Η Μερόπη αστειεύεται

Η Μερόπη αστειεύεται

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2008

Μεταμεσονύχτια λειτουργία του μετρό - ανανεωμένο


Όνειρο απατηλό αποδείχτηκε η μεταμεσονύχτια λειτουργία του μετρό το βράδυ της Παρασκευής και του Σαββάτου। Οι εργαζόμενοι σ’ αυτό έμειναν πεισματικά αμετακίνητοι στις θέσεις τους, κατέβασαν τα ρολά και διπλοαμπάρωσαν τις πόρτες, επικαλούμενοι προβλήματα στην ασφαλή λειτουργία του δικτύου και καταπάτηση των εργασιακών τους δικαιωμάτων.


Γιατί όμως είμαι δύσπιστη στις αιτιάσεις τους αυτές; Στην ουσία πρόκειται για μια παράταση μόνο τεσσάρων ωρών εβδομαδιαίως στη λειτουργία των συρμών και συγκεκριμένα δύο ωρών κάθε Παρασκευή και κάθε Σάββατο. Πόσο μπορούν να επηρεάσουν οι τέσσερις αυτές ώρες τη συντήρηση του δικτύου ή τις ώρες εργασίας των εργαζομένων; Αν ληφθεί υπόψη ότι στην εταιρεία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ εργάζονται περί τους 1200 εργαζόμενους, νομίζω ότι ελάχιστα θα επιβαρυνθούν από την επιπλέον αυτή λειτουργία του μετρό. Και στο κάτω κάτω ας εργαστούν λίγο παραπάνω. Μπροστά στην ωφέλεια που θα έχει η διευρυμένη αυτή λειτουργία στο κοινωνικό σύνολο και μάλιστα στους νέους και χαμηλοεισοδηματίες, τι είναι γι’ αυτούς λίγη ώρα εργασίας παραπάνω; Πόση μεγαλύτερη συμπάθεια θα αποσπούσαν οι συνδικαλιστές της εταιρείας αν, αντί να κατεβάσουν τα ρολά, μοίραζαν φυλλάδια στους επιβάτες, εξηγώντας τους ότι για την καλύτερη ασφάλεια των εργαζομένων και των επιβατών απαιτείται η πρόσληψη επιπλέον προσωπικού;


Ήδη η κίνηση «Γενιά των 700 ευρώ» οργανώνει μέσω του διαδικτύου κατάληψη στο σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα τα μεσάνυχτα του Σαββάτου 9 Φεβρουαρίου 2008 ζητώντας να εφαρμοστεί η απόφαση για παράταση των δρομολογίων και μετά τα μεσάνυχτα.

Δεν νομίζετε ότι ήρθε ο καιρός από την μια οι μεν συνδικαλιστές να πάψουν να ενδιαφέρονται μόνο για τα στενά συμφέροντα τους και να ενδιαφερθούν και για το κοινωνικό σύνολο και από την άλλη το Υπουργείο Συγκοινωνιών καθώς και η Εταιρεία λειτουργίας του Μετρό, να προβούν το μεν πρώτο στην επιχορήγηση των βραδινών δρομολογίων, η δε δεύτερη στις αναγκαίες προσλήψεις νέου προσωπικού, γεγονός που θα μειώσει και την ανεργία;

Σ’ αυτό τον τόπο ας κάνει ο καθένας τη μικρή του θυσία για να λειτουργήσουμε πιο αρμονικά ως κοινωνικό σύνολο.

-----------------------------------------------------------------------------

Υ.Γ. 1 Σαν σήμερα 7 Φεβρουαρίου του 1869 έγινε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο στη γραμμή 1 του μετρό (Η.Σ.Α.Π.) συνδέοντας με ατμοκίνητα τρένα την Αθήνα με τον Πειραιά.

Υ.Γ 2 Από την 1η Μαΐου καθιερώνεται ενιαίο εισιτήριο κόστους 0,80 ευρώ, με δυνατότητα πολλαπλής χρήσης σε όλα τα ΜΜΜ για μιάμιση ώρα. Από τον Ιανουάριο του 2009 η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου θα αυξηθεί σε 1 ευρώ.

Υ.Γ. 3 Εργαζόμενοι και Εταιρείες του μετρό τα βρήκανε και από την Παρασκευή 8-2-2008 -με καθυστέρηση μίας εβδομάδας- θα αρχίσει τελικά η δίμηνη πιλοτική παράταση του νυχτερινού ωραρίου λειτουργίας στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο.


