Η Μερόπη αστειεύεται

Η Μερόπη αστειεύεται

Δευτέρα, 28 Δεκεμβρίου 2009

Εγώ εμβολιάστηκα. Εσείς μήπως φοβηθήκατε την προειδοποίηση του δόκτορα με τους εξωγήινους φίλους?

Ε, ναι λοιπόν το έκανα το εμβόλιο για τη νέα γρίπη τύπου Α Η1Ν1, γνωστή και ως γρίπη των χοίρων. Εδώ και 20 ημέρες περίπου. Και είμαι μια χαρά και πέντε τρομάρες, όπως βλέπετε. Δεν το βλέπετε βέβαια, αλλά για να είμαι εδώ και να γράφω αναρτήσεις και σχόλια, μέσα στην καλή χαρά, δεν έπαθα τίποτε. Πήγα με την ησυχία μου στο εμβολιαστικό κέντρο ενός μεγάλου νοσοκομείου, όπου, ας σημειωθεί δεν παρατηρείτο κοσμοσυρροή. Έτσι τέλειωσα νωρίς, χωρίς ταλαιπωρίες και περιττό χάσιμο χρόνου. Σας προτρέπω να κάνετε κι εσείς το ίδιο. Ήδη 62 άτομα πέθαναν στην Ελλάδα από τη νέα γρίπη, 20% από τα οποία ήταν υγιή, πριν την προσβολή τους από τον ιό. Ενώ δεν έχει αναφερθεί κανένας θάνατος από το εμβόλιο.

Άκουγα σήμερα στις ειδήσεις της τηλεόρασης την κα Ελένη Γιαμαρέλλου, καθηγήτρια Παθολογίας - Λοιμωξιολογίας και Πρόεδρο της Επιτροπής Αντιμετώπισης της Γρίπης, να κάνει έκκληση στον κόσμο να ξεπεράσει το φόβο του για το νέο εμβόλιο. Και να εμβολιαστεί, γιατί μπορεί αυτές τις μέρες, λόγω των ψηλών θερμοκρασιών, να έχει ανακοπεί λίγο η πανδημία της νέας γρίπης, αλλά προειδοποιούσε ότι από Φεβρουάριο θα επακολουθήσει αύξηση των κρουσμάτων. Τόνιζε δε ότι μπορεί η νέα γρίπη να μην έχει βαριά συμπτώματα στις πλείστες των περιπτώσεων, παρά μόνο στο 1% των ασθενών, όμως είναι εξαιρετικά μεταδοτική. Πράγμα που σημαίνει ότι το 1% που έχει βαριά συμπτώματα και μπαίνει στα νοσοκομεία, έχοντας ανάγκη συχνά ακόμα και μηχανικής αναπνοής, ως απόλυτος αριθμός είναι πολύ μεγάλος. Συμπλήρωσε δε ότι για να θωρακιστεί ο πληθυσμός, πρέπει να εμβολιαστούν τουλάχιστον 3.000.000 άτομα, ενώ μέχρι σήμερα έχουν εμβολιαστεί μόλις 350.000 άτομα περίπου.

