Η Μερόπη αστειεύεται

Η Μερόπη αστειεύεται

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

Ο Μητσοτάκης, οι φασολάδες και το κουτάλι...


Πριν 1-2 μέρες παρακολούθησα ένα μικρό βίντεο της εκπομπής «ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ» (βλ. εδώ) στον τηλεοπτικό σταθμό «ΣΚΑΪ». Ξέρετε τι μου έκανε εντύπωση? Ένα μικρό απόσπασμα από κάποια συνέντευξη του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, στην οποία είπε ότι, επί Γερμανικής Κατοχής, ήταν γραμμένος, ούτε λίγο, ούτε πολύ, σε τρία συσσίτια και συγκεκριμένα ως δικηγόρος, ως φοιτητής και ως στρατιώτης. Έτρωγε δε και στα τρία συσσίτια κάθε μέρα. Μ' ένα δε παραπονιάρικο και συνάμα δραματικό ύφος τόνισε ότι έτρωγε φασολάδες ανάλατες. Τόση λιτότητα!! Κυκλοφορούσε δε, λέει, πάντοτε με ένα κουτάλι στην τσέπη.

Τι να σας πω? Ως προβληματική που είμαι προβληματίστηκα. Και αναλογίζομαι. Αφού επί Κατοχής ο κ. Μητσοτάκης κυκλοφορούσε μ’ ένα κουτάλι στην τσέπη, φανταστείτε με τι κυκλοφορούσε μετά!!!!



33 σχόλια:

doctor είπε...

Μετά πήρε την κουτάλα του Μαμαλάκη Μερόπη μου και σήμερα όλο του το σόι είναι στην βουλή.

Επίσης, επειδή όλοι οι εμπλεκόμενοι έχουν πεθάνει, αυτό το βαμπίρ προσπαθεί να αλλάξει και την ιστορία της Αποστασίας του 1965...

doc

stalamatia είπε...

Ευτυχώς οι δρόμοι μας δεν διασταυρώνονται,αν με πέρναγε για κοκκαλόσουπα?Εν αρκιμός να με ρουφήξει?

VAD είπε...

Tόλμησες και τον έβαλες στο μπλογκ σου;Εξορκισμό έκανες;Ευχέλαιο;Πολύ θαρραλέα είσαι, Μερόπη:)))

jf είπε...

Χμμ! ακόμη υπομένουμε τις συνέπειες εκείνης της φασολάδας... :))

Ανώνυμος είπε...

Καλό!

phlou...flis είπε...

'Εξυπνο. Την απάντηση τη γνωρίζουμε.
Στην Αθήνα όταν ζούσα, είχα γειτόνισσα μία από τις γειτόνισσες, στην Κρήτη, του Μητσοτάκη. 'Εμαθα πολλά γι αυτόν..

Takiz είπε...

Ρε συ Μερόπη τόσα χρόνια που ήταν Πρωθυπουργός γι αυτό μας έκλανε τόσο πολύ;
Φαντάζομαι και στα παιδιά του να έχει περάσει την καλή διαπαιδαγώγηση της φασολάδας.

Meropi είπε...

-@ Doctor μου,
την κουταλάρα πήρε μετά, μη σου πω και φτυάρι!!
Όσο για την αποστασία, προσπάθησε να κάνει το μαύρο άσπρο, αλλά ποιος τον πιστεύει τώρα πια???

-@ Σταλαματιά μου,
μ' άρεσε το κυπριακό σου (εν αρκιμός). Την καλησπέρα μου

-@ VaD μου,
δεν φοβάμαι, έχω βάλει αυτή την πέτρα με το μάτι στο ιστολόγιο μου. Χα χα χα!!!

Meropi είπε...

-@ JamanFou μου,
αργότερα βέβαια τη φασολάδα την αντικατέστησε με αστακούς. Χα χα χα!!

-@ Κουμμούνι μου,
την καλησπέρα μου.

-@ Φλούφλη μου,
φαντάζομαι τι θα σου έχει εξιστορήσει η γειτόνισσα!!!!

-@ Τάκη μου,
μας έκλασε για καλά. Τώρα ετοιμάζεται η κόρη του για Αρχηγός. Φαντάζομαι ότι θα συνεχίσει αυτή το κλά...μο.

Ανώνυμος είπε...

Το είδα κι εγώ Μερόπη αυτό στην ¨ελληνοφρένεια¨ και ευτυχώς που με πρόλαβες πριν το αναρτήσω, αφού ποτέ δεν θα μπορούσα να το σχολιάσω με τον ανεπανάληπτο τρόπο που το έκανες!
Αυτό που θα ήθελα να προσθέσω είναι πως αν κρίνουμε από τις δηλώσεις που κάνει τελευταία, μάλλον πάει για αλτσχάιμερ…

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλά, αυτός πάντα έτρωγε με τρία κουτάλια... ο αχόρταγος!