32 σχόλια:

Unknown είπε...

Ο συνδικαλισμός, ο ωχαδελφισμός και κάτι τέτοιες βλακείες κατάστρεψαν την Ελλάδα. Τα λόγια είναι περιττά.

Roadartist είπε...

Καλησπέρα Μερόπη. Είχα εξοργιστεί και εγώ με αυτό.
Είμαι άξιοι..της μοίρας μας! Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι να πω δεν είμαστε υπερ της προόδου τελικά. Πρέπει όλοι να κάνουμε και κάποια βήματα πίσω προς όφελος του συνόλου. Συμφωνώ με το ποστ σου.

jf είπε...

Αφού η εφαρμογή θα είναι πιλοτική, γιατί δε δοκιμάζουν πρώτα και μετά να αρνηθούν?

Το πρόβλημα του βολέματος και του ωχ-αδερφισμού πάντα επίκαιρο θα είναι…

Μου θυμίζει το σκηνικό με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ… Ο απ’ έξω φωνασκεί στους μέσα να κάνουν χώρο να μπει. Κι όταν το καταφέρει, θρονιάζεται μπροστά στην πόρτα, φωνασκώντας στους έξω -από θέση ισχύος αυτή τη φορά- ότι δεν χωράνε!

Κάποιος στη μάχη πολεμά
η σφαίρα δίπλα μας περνά
στα στήθια του πηγαίνει.
Κι εμείς οι άλλοι μα το ναι
κάνουμε πάρτυ ρεφενέ
βρε δε βαριέσαι αδελφέ.

Απ’ τη στιγμή που η σφαίρα ξέφυγε από μας και πήγε στο διπλανό [δεν πα'νάναι κι η 'γενιά των 500] τι μας κόφτει... !

patsiouri είπε...

Η κολλητή μου είναι σερβιτόρα, από τα 30 εως 40 ευρώ που βγάζει κάθε βράδυ, τα 15 πηγαίνουν στο ταξί που θα τη γυρίσει στο σπίτι.
Δηλαδή σχεδόν το μισό της μεροκάματο.
Όπως δικαιούνται οι πρωινοί εργαζόμενοι τη μεταφορά τους με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, νομίζω πως έτσι τη δικαιούνται και οι βραδινοί που όπως ειπώθηκε και πιο πάνω δεν είναι καθόλου λίγοι.
Χωρίς βέβαια να θιγεί το οχτάωρο ή η υπερωρία κανενός.
Θελω επίσης να προσθέσω πως δεν αντιδρούν οι εργαζομενοι αλλά η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ της οποίας εκπρόσωποι είναι οι συνδικαλιστές αυτοί.
2-3 εργαζόμενους ξέρω μόνο στην εταιρεία και συμφωνούν κι εκείνοι με το μέτρο θεωρώντας το μάλιστα ελάχιστο.

Γι αυτό όταν γίνει η δοκιμή εγώ θα χτυπήσω εισιτήριο, ελπίζω όλοι μας.

ΥΓ: Ο κύρος συνδικαλιστής να ενημερωθεί πως στα μπουζούκια το πρόγραμμα αρχίζει μετά τη 1...
Νωρίτερα, πρίν δηλαδή χρησιμοποιήσεις το μετρό, σινεμά, θέατρο ή ένα ποτάκι θα πιείς, κοινώς στην εξοδό σου μπορεί να χαλάσεις και ένα δεκάευρο μόνο. Γιατί να πρέπει να πληρώσεις άλλο ένα για να πας κάπου πιό κοντά στο σπίτι σου?

Το ανέβασα κι εγώ από τους g700...

Meropi είπε...

Καλημέρα
--@ Μαριάνα μου δυστυχώς στην Ελλάδα το ομαδικό πνεύμα υστερεί.

--@ Roadartist μου αν όλοι κάναμε ένα βηματάκι πίσω στα ατομικά μας συμφέροντα, η ζωή όλων μας θα ήταν καλύτερη

--@ if μου πολύ χαρακτηριστικό το παράδειγμα που αναφέρεις με το λεωφορείο. Έτσι είμαστε εμείς οι Έλληνες.