Και αναρωτιέμαι λοιπόν και συγχρόνως προβληματίζομαι. Γιατί φοβάται ο κόσμος ένα απλό εμβόλιο και δείχνει τόση απροθυμία να εμβολιαστεί? Η απάντηση νομίζω είναι ότι οι περισσότεροι επηρεάζονται από διάφορους ανεύθυνους που κινδυνολογούν. Πριν λίγες μέρες ήλθε στο mail μου ένα γράμμα που, όπως αντιλήφθηκα εκ των υστέρων, κυκλοφορεί πολύ στο διαδίκτυο. Αρχίζει ως εξής: «Άλλος ένας γιατρός που πραγματικά νοιάζεται! Που ερεύνησε για την αλήθεια, που την κοινοποίησε στους "αδρανούντες αρμόδιους", οι οποίοι συνεχίζουν να υποστηρίζουν τον μαζικό "τρομο-εμβολιασμό" μας...». και συνεχίζει με ένα τεκμηριωμένο δήθεν κείμενο του δρος Γ. Κοεμτζόπουλου που βρίθει από ανοησίες. Ακόμα κι εγώ που δεν είμαι γιατρός κατάλαβα ότι πρόκειται για παραλογισμούς. Το έδειξα στον άντρα μου (που είναι γιατρός) και γέλασε πικρά. Μου απάντησε ότι αποκλείεται να το έγραψε γιατρός αυτό το απαράδεκτο κείμενο. Και πράγματι, αφού μπήκα στο Google και το έψαξα, βρήκα ότι ο Δρ Γιώργος Κοεμτζόπουλος που έγραψε το κείμενο αυτό δεν είναι γιατρός. Είναι απλώς ένα πολιτικός μηχανικός που έχει διδακτορική διατριβή (έτσι ισχυρίζεται τουλάχιστον). Μάλιστα βρήκα την επίσημη ιστοσελίδα του εν λόγω δόκτορος, στην οποία περιλαμβάνεται και το βιογραφικό του. Σύμφωνα δε με αυτό, από το 2005 ασχολείται μόνο με τη ζωγραφική. Μεταξύ άλλων δε αναφέρει, και τα εξής (κρατηθείτε): «….Άρχισε να ζωγραφίζει από νεαρή ηλικία χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά και τεχνικές, αφιερώνοντας μικρό μέρος του ελεύθερου χρόνου του στη ζωγραφική, ενώ τα έργα του τα αποθήκευε στο υπόγειο του σπιτιού του και κρατούσε για τον εαυτό του. Όμως το 2005 αποφάσισε να αποσυρθεί, προκειμένου να αφιερώσει όλο το χρόνο και το πάθος του στη ζωγραφική και άνοιξε τα έργα του στο κοινό. Τότε η παραγωγή του σε έργα ζωγραφικής αυξήθηκε κάθετα (με την βοήθεια και των εξωγήινων φίλων του με τους οποίους άρχισε να έχει επαφές) ……»!!!!!! Κύριε ελέησον, λέω εγώ!!!!! Άραγε το τεκμηριωμένο κείμενο το έγραψε σε συνεργασία με τους εξωγήινους φίλους του? Μάλλον. Και όμως, πολλοί πήραν αυτό το «βαθυστόχαστο» κείμενο του δρος Γεωργίου Κοεμτζόπουλου στα σοβαρά και το διακινούν στο διαδίκτυο. Το είδα σε δεκάδες μπλογκ και ιστοσελίδες και μάλιστα υπό τη μορφή σοβαρής προειδοποίησης και προβληματισμού (βλ. εδώ και εδώ και εδώ και εδώ)!!!

Τελικά είμαστε πολύ ευκολόπιστος λαός. Χαύουμε κάθε ανοησία που περιέχει συνομωσιολογία, με μεγάλη ευκολία! Αντί να εμπιστευτούμε τις επιστημονικά τεκμηριωμένες απόψεις, γυρνάμε πίσω ολοταχώς στο Μεσαίωνα και στο δόκτορα με τους εξωγήινους φίλους…..

------------------------

Υ.Γ. Δύο πολύ καλά ποστ για τον εμβολιασμό είναι αυτά του @Αθεόφοβου με τίτλο: 1) "Για να μη σας πιάνουν κώτσους σχετικά με τα εμβόλια" και 2) "Η παραπληροφόρηση για το εμβόλιο καλά κρατεί". Διαβάστε τα.

-------------------------

Υ.Γ.2 Βλέπω διάφορες δημοσιεύσεις, όπου προβάλλονται αιτιάσεις ότι το εμβόλιο περιέχει υδράργυρο, ψευδάργυρο κλπ. Σχεδόν όλα τα εμβόλια (ακόμα και τα παιδικά) περιέχουν τέτοιες ουσίες, σε απειροελάχιστες βέβαια ποσότητες. Παραθέτω περί αυτού τη γνώμη του Παναγιώτη Γαργαλιάνου, Διευθυντή της Μονάδας Λοιμώξεων του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου "Γ. Γεννηματάς". Λέει λοιπόν ο εν λόγω γιατρός για το εμβόλιο της γρίπης των χοίρων: "Μια κονσέρβα τόνου έχει πολύ περισσότερο ψευδάργυρο, υδράργυρο, μόλυβδο και άλλες ακατάλληλες ουσίες από ότι μια δόση εμβολίου".