Ανώνυμος είπε...

Ιησούς Χριστός Νικάει κι'όλα τα κακά σκορπάει...Ιησούς Χριστός Νικάει κι'όλα τα κακά σκορπάει...Ιησούς Χριστός Νικάει κι'όλα τα κακά σκορπάει...
(ρίχνοντας αλάτι πάνω απ' τον αριστερό μου ώμο, φτύνοντας στον κόρφο μου και κάνοντας 3 κύκλους γύρω από τον εαυτό μου!)

Σημ. Για να είστε σίγουροι ότι θα πετύχει το ξόρκι, κάντε κι' ένα RESTART, δε βλάφτει :) :) :)

αθεόφοβος είπε...

Εύλογος ο συνειρμός σου!

marianaonice είπε...

Χαχαχαχα!!!!
Με κουτάλα είναι σήμερα!!
Φαντάσου ο αθεόφοβος έτρωγε ακόμη και τότε από τρεις μεριές!!
Φαντάσου τώρα από πόσες τρώει!!!
Χαχαχα!!
Πολύ ωραίο αυτό που βρήκες Μερόπη μου!!
Θυμάσαι μια ψυχή τι μας έλεγε γι' αυτόν;; Άραγε αυτή η ψυχή το ήξερε ότι είχε ένα κουτάλι στην τσέπη πάντα;;;
Μπα σε καλό σου τι θυμήθηκα τώρα και έσκασα στα γέλια!!!
Καλό ξημέρωμα!!

Meropi είπε...

-@ Syneas μου,
φαίνεται ότι γελάμε με τα ίδια πράγματα. Χα χα χα!!

-@ Ασκάρ μου,
τα κουτάλια αργότερα γίνανε κουτάλες, να μη σου πω φτυάρια!!

-@ Lilith μου,
καλώς μου ήρθες από το ιστολόγιο μου. Όπως λέω πιο πάνω, δεν τον φοβαμαι τον Γρουσύζη, έχω ματάκι... Χα χα χα!!

Meropi είπε...

-@ Αθεόπφοβε μου,
την καλημέρα μου. Ξέρεις γιατί απορώ? Πώς και ομολόγησε αυτή του δραστηριόητα. Άραγε το θεωρεί εξυπνάδα να τρώει με 3 μασέλες???

-@ Μαριάνα μου,
τι μου θύμισες τώρα!!! Τα παλιά ωραία μας χρόνια που μας έλεγε διάφορες ιστορίες (μεταξύ των οποίων και για το Μητσοτάκη) εκείνος που ξέρεις.

patsiouri είπε...

Α χα χα, φοβερό το σχόλιο του Τάκη!!
Ρε συ, έχω ανεβάσει κι'εγώ ανάρτηση με τη φωτογραφία του και ξαφνικά ο blogger μου ζητάει word verification!!!!!

Αν θέλετε τη γνώμη μου, το βαμπίρι αυτό δε ζει πιά! Ο Μητσοτάκης έχει πεθάνει προ πολλού και στη θ'εση του έχουν βάλει ένα ρομπότ ίσα για τις δημόσιες εμφανίσεις και το μάρκετινγκ!
Το ίδιο πιστεύω και για το Μάικλ Τζάκσον, φιλιά!!

Independent είπε...

ΑΑΑ, μετά ήταν τα καλύτερα!!!!

leondokardos είπε...

Με μπουγέλο Μερόπη για να γεμίζεινα χωράει πράμα....

NdN είπε...

Αυτό σημαίνει πρόοδος. Μετά το (τσίγγινο) κουτάλι, πήρε χρυσοό κουτάλι και μετά ολόκληρο σετ! Μετά βέβαια πήρε και την κουτάλα. Οχι αυτή που μαγειρεύουμε εμείς οι κοινοί θνητοί, αλλά εκείνη ανακατευει τον μαγικό ζωμό ο Πανοραμίξ στον Αστεριξ .

Side21 είπε...

Φτου ... και πάλι φτού σκουληκομυρμηγκότρυπα ...
Ο " Ακατανόμαστος " !!!
Και δε ξύπνησα καλά σήμερα ...

Meropi είπε...

-@ Patsiouri μου,
το πρόσεξα κι εγώ ότι έχουμε το ίδιο πρόσωπο στο ποστ μας. Πάντως μέχρι στιγμής δεν πάθαμε τίποτε. Χα χα χα!

-@ Indepedent μου,
την καλημέρα μου.

-@ Λεοντόκαρδε μου,
με μπουγέλο έπρεπε να κυκλοφοφούμε εμείς, να μπουγελώνουμε μερικούς. Χα χα χα!

-@ ΝdN μου,
χα χα χα! πού τη θυμήθηκες την κουτάλα του Οβελίξ!!!

