιστήμιο. Και τότε άρχισε η αντίστροφη μέτρηση. Χρόνο με το χρόνο βαφόταν λιγότερο, πιο διακριτικά. Απλοποίησε και το ντύσιμο της. Και άρχισε να φαίνεται όλο και πιο μικρή. Έφηβη!! Και χαίρεται γι’ αυτό!! Και μαζί της κι εγώ!!

Γιατί σας τα είπα όλα αυτά? Δεν ξέρω. Ίσως για να δώσω θάρρος σε όσους από σας έχουν παιδιά στην εφηβεία. Να είστε αισιόδοξοι. Κάποτε θα γυρίσει ο τροχός.

-------------------------------

Σημείωση 1: Έτσι, σαν την κοπέλα της εικόνας πάνω, βαφόταν η κόρη μου στην εφηβεία της!

Σημείωση 2: Η κόρη μου (Miss Little Sunshine), σε σχόλιο που άφησε, λέει ότι βαφόταν σαν τον κύριο της κάτω εικόνας. Χα χα χα!








31 σχόλια:

Natassa είπε...

γιατί μας τα πες? γιατί το καλύτερο θέμα για μια μανα κατά βάθος, είναι να μιλάει για τα παιδιά της :) ...
πάντως γενικά πιστεύω ότι είναι σχεδόν "πρέπει" τα παιδιά να περνάνε και από αυτές τις "φάσεις" και να τις ξεπερνάνε και σχετικά γρήγορα.
καλησπέρα και καλο Σ/Κ

miss little sunshine είπε...

Μιας και αυτό το ποστ αφορά εμένα θα συμλπήρωνα πως βαφόμουν μάλλον κάπως έτσι, χαχαχαχα!!

http://www.channel4.com/film/media/images/Channel4/film/A/addams_family_values_xl_04--film-A.jpg

marianaonice είπε...

Αχ φιλενάδα μου πώς με καταλαβαίνεις!!
Τώρα περνώ εγώ αυτό το λούκι με τη 14χρονη κόρη μου!!
Βάψιμο και ίσιωμα τα μαλλιά νύχτα μέραα!!
Θεέ μου λέω, θα χαλάσεις τα μάτια σου τόσηη μπογιά!
Δουλειά σου μου λέει!!!
Δικαίωμά μου να είμαι περιποιημένη!!
Καλέ τι περιποιημένη που είσαι έτοιμη να βγεις στο ...παλκοσένικο!!
χαχαχα!!
Άστα Μερόπη μου, μόλις ακούσουν ότι είναι 14 πέφτουν ξεροί!!
Πάνω από 20 την κάνουν!!
Της φέρνω παράδειγμα τον εαυτό μου, που ποτέ δεν βαφόμουν και τώρα που μεγάλωσα έεε... βάφομαι λιγάκι... αλλά που!! Εσύ είσαι φυτό μου λέει....
Αχ παρηγορήθηκα λιγάκι... νάσαι καλά Μερόπη μου!!
:)))

Meropi είπε...

-Νατάσσα μου,
δεν έχεις άδικο, κατά βάθος μου αρέσει να μιλώ για τα παιδιά μου! Είμαι η κουκουβάγια με τα κουκουβαγιάκια!!

Meropi είπε...

-@ miss little sunshine
έβαλα και τη δική σου εκδοχή στο βάψιμο που έκανες τότε! Χα χα χα!

Meropi είπε...

-@Μαριάνα μου,
Υπομονή.Έχεις ο καιρός γυρίσματα. Θα έρθει η εποχή που θα τα θυμάστε και θα γελάτε!

penelope είπε...

Mερόπη μου τα περιμένω και αυτά εχουν αρχίσει και οι δικές μου δειλά δειλά για να δούμε τι με περιμένει ποιός ξέρει εγώ πάντως ήμουν πολύ μετρημένη μέχρι και ώς κουραστικά ...

Meropi είπε...