29 σχόλια:

Side21 είπε...

Καλά τα λες ...
Το εμβόλιο είναι ασπίδα
για τον περιορισμό της πανδημίας.
Βέβαια ακόμα δεν τα κατάφερα να βρω
χρόνο να το κάνω, πιστεύω αμέσως μετά
την πρωτοχρονιά, αν δε με προλάβει η γρίππη ...
Εύχομαι με το καλό να υποδεχτούμε το 2010 ...
με την ελπίδα νά 'ναι καλύτερο απ' το 2009 !!!

αθεόφοβος είπε...

Το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει με το ιντερνετ είναι η τεράστια παραπληροφόρηση που αναπαράγεται συνεχώς και το πλήθος των ανθρώπων που είναι τόσο ευκολόπιστοι ώστε να πιστεύουν ανεξέλεκτα ότι διαβάσουν.
Ξέρεις πόσοι έχουν διαβάσει στην Ελλάδα το βίντεο για το εμβόλιο που έχει ελληνικούς υπότιτλους και που με ανάγκασε να γράψω το ποστ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΩΤΣΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ

http://atheofobos2.blogspot.com/2009/11/blog-post_14.html

480.000 Έλληνες!!
Ήδη δε όταν το είχα αναρτήσει το παραπάνω βίντεο είχε αναρτηθεί ήδη σε πάνω από 100 ελληνικά μπλογκ!!

Δυστυχώς όμως όπως είδες η παραπληροφόρηση περνάει και απο σοβαρές εφημερίδες και από καθηγητές πανεπιστημίου και παρά τα όσα έγραψα στο ποστ
Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ
http://atheofobos2.blogspot.com/2009/11/blog-post_30.html
δεν υπήρξε καμία διόρθωση των ανακριβειών.
Όσο για το άρθρο του δόκτορος ζωγράφου ! που αναπαράγει όλες τις διεθνείς αναοησίες το έχω δεί και σε άλλά μπλογκ και έχω αφήσει σχετικά σχόλια αλλά είναι αδύνατο να προλάβεις την λερναία ύδρα της ανοησίας και της παραπληροφόρησης.

Το έμβόλιο το έχω κάνει από καιρό και βέβαια δεν είχα ούτε καν τοπική ενόχληση στο σημείο της ένεσης.

Thanos είπε...

Επιβεβαιωμένο από 3 γιατρούς το νέο εμβόλιο περιέχει υδράργυρο... Οι συνέπειες του υδράργυρου σε βάθος χρόνου είναι γνώστες...

aporia είπε...

Και εγώ το έκανα το εμβόλιο εδω και ενα μήνα και ειμαι μιά χαρα και ήσυχη.

ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ΄ ΑΛΩΝΙ είπε...

Και εγώ ζω ακόμα μετά από το εμβόλιο!!!

Ομολογώ ότι αν δεν κάπνιζα και αν τα πνευμόνια μου μπορούσαν να αντέξουν μια πιθανή πνευμονία, δεν ξέρω αν θα το αποφάσιζα το ίδιο εύκολα.
Αν και πέρα απ΄όσα τέρατα και σημεία κατά καιρούς γράφονται και λέγονται, θεωρώ ότι τις ίδιες πιθανότητες που έχει κάποιος να πάθει τα ένα σωρό τέρατα και σημεία που αναγράφονται στις παρενέργειες οποιουδήποτε φαρμάκου, το ίδιο κινδυνεύει και από το εμβόλιο.
Ακόμα και τις παρενέργειες πολύ απλών παυσίπονων αν διαβάσει κάποιος, με τον φόβο ότι υπάρχει 1 πιθανότητα σε μερικά εκατομμύρια, να πάθει κάτι, θα έπρεπε να ζει με μόνιμο π.χ πονοκέφαλο.

gpointofview είπε...