--@ Patsiouri μου και βέβαια να μην καταπατηθούν τα δικαιώματα των εργαζομένων. Να πάρουν τα νυχτερινά και τις υπερωρίες τους. Πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω γιατί αντιδρούν οι συνδικαλιστές. Τόσο μικρή θα είναι η επιβάρυνση

Ανώνυμος είπε...

Τους εργαζόμενους τους σκεφτήκατε καθόλου που θα πρέπει να δουλεύουν επιπλέον για να εξυπηρετηθείτε εσείς; Εσείς δηλάδή γιατί πρέπει να ευχαριστηθείτε το σαββατόβραδό σας διασκεδάζοντας με τους φίλους σας και αυτοί όχι; Δεν έχουν φίλους αυτοί; Δεν έχουν οικογένεια; Και όσο γι αυτούς που πιστεύουν ότι ο συνδικαλισμός κατέστρεψε την Ελλάδα... αν υπήρχε περισσότερος συνδικαλισμός, θα παίρνατε και κάτι περισσότερο από 700 ευρώ σήμερα...

Takiz είπε...

Αγαπητή μου Μερόπη έχουμε αυτό που μας αξίζει δίστιχος.
Άκουσα για θυσία για να λειτουργήσει αρμονικά το κοινωνικό σύνολο.

Το άλλο με τον τοτο το ξέρεις?

ΩΣΗΕ είπε...

o takiz έχει δίκιο. Τελικά αυτό παίρνουν οι άνθρωποι. Ότι τους αξίζει.

ΥΓ Ήλθες Κύπρο και δεν τό ' πες να σε κεράσω ένα καφέ; Θα σε μάλωνα, αλλά είσαι πρεσβύτερή μου και δεν κάνει.
Καλημερούθκια

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Οι εργαζόμενοι στο Μετρό μπορεί να δουλέψουν λίγο παραπάνω αλλά ταυτόχρονα θα αμοιφθούν και παραπάνω... με τις υπερωρίες τους, τα νυχτερινά τους κλπ!
Αλλά φαίνεται πως απ' τη στιγμή που καλοβολεύτηκαν δεν ενδιαφέρονται πλέον ούτε για τους πολίτες ούτε για κάποιες "πενταροδεκάρες" παραπάνω!

Meropi είπε...

--@ natplusgr αυτό ακριβώς λέω στο ποστ ότι δεν θα δουλέψουν πια τόσο πολύ περισσότερο. Μιλάμε για 4 ώρες την εβδομάδα επιπλέον για 1200 εργαζόμενους. Από αυτές πόσο να αναλογεί στον κάθε εργαζόμενο; 1 ώρα το μήνα;; Και πολύ λέω. Και φυσικά θα την πληρώνεται διπλάσια γιατί πρόκειται για νυχτερινή εργασία. Δεν λέμε να την δουλεύουν δωρεάν. Ο συνδικαλισμός είναι καλός όταν δεν υπερβάλλει και δεν είναι στενόμυαλος.

--@ Τάκη μου σαφώς και υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που είναι πρόθυμοι να κάνουν θυσία, ιδίως όταν είναι μικρή. Στην προκειμένη περίπτωση βέβαια δεν εμπίπτουμε σ' αυτούς τους πρόθυμους.

--@ Ωσηέ μου ήρθα μόνο για λίγες μέρες στην Κύπρο για να δω το γιόκα μου και να φύγω. Άσε που ήταν μέσα στην γκρίνια και μου χάλασε τη διάθεση. Όταν θα έρθω για διακοπές θα πιούμε και το καφεδάκι μας.

--@ Ασκαρδαμυκτί μου πραγματικά απορώ κι εγώ γιατί δεν μπορούν να δουλέψουν για τόσο λίγο. Λόγοι ασφαλείας δεν πιστεύω να υπάρχουν. Είναι τόσο λίγες οι ώρες επιπλέον.

Elli είπε...

meropi, όντως η δράση των συνδικαλιστών κάποιες φορές τροχοπεδίζει την επίλυση σημαντικών κοινωνικών προβλημάτων, όμως δεν είναι αμελητέες οι φορές που συνδράμμουν τα μέγιστα στην αρωγή του εργαζόμενου και στην αναβάθμιση των εργασιακών του συνθηκών. Να σου πώ την αλήθεια για την συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχω καταλάβει τι από τα δύο ισχύει. Αν το κάνουν για μικροπολιτικούς λόγους, τότε τι να πω... Αν όμως είναι όντως πρόχειρα σχεδιασμένη αυτή η επιμήκυνση του ωραρίου (πολύ πιθανό λέω εγώ με μια τέτοια ανευθυνότητα που επιδυκνύει η κυβέρνηση τίποτα δεν είναι βέβαιο), τότε πολύ καλά κάνουν.

acaliptos είπε...