-@Πηνελόπη μου,
κι εγώ το ίδιο με σένα ήμουν, σπάνια βαφόμουν και όταν το έκανα το βάψιμο παραήταν διακριτικό. Όσο δεν βάφτηκα σε όλη μου τη ζωή, το έκανε η κόρη μου μέσα σε 1-2 χρόνια τότε. Χα χα χα! Ευτυχώς, ήταν μια περαστική φάση!

stalamatia είπε...

Mια από τα ίδια ,η δική μου το Γεννάρη θα κλείσει τα 29 αλλά φαίνεται πολύ πιο κάτω.Ωχ εκείνο το βάψιμο πριν κάποια χρόνια!!! χα χα χα χα

monahikoslikos είπε...

Να τη χαίρεσαι και να την καμαρώνεις πάντα τη μικρή σου ηλιακτίδα.

VaD είπε...

Eλάτε μωρέ,τάχα μου-τάχα μου μοντέρνες μαμάδες!Τα ράσα κάνουν τον παπά;Ειδατε;Περνά η εφηβεία,τα παιδιά βρίσκουν το δρόμο τους...

tzonakos είπε...

Καλημερα.
Εχεις εναν τρόπο να λές κάποια πράγματα με ενα πολυ διακριτικό χιούμορ.
Το απολαμβάνω αυτο πραγματικά.
Κι εγω μεχρι τα 30 μου φαινόμουν πολύ νεότερος. Δεν βαφόμουν φυσικά ποτέ :)
Τα παιδιά μεγαλώνουν, να την χαίρεσαι.

JamanFou είπε...

Δεν πιστεύω να είχε ξυρίσει και το κεφάλι? χαχα

Να τη χαίρεσαι την ηλιαχτίδα

Nikos.Lioliopoulos είπε...

miss little sunshine? Κατα μάνα κατα κορη λοιπόν το blogging!
Αν και αναντια στην οικογενειοκρατία(βλέπε ενταυθα) πολυ χαίρομαι!

αθεόφοβος είπε...

Μου θύμισες που παλιά 2 νιόπαντρα ζευγάρια πήγαμε κινηματογράφο και στην κουμπάρα μου που είναι μικροκαμωμένη και την είχαμε στείλει να βγάλει εισιτηρια της είπαν ότι είναι ακατάλληλο!
Εκανε λίγο πίσω από το ταμείο και είδαν ότι ήταν 8 μηνών έγκυος!

Meropi είπε...

-@Σταλαματιά μου,
ώστε και η δικιά σου βαβόταν πολύ κάποιο καιρό! Φαίνεται είναι μια φάση που την περνούν τα κορίτσια!

-@Λύκε μου σ' ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου.

Meropi είπε...

-@VaD μου,
όσο μοντέρνα μαμά και αν είσαι, ένα ταρακούνημα το παθαίνεις όταν βλέπεις το σπλάχνο σου να μαυρίζει έτσι τα μάτια του! Χα χα χα!

-@Τζονάκο μου,
χαίρομαι που σου αρέσει ο τρόπος που γράφω. Ευχαριστώ πολύ. Ένα πουλάκι μου είπε ότι και τώρα φαίνεσαι μικρός! Χα χα χα!

Meropi είπε...

-@JamanFou μου,
όχι ευτυχώς, το ξύρισμα στο κεφάλι το γλυτώσαμε!!!

-@Νίκο μου,
κι εγώ δεν είμαι υπέρ της οικογενειοκρατίας, αλλά στο blogging δεν ενοχλεί. Αντίθετα θα έλεγα.

Meropi είπε...

-@ Αθεόφοβε μου,
Χα χα χα!! Ακατάλληλο για εγκύους το έργο!!!

thomai είπε...

Γεια σου Μερόπη! Υπέροχο ποστ μου θύμισε τόσο τη μαμά μου και εμένα. Εγώ βέβαια δε βαφόμουν έτσι ακριβώς..περισσότερο μουτζουρωνόμουν αλλά περνάω τα ίδια με τη δική σου κόρη τώρα...είμαι 25 και με κάνουν καμιά φορά για 15! Μου πρότειναν ένα βιβλίο για εφήβους στην έκθεση βιβλίου! χεχε!