-@ Side21
όπως λέω και πιο πάνω έχω βάλει ματάκι και δεν τον φοβάμαι. Χα χα χα!

Ανώνυμος είπε...

Πάντως δεν μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς για κακό πατέρα, Μερόπη μου. Κληροδότησε τη συλλογή από κουτάλια στα παιδάκια του και τώρα καλοτρώει όλο το σοι. Έχουν βέβαια και τα τυχερά τους εκ Γερμανίας, αλλά όπως και να το κάνει κανείς, δεν περιμένεις από τον ξένο. Μόνο με τα χεράκια του μπορεί κανείς να φάει καλύτερα (και με τις κουτάλες του)

xasodikis είπε...

Η κουτάλα τώρα δικαιώνεται

(κλοπιράιτ Χάρρυ Κλιν, 1989, "Ραντεβού με την εισαγγελία")

Unknown είπε...

Το κουτάλι, το είχε κλέψει από την Γερμανική Κομαντατούρα όταν είχε πάει εκεί για να πάρει λουκάνικα προκειμένου να τα προσθέσει στη φασολάδα.

Ο αξιωματικός που ήταν σε υπηρεσία λέει ο θρύλος, μόλις τον είδε, είχε όραμα πως το Τρίτο Ράϊχ θα χάσει τον πόλεμο έτρεξε να τηλεφωνήσει στο Βερολίνο, αλλά έσπασε η σκάλα και τον πλάκωσε, ενώ από τον κρότο τρόμαξαν εξω οι στρατιώτες που ερχόντουσαν με τα τζιπ και τράκαραν σε δέντρο δίπλα στο κτήριο. Είναι γνωστό, πως η ηρωική Κρητική Αντίσταση στον Κατακτητή στηρίχτηκε στο μυστικό όπλο "Μητσοτάκ". Τον έστελναν στους Γερμανούς και αμέσως ακολουθούσε αλυσίδα ατυχιών που ξεπερνούσε κάθε δολιοφθορά.

Το συγκεκριμένο Κουτάλι πάντως, υποθέτω θα το κληροδοτήσει στο Ελληνικό Κράτος προκειμένου να εκτεθεί πλεον δια παντός στο Πολεμικό Μουσείο ως τεκμήριο του ηρωικού του Βίου.

Meropi είπε...

-Dora μου,
οι κουτάλες έχουν καλούς κληρονόμους. Δεν θα πάνε χαμένες. Χα χα χα χα!

-@ Χασοδίκη μου,
η κουτάλα έχει δικαιωθεί από καιρό και κληρονομήθηκε μάλιστα. Χα χα χα!!

-@ Γιώργο (Πήττα)
πολύ ωραία η ιστορία σου μου άρεσε. Χα χα χα!
Την καλησπέρα μου στην πατρίδα.

lakis είπε...

Τότε κανονικό κουτάλι, ύστερα χρυσό και εδώ και χρόνια φτυάρι, για τον Κωστάκη... Μέρα καλή

panikos kai fovera είπε...

φτου,φτου,φτου...
παραλιγο να μου σβησει ο υπολογιστης με τοσο γουρλιδικη φατσα...

Meropi είπε...

-@ Λάκη μου,
καλημέρα. Έχεις δίκιο για χρόνια έτρωγε με χρυσά κουτάλια, αλλά γρήγορα δεν του ήταν αρκετό και έπιασε το φτυάρι. Χα χα χα!

-@ Πανικέ και Φοβέρα μου,
καλώς μου ήλθες από το ιστολόγιο μου. Μη φοβάσαι, έχω βάλει ματάκι στο ιστολόγιο μου και δεν μας πιάνει η γρουσουζιά του.

barel είπε...

Είδες ο χαρακτήρας του ανθρώπου φαίνεται σε όλες τις φάσεις της ζωής του ακόμη και στις πιο τραγικές καταστάσεις. Για την πάρτη του και μόνο.

Meropi είπε...

-@ Barel μου,
στις πιο αντίξοοες συνθήκες λάμπει ο αληθινός χαρακτήρας. Ο κόσμος πέθαινε από την πείνα και ο Μητσοτάκης γράφτηκε σε 3 συσσίτια, να τρώει 3 φορές. Για να το αναφέρει μάλιστα με καμάρι, δείχνει ότι το θεωρεί κατόρθωμα!!!!

darkwhisper είπε...

Με ένα Φτυάρι ΝΑΑΑΑΑΑ με το συμπάθειο!

Χαιρετούρες!

Και η λέξη είναι imping

Meropi είπε...

-@ Darkwisper μου,
καλώς μου ήρθες από το ιστολόγιο μου.
Κι εγώ για φτυάρι τον κόβω ότι θα κρατούσε μετά. Χα χα χα!