Γιατί να μην εφαρμοστεί και στον προαστιακό το πιλοτικό ωράριο?
Ναι στην 24ωρη λειτουργία όλων των μέσων σταθερής τροχιάς(εκτός 2-3 ημερών για συντήρηση)
Ναι σε προσλήψεις προσωπικού η' έστω σε πληρωμή υπερωριών.
επιβατης προαστιακου

marianaonice είπε...

Η αιώνια νοοτροπία του Έλληνα, Μερόπη μου!! Στην Ελλάδα φαίνεται ότι στην εκάστοτε δουλειά πάμε όχι για να δουλέψουμε (ειδικά στο δημόσιο ή σε τέτοιου είδους κοινωφελείς εταιρείες), αλλά για να βολευτούμε! Όταν ο στόχος του ανθρώπου που εργάζεται δεν είναι η παραγωγή έργου στον τομέα του, αλλά η πάροδος του ωραρίου κατ΄ αρχήν, και των ετών στη συνέχεια για τη συνταξιοδότησή του, πρόωρη ή μη, τότε νομίζω ότι το πράγμα έχει …χαλάσει από την αρχή!!
Έχεις απόλυτο δίκιο, και εγώ δεν τους καταλαβαίνω αυτούς τους συνδικαλιστές... Μάλλον οι έννοιες έχουν χάσει το νόημα τους, πια!!
Καλό σου απόγευμα.

Meropi είπε...

--@ ellie μου συμφωνώ ότι όταν ο συνδικαλισμός είναι υγιής βοηθά τους εργαζόμενους. Στην προκειμένη όμως περίπτωση θεωρώ υπερβολική την αντίδραση τους. Άκουσα και ένα συνδικαλιστή να αναπτύσσει τα επιχειρήματα του στο ραδιόφωνο και δεν με έπεισε. Έλεγε αορίστως ότι δεν θα μπορεί να γίνει συντήρηση. Με 4 ώρες επιπλέον εβδομαδιαίως λειτουργία δεν πιστεύω ότι θα είναι σε βάρος της συντήρησης.

--@ Ακάλυπτε μου συμφωνώ μαζί σου ότι η δοκιμαστική μετασονύχτια λειτουργία πρέπει να γίνει και για τον προαστιακό. Μπήκα και στο μπλογκ σου, έχει ενδιαφέροντα στοιχεία για τον προαστιακό. Σ' ευχαριστώ που με επισκέφθηκες.

--@ Μαριάνα μου καλός ο συνδικαλισμός, όταν σκέφτεται και το κοινωνικό σύνολο. Στο κάτω κάτω ας πιέσουν για νέες προσλήψεις. Υπάρχουν χιλιάδες νέοι που ψάχνουν για δουλειά.

sealike2 είπε...

...δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω σε αυτό το θέμα. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Καλό κουράγιο

Utopia είπε...

Τώρα εγώ γιατί θυμήθηκα ένα σύνθημα από τήν οδό Σίνα που λέει: "Μη φτύνετε κάτω.Υπάρχουν πολλοί από πάνω σας";
Αφιερωμένο στους συνδικαλιστές του μετρό(και όχι μόνο...δυστυχώς!).
Καληνύχτα!:))))

Aggelos Spyrou είπε...

Γειά!

Με λένε Άγγελο και είμαι καλά!

Είμαι;

Μετρώ τις μέρες...

Meropi είπε...

Καλημέρα σας
--@ Sealike μου το κουράγιο χρειάζεται σε όλους μας σ' αυτήν την πόλη που ζούμε!!

--@ Utopia μου δυστυχώς το φτύσιμο πάει σύννεφο...