Η φοράδα (παρ' ότι α-λογη) είπε το πιο λογικό ! Ολα τα φάρμακα έχουν κακή επίδραση σ' ένα απειροελάχιστο ποσοστό του πληθυσμού, τόσο όσο το ποσοστό να πάθεις δυστύχημα αν ταξιδεύεις με τραίνο.
Μόνο τερατολόγοι και εξωγηινοβαρεμένοι κραδαίνουν το 1:1 000 000 σαν λάβαρο της αξιοπιτίας τους.
Εγώ που έχω δει μόνο ούφο στον ουρανό αλλά όχι εξωγήϊνους το έχω κάνει το εμβόλιο

Meropi είπε...

-@Side μου,
άντε να βρεις καιρό να πας να εμβολιαστείς. Να συμβάλεις και στον περιορισμό της πανδημίας.

-@Αθεόφοβε μου,
έχω προσθέσει ήδη Υ.Γ. στην ανάρτηση μου σχετκά με τα ποστ σου. Δυστυχώς όμως έχω την εντύπωση ότι πιο εύκολα ο κόσμος πιστεύει το δόκτορα με τους εξωγήινους φίλους, παρά εσένα και μένα. Είναι θλιβερό.

Meropi είπε...

-@Θάνο μου,
τα περισσότερα από τα εμβόλια, ακόμα και αυτά για τις παιδικές αρρώστιες, όπως και αυτό της νέας γρίπης, περιέχουν πράγματι υδράργυρο, σε απειροελάχιστες όμως ποσότητες που δεν είναι τοξικές και αποβάλλονται από το σώμα. Όπως τόνισε και ο κ. Παναγιώτης Γαργαλιάνος, Διευθυντής της Mονάδας Λοιμώξεων στο Γενικό Kρατικό Aθήνας «Γ. Γεννηματά», «Mια κονσέρβα τόνου έχει πολύ περισσότερο υδράργυρο, ψευδάργυρο, μόλυβδο και ακατάλληλες για τον άνθρωπο ουσίες από ό,τι μια δόση εμβολίου»! Διάβασε εδώ
Έχουν βαλθεί οι διάφοροι ανεύθυνοι να σας τρελάνουν.

Meropi είπε...

-@Απορία μου,
μπράβο καλά έκανες. Και να ξέρεις ότι με το εμβόλιο δεν προστατεύουμε μόνο τον εαυτό μας, αλλά και τους άλλους. Συμβάλλουμε στον περιορισμό της πανδημίας.
Νομίζω πρώτη φορά έρχεσαι από το ιστολόγιο μου. Καλώς ήρθες.

-@Φοράδα μου,
έτσι είναι όπως το λες. Πολλοί δε πιάνονται από τις ελάχιστες πιθανότητες να υποστεί κάποιος τις παρενέργειες ενός εμβολίου και διογκώνουν το θέμα και κινδυνολογούν. Ακόμα και μια απλή ακτινογραφία μπορεί να έχει ελάχιστες παρενέργειες. Ε, τότε να σταματήσουμε να κάνουμε ακτινογραφίες και να αφήσουμε τις ασθένειες να μας κατατροπώσουν.

Meropi είπε...

-@gpoint μου,
χα χα χα! Κι εγώ ομολογώ ότι δεν έχω φίλους εξωγήινους. Γι' αυτό μπόρεσα και έκανα το εμβόλιο! χα χα χα!

ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ είπε...

Έκανα κι εγώ το εμβόλιο.
Μέτρησε για μένα η σκέψη ενός φίλου γιατρού:
"Υπάρχουν κάποιες ανεπιβεβαίωτες συνδέσεις του προηγούμενου εμβολίου της ασιατικής γρίπης (το 78 νομίζω) με απειροελάχιστες ανά ανά τον κόσμο περιπτώσεις σοβαρών ανεπιθύμητων ενεργειών.
Ακόμα και αλήθεια να είναι αυτές οι πιθανολογήσεις είναι ένα μέγεθος στατιστικά μηδαμινό μπροστά στις πολύ μικρές αλλά υπαρκτές πιθανότητες να είσαι ένας από την ομάδα των απολύτως υγιών που βρίσκονται μέσα στο 1% που περνά πιο βαρειά αυτή τη γρίπη. Ήδη έχουν αρρωστήσει από αυτή τη γρίπη 1.300.000 Έλληνες. Φαντάσου πόσοι άνθρωποι είναι το 1%; Γιατί να βάλεις τον εαυτό σου σε αυτό το ρίσκο για μηδαμινές ανεπιβεβαίωτες πιθανότητες."

