Η Μερόπη αστειεύεται

Η Μερόπη αστειεύεται

Κυριακή 9 Αυγούστου 2009

Η επικίνδυνη τρέλλα δεν πάει στα βουνά... (updated)


Σε εγκληματικά επικίνδυνη τρέλλα έχει εξελιχτεί αυτή η μόδα με την παρενόχληση αεροπλάνων με ακτίνες λέιζερ. Όπως διαβάζω καθημερινά στον τύπο, σε Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και στο εξωτερικό, άγνωστοι έχουν βρει ως «ψυχαγωγία» να παρενοχλούν και να τυφλώνουν με ακτίνες λέιζερ τους πιλότους αεροσκαφών, κατά τη φάση της απογείωσης ή προσγείωσης (βλ. εδώ, εδώ, εδώ κι εδώ). Οι εκκλήσεις που κατά καιρούς έχουν απευθύνει οι Αρχές, επισημαίνοντας ότι η επικίνδυνη αυτή ενέργεια μπορεί να οδηγήσει σε αεροπορική τραγωδία, δεν φαίνεται, προς το παρόν τουλάχιστον, να πτοεί τους δράστες.

Μετά την περιπέτεια μου στον αέρα, ενώ επέστρεφα από την Κύπρο, τον περασμένο Μάρτιο, που δεν οφειλόταν στις ακτίνες λέιζερ, αλλά στα πουλιά που μπήκαν στον ένα κινητήρα του αεροπλάνου και τον έθεσαν εκτός λειτουργίας (βλ. αυτή την παλιά ανάρτηση μου), δεν νιώθω πια άνετα όταν ταξιδεύω αεροπορικώς. Νιώθω κάποιο άγχος. Διαβάζω κι αυτά με τις ακτίνες λέιζερ και το κακό ήρθε και απόγινε.

Μα καλά βρε «άνθρωποι», χάθηκε ένας άλλος τρόπος ψυχαγωγίας? Ένα σινεμαδάκι, ένα θέατρο, ένα extreme sport (όπως bungee jumping από γέφυρες, αφού θέλετε αδρεναλίνη), άντε ένα play station, που όπως ακούω παίζουν ακόμα και μερικοί από τους κυβερνώντες? Με τις ζωές των ανθρώπων βρήκατε να παίζετε???

Έλεος πια!!!

---------------------------------
Υ.Γ. Η πράξη αυτή, που χαρακτηρίζεται από το νόμο "διατάραξη της ασφάλειας των αεροσκαφών από την οποία μπορεί να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο" (άρθρο 291 παρ. 1 περ. β του Ποινικού Κώδικα), τιμωρείται αυστηρά και συγκεκριμένα με κάθειρξη 5-20 χρόνια. Νομίζω ότι η σύλληψη και καταδίκη έστω και ενός από αυτούς θα λειτουργήσει αποτρεπτικά και για τους υπόλοιπους.
--------------------------------
Υ.Γ. 2 Σήμερα (13-8-2009) διαβάζω στον ηλεκτρονικό τύπο ότι στο Ηράκλειο Κρήτης συνελήφθη ένας 16χρονος γιατί με συσκευή λέιζερ παρενοχλούσε αεροπλάνο που απογειωνόταν από το αεροδρόμιο "Νίκος Καζαντζάκης". Συνελήφθη μάλιστα και η μητέρα του για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου (βλ. εδώ). Ελπίζω, μετά απ' αυτό να αποθαρρυνθούν οι υπόλοιποι. Εκτός αν η τρέλλα τους είναι υπέρμετρη...

37 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Δυστυχώς Μερόπη μου με τις ζωές μας παίζουν πολλοί και όχι μόνο αυτοί οι αληταράδες με τα λέιζερ.
Να σου πω και κάτι, το πιο ενοχλητικό για μένα είναι που ολόκληρο κράτος με τόση υποδομή ασφαλείας που αποκτήθηκε (έτσι μας είπανε) για τους Ολυμπιακούς αγώνες δεν καταφέρνει αν τους εντοπίσει και να τους συλλάβει.
Και αυτό αποθρασύνει κάθε λογείς αληταριό να εγκληματεί.

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά εκτός από τις εκκλήσεις μήπως θα μπούν στον κόπο να συλλάβουν και κανέναν;

Swell είπε...

Η κυβέρνηση τώρα ψάχνει για λεφτά , σειρά μετά έχει ο Παλαιοκώστας και οι κομπλεξικοί με τα λέιζερ μένουν γι' αργότερα. Το παν είναι η ιεράρχηση.

Ανώνυμος είπε...