--@ Άγγελε μου μετράς τις μέρες για ποιο πράγμα;; Ο γιος μου π.χ. μετρά τις μέρες μέχρι να απολυθεί από το στρατό. Εσύ;;;

Roadartist είπε...

natplusgr τι λογική έχει αυτό που λες? .. Οι εργαζόμενοι του Τραμ δηλαδή και χιλιάδες άλλοι που εργάζονται βραδινές ώρες δεν έχουν οικογένεια? Σε όλες τις ευρωπαικές χώρες τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αυτή την ουσία έχουν! Να εξυπηρετούν το κόσμο! Το μέτρο είναι αναγκαίο και πολύ άργησα να εφαρμοστεί! Πόσο μάλλον σε μια χώρα σαν τη δική μας που όλοι ξενυχτούν και που ακομα και αργά το βράδυ έχουμε κυκλοφοριακό πρόβλημα! Καλή κίνηση είναι, ας κοιτάξουμε όλοι μπροστά! Είναι πραγματικά οπισθοδρομική η θέση των συνδικαλιστών..

Γουφ είπε...

και στο μετρό ''μέτρον έριστον'' προφανώς διότι.

mania είπε...

Βρε Μεροπη διάβασα κάπου ότι ένα επιχείρημα των συνδικαλιστών είναι ότι θα είναι επιζήμια για την εταιρεία η μεταμεσονύχτια λειτουργία του μετρό. Αν κατάλαβα καλά τους έπιασε ο πόνος για τα κέρδη της εταιρείας;
Ας αγωνιστούν για την επιχορήγηση από το κράτος των νυχτερινών δρομολογίων (κάτι τέτοιο δεν γίνεται και με τις "άγονες γραμμές" της ναυσιπλοοίας;)

Meropi είπε...

--@ Ανδρόγυς μου καλωσόρισες από τη γειτονιά μου.

--@ Μανια μου αν πρόσεξες το λέω και γω στην ανάρτηση μου ότι το κράτος οφείλει να επιχορηγεί τη λειτουργία των νυχτερινών δρομολογίων. Στο κάτω κάτω η μεταφορά του κοινού αποτελεί κοινωνικό αγαθό.

-@ Roadartist μου όπως λέω και στη Μάνια η μεταφορά του κόσμου είναι κοινωνικό αγαθό και πρέπει να συμβάλουμε όλοι στη χορήγηση του και πρώτοι το Κράτος, η Εταιρεία Μεταφοράς και βέβαια οι Εργαζόμενοι.

athanasia είπε...

Μακάρι να λειτουργήσει, όπως και σ' άλλες μεγάλες πόλεις στον κόσμο.

Διάβασα το σχόλιο για το κόστος για την οικογένεια και τους φίλους των εργαζομένων. Δεν υποτιμώ και, πράγματι, δεν βλέπω τον λόγο να επιβαρύνεται η ζωή των εργαζομένων για κάτι που κοινωνικά δεν είναι αναγκαίο (π.χ. επέκταση του ωραρίου των καταστημάτων τις Κυριακές). Η νυχτερινή συγκοινωνία, όμως, είναι αναγκαία και προφανώς αντιμετωπίζεται με βάρδιες, προσλήψεις και τις κατάλληλες προσαυξήσεις μισθού (και επιδότηση, βεβαίως), όπως και σ' άλλες δουλειές που χρειάζεται να έχουν νυχτερινή βάρδια.

spy είπε...

ΑΘΑΝΑΤΗ ΑΘΗΝΑ!!

Meropi είπε...

--@ Αθανασία μου,
σ' ευχαριστώ που έρχεσαι από τη γειτονιά μου. Πραγματικά αυτό πιστεύω κι εγώ ότι η νυχτερινή μεταφορά, ιδιαίτερα για μας που είμαστε ξενύχτης λαός, είναι κοινωνικό αγαθό και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται. Πάντως σήμερα άκουσα από το ραδιόφωνο καλά νέα. Οι εργαζόμενοι έβαλαν νερό στο κρασί τους και θα αφήσουν να λειτουργήσει το μέτρο δοκιμαστικά για δύο μήνες. Καλό είναι αυτό.

--@ Καλώς το spy. Είχες καιρό να μου έλθεις.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ο Νεοέλληνας όταν τακτοποιηθεί στο Δημόσιο επαγγελματικά, όλοι οι άλλοι και τα προβλήματά τους είναι άνευ σημασίας. Από κει και πέρα σκαρφίζεται τόπους έστω εις βάρος του κοινωνικού συνολου να την περνάει όσο πιο ανώδυνα γίνεται..

Φιλί και Γλαρένιες ακαλιές

ritsmas είπε...

