Η Μερόπη αστειεύεται

Η Μερόπη αστειεύεται

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020

Ο αλεξιπτωτιστής και η μάνα του

 



    Στην Αίγινα, λίγες μέρες πριν το «lockdown» (ελληνιστί, κατά τον Μπαμπινιώτη, «γενικό απαγορευτικό»), επισκέφτηκα ένα μίνι μάρκετ να πάρω μερικά πραγματάκια. Φυσικά, φορούσα τη μασκούλα μου (μύτη και στόμα μέσα, προφυλαγμένα). Πρόσεξα όμως ότι ο ιδιοκτήτης του καταστήματος είχε στερεωμένη στο πρόσωπο του μία απ’ αυτές τις διάφανες πλαστικές μάσκες (ασπίδες τις λένε) αλλά… την είχε σηκωμένη προς τα πάνω. Επειδή έχω και μια Α ηλικία (άνω των 65) τον παρακάλεσα, για να με εξυπηρετήσει, να φορέσει κανονικά τη μάσκα του. Άσε που, κατά τους ειδικούς επιστήμονες, αυτές οι «μάσκες» δεν προφυλάσσουν από τον κορονοϊό. Πρέπει να φορά κανείς και κανονική. Τελοσπάντων, ας κατέβαζε τουλάχιστον αυτήν που είχε. Αμ δε, που θα την κατέβαζε. Με κοίταξε μ΄ ένα απαξιωτικό ύφος και μου είπε «εγώ κυρία μου, έχω πέσει με αλεξίπτωτο και δεν φοβάμαι τον κορονοϊό»!!! «Τον φοβάμαι όμως εγώ που δεν υπήρξα λοκατζής» του απάντησα.  «Άσε, που και να είχα πέσει με αλεξίπτωτο, πάλι θα τον φοβόμουνα». 

  Η συνέχεια; Φώναξε την ηλικιωμένη μητέρα του να με εξυπηρετήσει. Και πράγματι ήρθε η μάνα του στο ταμείο. Ναι, είχε μάσκα που προφύλασσε …μόνο το σαγόνι της. Λέτε να είχε πέσει κι αυτή με αλεξίπτωτο;;; 


8 σχόλια:

VAD είπε...

Καλώς τα ματια μας τα δυο :)

Meropi είπε...

Γεια σου VAD,τι κάνεις;
Τώρα με τον περιορισμό στο σπίτι, σκέφτηκα να ξαναζωντανέψω το μπλογκ.

VAD είπε...

μπα,τελειωσανε τα μπλογκια πια,το σταματησα το 2014,όλοι οι γέροντες των μπλογκίων το'χουμε ριξει στο fb,χαβαλές να γίνεται :)

Meropi είπε...

"Ανώνυμε"
Μέσα σ' αυτούς που κρύβονται από την αλήθεια είσαι κι εσύ. Υπάρχει πανδημία και μάλιστα χάσαμε κι ένα δικό μας άνθρωπο απ' αυτή, ένα αγαπημένο φίλο τον Παναγιώτη.

DaNaH είπε...

Μόλις μπήκα στο μπλογκ μου μετά από πολύυυυ καιρό και βλέποντας τα φιλικά blogs δεξιά είδα με ευχάριστη έκπληξη νέα ανάρτηση από την Μερόπη που προβληματίζεται και προβληματίζει χεχε! Δυστυχώς, ορισμένοι είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως (αυτό πάει φυσικά στον υπάλληλο και τη μητέρα του!). Καλές γιορτές εύχομαι! Φέτος, ας τα περάσουμε καλύτερα από κάθε φορά - κόντρα στη μιζέρια των καιρών! Επαναπροσδιορισμός των αξιών και επανεκτίμηση της οικογενεικής εστίας και θαλπωρής! ;)

Aceras Anthropophorum είπε...

Καλώς την!

Ανώνυμος είπε...

Ζούμε το πρώτο παγκόσμιο βιολογικό πόλεμο
Αλλά πριν από αυτόν βρισκόμασταν στο πρώτο παγκόσμιο πνευματικό πόλεμο
https://www.youtube.com/watch?v=s48ZZEXNnXY

stalamatia@gmail.com είπε...

χα χα χα τους πήρε και τα μυαλά ο αέρας εκει ψηλά