δεν ξέρω αν είναι τα ίδια, αλλά στα νησιά πουλούνται στο δρόμο λέιΖερ, που χρησιμοποιούνται από τους πιτσιρικάδες για να παρενοχλούν οδηγούς αυτοκινήτων...

Global Greek είπε...

καλά σοβαρά γίνεται αυτό??? καλά τρελλαθήνε τελείως????? μάλλον αυτοί που το κάνουν δεν πετάνε ποτέ και είναι ..τι να πω τρελοί!! καλά δεν το πιστεύω!!!!

lakis είπε...

Οι ηλίθιοι παίζουν μονάχα τα παιχνίδια που η ηλιθιότητά τους τούς επιτρέπει να καταλαβαίνουν, χωρίς βέβαια να κατανοούν τις συνέπειές τους. Και φυσικά δε φταίνε μόνο αυτοί για την κατάντια τους, αλλά και οι άλλοι που τους ανέχονται.

Meropi είπε...

-@Λύκε μου,
-@Απόγονε μου
-@Swell μου
σ' αυτές τις περιπτώσεις η σύλληψη και η καταδίκη λειτουργεί παραδειγματικά. Ας συλλάβουν ένα και να τον καταδικάσουν και οι άλλοι (οι περισσότεροι τουλάχιστον) θα κάτσουν ήσυχα. Η πράξη που προβλέπεται από το άρθρο 291 παρ.1β του Ποινικού Κώδικα τιμωρείται πολύ αυστηρά και συγκεκριμένα με κάθειρξη (5-20 χρόνια).

Meropi είπε...

-@Κομμούνι μου,
κι εγώ δεν ξέρω αν είναι τα ίδια. Αλλά με την ευκολία που το κάνουν κατάλαβα ότι πρέπει εύκολα να βρίσκουν τα λέιζερ. Τι τρέλλα κι αυτή!

-@Global μου,
ναι φαίνεται ότι τρελλαθήκανε. Και όσο πάει η "μόδα" αυτή επεκτείνεται, αντί να μειώνεται. Δυστυχώς

Meropi είπε...

-@ Λάκη μου,
ναι πρόκειται περί ηλιθιότητας. Αλλά εγκληματικής ηλιθιότητας.

αθεόφοβος είπε...

Πρέπει αυτοί οι ηλίθιοι να χρησιμοποιούν ισχυρότερα λέιζερ από τα τα συνήθη που χρησιμοποιούνται στις ομιλίες.

marianaonice είπε...

Πω πω!!
Συμβαίνουν κι αυτά??
Για παιχνίδι μάλιστα??
χαμπάρι δεν είχα πάρει...
Τώρα πολύ θα το σκεφτώ το ...αεροπλάνο, για έναν ακόμη λόγο, εκτός απ' την πνευμονία που άρπαξα όταν πήγα Αυστραλία!
χαχαχαχα!!!

Phivos Nicolaides είπε...

Η τρέλλα ποτέ δεν πάει στα βουνά. Προτιμάει τις αστικές και πεδινές περιοχές...

Ανήρ Πάφιος είπε...

Τέτοια περιστατικά έχουν καταγραφεί στην Κύπρο πολλά με πηγές των λέιζερ ακόμα και σε Κόρνο, Μαθιάτη. Είχαν κτυπήσει και το ελικόπτερο της αστυνομίας κάποτε. Στην Ελλάδα το φαινόμενο παρατηρείται σχεδόν σε κάθε νησί με αεροδρόμιο, κυρίως τα μεγάλα και σε ΑΘήνα, Θεσσαλονίκη. Από όσο ξέρω γίνονται προσπάθειες από την αστυνομία για να εντοπιστούν και να συλληφθούν οι δράστες αλλά είναι λίγο δύσκολο. Διάβαζα μάλιστα και για περιστατικα με στρατιωτικα ελικόπτερα

Meropi είπε...

-@Aθεόφοβε μου,
φαντάζομαι ότι πολύ πιο ισχυρά τα λέιζερ αυτά, για να τυφλώνουν τους πιλότους.

-@Μαριάνα μου,
ναι, συμβαίνουν κι αυτά! Δυστυχώς. Δεν μας έφταναν τα υπόλοιπα.

Meropi είπε...

_@Φοίβο μου,
και τους ανθρώπινους εγκεφάλους τους προτιμά (η τρέλλα) ακόμα πιο πολύ! Χα χα χα!