Meropi , θα πρεπει να βρεθεί τρόπος να εφαρμοστεί η παραταση του ωραρίου. Νομίζω ότι ειναι προς το συμφέρον ολων. Παλιά ο Ζουλας με ειχε βαλει να γράψω - με αφορμή τη βυθιση της Κηφισιας στο Ψυχικό - ενα αρθρο υπερ της υποταγής του μέρους στο ολον. Ωχ, τα ειχα καταφέρει κι εκτοτε το πήρα το μάθημα μου..αλλα εγω δεν ειμαι συνδικαλίστρια και δεν μπορώ να κατανοήσω τους προβληματισμούς και τις αντιρρήσεις τους.

Meropi είπε...

--@ Γλαρένια μου, ο συνδικαλισμός είναι καλός, όταν δεν είναι στενόμυαλος. Καλό είναι οι εργαζόμενοι να θυμούνται και την προ του διορισμού τους περίοδο.

--@ Ρίτσα μου, όπως θα έχεις ακούσει προσωρινά λύθηκε το πρόβλημα. Θα αφήσουν να λειτουγήσει δοκιμαστικά το νυχτερινό ωράριο. Ο Ζούλας είναι της Απογευματινής;;

Unknown είπε...

Μερόπη, γεια σου, ήθελα να σου πω, πως δεν παίζει ο Χατζηγιάννης, ενώ του Ιωαννίδη τρέχει κανονικά.

Ανώνυμος είπε...

Ηθελα να πω για τις τιμές των εισιτηρίων,να μοιραστώ με εσάς τον πόνο μου.Είπα λοιπόν να πάω ένα διημεράκι στο Λονδίνο (μιας και σπουδάζω σε μια κοντινή πόλη) και κλήθηκα να πληρώσω εισιτήριο 8 ευρω!!!!!!!Τόσο κάνει το ημερήσιο στο Λονδίνο και μέχρι να συννενοηθώ κόντεψα και έπαθα."Are you sure?" τους ξαναρώτησα "I am a student" τους είπα, τίποτες εκείνοι.Ούτε student ούτε ξεstudent μετρά εδώ, στη μητρόπολη του καπιταλισμού! Τους έδειξα το πάσο που έχω για την περιοχή του Lancashire μα τίποτα ξανά.Κάθε αγγλικός "νομός" ειναι αυτοτελής και πολλά δικαιώματα που έχω στην πόλη που σπουδάζω, δε μου αναγνωρίζονται στο Λονδίνο. Οπότε έχει τα καλά της και η Ελλαδίτσα μας, Μεροπούλα φιλάκια!

Meropi είπε...

--@ Mariana μου τον κατάργησα το Χατζηγιάννη. Ίσως αργότερα βάλω άλλο τραγούδι.

--@ Little Sunshine το ξέρω ότι στο εξωτερικό είναι πολύ ακριβά τα εισιτήρια.

cortlinux είπε...

Συμφωνούμε για τον εκπρόσωπο τον συνδικαλιστός (εγώ τον άκουγα στο κόκκινο) όπου ήταν επιεικός απαράδεκτος και εριστικός.

Από την άλλη η Αττικό Μετρό δεν είναι δημόσια εταιρία, δεν ανήκει στο δημόσιο.

Είναι εταιρία ΑΕ με βασικό μετοχο το δημόσιο (51%). Οπότε τα περί μονιμότητας κτλ δεν ισχύουν.

Σχετικά με το μετρό και τις συγκοινωνίες πέρα από το θέμα της διασκεδάσεως θα ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον οι γραμμές αυτές (των συγκοινωνιών) να εστιαστούν στην οργάνωση και περαιτέρω ανάπτυξη αυτής της μητρόπολης. Δηλαδή να είναι έτσι φτιαγμένες ώστε να διευκολύνονται οι εργαζόμενοι πράγμα που θα ωφελήσει από πολλές απόψεις.

1)Ανάπτυξη πόλης
2)Προστάσια περιβάλλοντος (δεν θα χρησιμοποιούνται τόσα αυτόκίνητα)
3)Αύξηση ελεύθερου χρόνου

Η παραδοσιακή μορφή του 8 ώρου σε μια μητρόπολη δεν μπορεί να ισχύσει. Μια μητρόπολη δεν μπορεί να κοιμάται αν θέλει να αναπτυχθεί. Αυτή είναι η γνώμη μου.