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εγώ έχω ενεσοφοβία!
(και ... γαμοφοβία!)

Καλή πρωτοχρονιά γλυκο-Μερόπη!

Meropi είπε...

-@Κουμμούνι μου,
το θέτεις πολύ καλά το θέμα. Υπάρχει και μία άλλη παράμετρος. Με τον εμβολιασμό προστατεύεις τον εαυτό σου, αλλά και τους άλλους, τους γύρω σου. Αν κολλήσεις τη γρίπη, εσύ μπορεί μεν να την περάσεις ήπια, αλλά να κολλήσεις κάποιον άλλο που θα την περάσει βαριά.
ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ κουμμούνι μου.

-@Ασκάρ μου,
χα χα χα! γέλασα με τις φοβίες σου και ειδικά με τη δεύτερη.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ

JamanFou είπε...

Δεν εμβολιάστηκα [τουλάχιστον όχι ακόμα] όχι από... εξωγήινες παραπληροφορήσεις, μα εξαιτίας του συνδρόμου της άσπρης μπλούζας!!
Εσύ έχεις και το advantage του συζύγου ιατρού :))

Καλά Χρόνια Πολλά Meropi και ό,τι ποθείς σου εύχομαι στο 2010!

aporia είπε...

Πολλές ευχές για το 2010!

Meropi είπε...

-@JamanFou μου,
το σύνδρομο της άσπρης μπλούζας έχεις? Φαντάζομαι όχι εξαιτίας του παγωτατζή, ούτε του κρεοπώλη! Χα χα χα!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σου εύχομαι.

-@Απορία μου,
εύχομαι και σε σένα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Global Greek είπε...

χαχαχα, μεγάλη λέρα λοιπόν ο "κύριος" Κοεμτζόπουλος!!! Φιλιά Μερόπη μου και καλά έκανες νομίζω που εμβολιάστηκες, ίσως να κάνω κι εγώ τελικά το ίδιο γιατί κι εδώ πέθαναν αρκετοί σχετικά με το μέγεθος του πληθυσμού

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Εμενα ο οργανισμος μου μονο εμβολια αγαπης αντεχει! Χρονια πολλα Μεροπη μας.
Εγω κ οι εξωγήινοι φιλοι μου σου ευχομαστε οτι καλυτερο για τη νεα χρονια!

phlou...flis είπε...

Έχω αποφασίσει πως δε θα κάνω το εμβόλιο, όπως δεν το έκανα πέρσι, προπερσι, παραπρόπερσι κλπ. τους λόγους τους έχω παραθέσει εδώ.

ΥΓ.1 Έβαλα την πεθερά μου να το κάνει και θα περιμένω 1-2 μήνες να δω τι θα πάθει; :-)))

ΥΓ.2 Καλή ΧΡονιά να έχεις, με Υγεία, χαρά, Ευτυχία και κυρίως Τύχη, ιδιαίτερα εσείς που κάνατε το εμβόλιο :-)

apogonos είπε...

Μερόπη η ευκολία που διασπείρονται τέτοιες ανοησίες δείχνει το πόσο πραγματικά "αμόρφωτος" λαός είμαστε (παρά τα πολλά μεταπτυχιακά και διδακτορικά). Και με τρομάζει αυτή η συμπεριφορά.

Καλή χρονιά.

katerina είπε...

Μεροπακι μου, ευχές πολλές για ότι καλυτερο σε σένα και στοςυ ανθρώπους σου.

Εμβολιο ευτυχίας έχουν τα φαρμακεία;

Καλη Χρονιά

Καραμπουζουκλήδες είπε...

kali xronia kai apo mas

Meropi είπε...