Global Greek είπε...

μια εκεντρική προσωπικότητα λοιπόν η κόρη σου και να την χαίρεσαι! κι εγώ ομολογώ οτι στο λύκειο ποιο πολύ βαφόμουν απ'οτι τώρα!! Καλημέρες από το Σουλτανάτο!

thialena είπε...

Καλημέρες Μερόπη μου! Τα παιδάκια περνάνε φάσεις, ιδιαίτερα στην εφηβεία που βιάζονται να πετάξουν απο πάνω τους τη ρετσινιά του παιδιού, (στα μάτια μας πάντα παιδιά είναι-δεν το καταλαβαίνουν όμως τότε)και οι μπογιές την πληρώνουν μαζί με τα μεγαλίστικα ρούχα. Δεν τα πέρασα αυτά τότε γιατί δεν είχα κόρη, είχα όμως 2 γιούς ο ένας κάπνιζε και τσιγαριλίκια..και φοβόμουνα..πώς φοβόμουνα. Ευτυχώς όπως και το παιδί σου, τα ξεπέρασε.

Να χαίρεσαι που μικροδείχνει, που φαίνεται παιδί, γιατί και στα 26, και στα 36 και στα 46 της εμείς παιδί τη βλέπουμε!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Φοβερό κείμενο, τόσο βιωματικό, τόσο ζωντανό...

phlou...flis είπε...

'Ετσι ειν' τα νειάτα. Οταν είναι ...μικρά βιάζονται να μεγαλώσουν και όταν μεγαλώνουν τα βλέπουν/βλέπουμε σαν μικρά

Σοφία είπε...

Κι εμένα όταν ήμουν 15-16 χρονών με περνούσαν για μεγαλύτερη, ενώ τώρα (που είμαι πολύ μεγαλύτερη) με ρωτάνε τι σπουδάζω (μουχαχα). Και δεν φταίει καν το μακιγιάζ, γιατί πάντα μακιγιαριζόμουν το ίδιο και όχι έντονα.

Το θέμα είναι, τι φταίει;;;

Έξω από τα δόντια είπε...

Αυτό που απολαμβάνω είναι οι φωτογραφίες σας… Εσύ έχεις μια από την παιδική σου ηλικία και η κόρη σου μια από τότε που θα έχει δισέγγονα. Χα, χα…
Πάντα ζούμε με την ελπίδα ότι θα γυρίσει ο τροχός.

Meropi είπε...

-@ thomai μου,
καλώς μου ήρθες από το ιστολόγιο μου. Αφού κι εσύ ...μουτζουρωνόσουν, φαίνεται ότι έχει γίνει συνήθεια των εφήβων!!

-@Global μου,
την καλησπέρα μου στο Σουλτανάτο!!!

Meropi είπε...

-@ δείμο μου,
καλώς μου ήρθες από το ιστολόγιο μου. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

-@ Θεία Λένα μου,
συμφωνώ ότι τα παιδιά στην εφηβεία θέλουν να φαίνονται μεγαλύτερα, ενώ μετά τα 20 αρχίζουν να θέλουν να φαίνονται μικρά.

Meropi είπε...

-@Φλούφλη μου,
έτσι είναι με τα παιδιά. Τι να κάνουμε? Πάντα μικρά τα βλέπουμε. Εμείς μάλιστα στην Κύπρο συνηθίζουμε να λέμε τα παιδιά "μωρά", έστω και αν μεγαλώσουν. Το θυμάσαι αυτό?

-@Σοφία μου, ίσως να φαίνεσαι μικρή εξαιτίας και του ντυσίματος σου.

Meropi είπε...

-@ Έξω από τα δόντια μου,
καλώς μου ήρθες κι εσύ από το ιστολόγιο μου. Σήμερα έχω πολλούς νέους επισκέπτες! Η εικόνα που έχεις εσύ είναι δική σου????

tzonakos είπε...

"-@ Έξω από τα δόντια μου,"

xaxaxa