-Global μου,
ναι να το κάνεις, να εμβολιαστείς. Και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχεις εκεί στο Σουλτανάτο.

-@Νίκο μου,
ευχαριστώ εσένα και τους εξωγήινους φίλους σου για τις ευχές! Ώστε έχεις κι εσύ τέτοιους φίλους!!!! Χα χα χα!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σου εύχομαι

Meropi είπε...

-@Φλούφλη μου,
νομίζω ότι κάνεις λάθος που δεν κάνεις το εμβόλιο, αλλά δεν μπορώ να σε πείσω μου φαίνεται. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σου εύχομαι

-@Απόγονε μου,
εσύ το έκανες το εμβόλιο???? Ή έχεις κι εσύ εξωγήινους φίλους που σε συμβούλεψαν να μην το κάνεις? Χα χα χα!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Meropi είπε...

-@Κατερίνα μου,
θα σε απογοητεύσω. Εμβόλιο ευτυχίας δεν υπάρχει να πουλάν στα φαρμακεία. Ας ψάξει ο καθένας στη θάλασσα του μυαλού του. Και λίγες στιγμές αν μπορέσει κάθε μέρα να τη τιθασσεύσει (τη θάλασσα), ευτυχία είναι, νομίζω.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Κατερινάκι μου.

-@Καραμπουζουκλήδες μου,
καλώς μου ήλθατε! Εσείς εμβόλιο κάνατε????

marianaonice είπε...

Εμβολιάστηκες Μερόπη μου τελικά?
Άντε και εύχομαι αχρείαστος να είναι ο εμβολιασμός!
Συμφωνώ ότι δεν χρειάζεται παράκρουση ούτε προς το θετικό ούτε προς το αρνητικό του εμβολίου. Εγώ το είδα σαν ένα εμβόλιο σαν όλα τα άλλα, τα οποία βέβαια δεν έτυχε να κάνω (γρίππης εννοώ) και έτσι δεν έκανα κι αυτό. Ας ελπίσουμε αυτή μου η αμέλεια να μη φανεί επικίνδυνη!

Independent είπε...

Καλημέρα Μερόπη μου, σου γράφω από τη δουλειά, μιας και όπως έχω ξαναγράψει, από το σπίτι μου, μόνο να σε διαβάσω μπορώ...

Νομίζω ότι και γω ανήκω στην θλιβερή μειοψηφία σαν και σένα, που έκανα το εμβόλιο, την παρτίδα που κάνουν οι γιατροί (Novartis-Focetria). Έχω τώρα 1,5 μήνα που το κάνα. Η μόνη παρενέργεια ήταν 3-4 μέρες αρκετός πονοκέφαλος, αλλά τίποτε ιδιαίτερο. Από το να αγχώνομαι κάθε φορά που βγαίνω από το σπίτι μου μην κολλήσω την νέα γρίπη, προτίμησα να κάνω το εμβόλιο.

Πάντως είναι εντυπωσιακή το πόσο χαζός λαός είμαστε. Το πόσο απαίδευτος λαός. Υπάρχει έγκυος 5 μηνών, με ένα παιδάκι που ήδη έχει 17 μηνών, ο γιατρός της της λέει να εμβολιαστεί και αυτή και το παιδάκι της, αυτή όμως αρνείται!!!! Σχιζοφρενικό. Εγώ εάν ήμουν γιατρός της θα την έδιωχνα, γιατί δεν θα μου δειχνε εμπιστοσύνη!!!!

aporia είπε...

Πάντως Μερόπη μου ετσι οπως εχει καταλαγιάσει ο θόρυβος από την γρίπη εχω την αίσθηση οτι η γρίπη δεν υπήρξε ποτέ.Μήπως είμαστε πραγματικά κορόιδα;

Σοφία είπε...

Εγώ δεν εμβολιάστηκα γιατί ρώτησα μια φίλη μου γιατρό και μου είπε ότι δεν είμαι στις ομάδες υψηλού κινδύνου. Ελπίζω να τη γλιτώσω τελικά ;-)