-@Ανήρ Πάφιε μου,
ναι το ξέρω για την Κύπρο. Μάλιστα τα πρώτα περιστατικά που διάβασα αφορούσαν την Κύπρο. Πρέπει να έχει κάποιος πολύ διεστραμμένο μυαλό για να παίζει με ανθρώπινες ζωές.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Δεν είμαι νομικός οπότε δεν γνωρίζω τις κυρώσεις που προβλέπει ο νόμος αλλά δεν καταλαβαίνω τη βλακεία (για να το πω ευγενικά) που χαρακτηρίζει κάποιον και βάζει σε κίνδυνο τόσους ανθρώπους για "πλάκα".

Georgios είπε...

Καταγγέλλω τον Γάλλο μουσικό Jean Michel Jarre που έκανε ευρέως γνωστά τα λέιζερ στο κοινό, μέσω της δημοφιλούς λέιζερ-άρπας που παίζει στις συναυλίες του.
Ομιλώ με αποδεικτικά στοιχεία:
http://farm4.static.flickr.com/3642/3537131456_aa7a407bf3.jpg

Λέμε και καμιά ..... να περνά η ώρα.
Το θέμα είναι, κατά τ' άλλα, πολύ σοβαρό και συγχαίρω τη Μερόπη που το αναδεικνύει.

Meropi είπε...

-@ΙωάννηςΚ μου,
κι όμως συμβαίνει κι αυτό. Βάζουν ανθρώπινες ζωές σε κίνδυνο για πλάκα.

Meropi είπε...

-@ buster μου,
καλώς μου ήρθες από το ιστολόγιο μου. Το θέμα αυτό, από την πρώτη φορά που το διάβασα, με άγγιξε φοβερά. Όπως λέω και στην ανάρτηση μου, είχα μια περιπέτεια στον αέρα που με σημάδεψε. Και είμαι πολύ ευαίσθητη με όσα έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των αεροπλάνων.
Καλό σου απόγευμα.

VAD είπε...

Αυτός ο τελευταίος,ο λάτρης του playstation,λες να κανει παιγνίδι και με τα λέιζερ από Ραφήνα μεριά;:)

Meropi είπε...

-@ VaD μου,
μπα, νομιζω ότι δεν αφήνει τον καναπέ του για να τρέχει έξω, να κάνει άλλα παιχνίδια! Χα χα χα!

Meropi είπε...

Άσε που είναι και κουρασμένος!!

Gee Pontius είπε...

Για σου Μερόπη
Εχω ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο στο ίντερνετ αλλά από Σεπτέμβρη θα επανέλθω στη βάση μου ...δημήτριος !!
Να περνάς καλά και να...κολυμπάς(προσεχής μου ανάρτηση)

dyosmaraki είπε...

Είναι απαράδεκτοι.
Μήπως φτάσαμε στα όρια της διαστροφής????
Ακόμη και στο παιχνίδι να μην νοιαζόμαστε για τη ζωη του συνανθρώπου μας???

tzonakos είπε...

Απο βλακίες ανόητων ανθρωποειδών κινδυνεύουν ζωές !
Ας κάνουν -καλα το λες- bungee-jumping !
Ειναι άρρωστα ηλίθιο αυτο που κάνουν και το θεωρούν "πλάκα" ...

Eva Neocleous είπε...

Όπως τα λες Μερόπη μου.
Η τρέλα, δυστυχώς, δεν πάει στα βουνά.
Το τι επινοούν κάποιοι ανόητοι για να "ψυχαγωγηθούν" δήθεν, είναι δύσκολο ακόμα και να το φανταστεί κανείς.

Meropi είπε...

-@ gpoint μου,
καλώς μου ήρθες από τη γειτονιά μου. Ευχαριστώ για τις ευχές σου.

-@dyosmaraki μου,
ναι το πιστεύω ότι πρόκειται για διαστροφή. Γι' αυτό είναι επικίνδυνη αυτή η τρέλλα.

Meropi είπε...

-@Τζονάκο μου,
για να δούμε τώρα τι θα γίνει που άρχισαν και πιάνουν κανένα???
Τι κάνεις εσύ? Διακοπές???

-@Εύα μου,
τι κάνεις? Είσαι ακόμα Ελλάδα ή γύρισες στα πάτρια εδάφη???

tzonakos είπε...

Καλημερα, εγω νιώθω να ειμαι σε μόνιμες διακοπές το καλοκαίρι γι αυτο και δεν μ αρέσει η ευχη .. 'καλο χειμώνα'
Πήγα, γύρισα, ξαναπάω κλπ.
Οτι μπορούμε, κάνουμε :)
Εχεις πολλά να διαβάσω απ οτι ειδα, γράφεις περισσότερα τελευταία, ωραία !

Meropi είπε...

Ευχαριστώ @Τζονάκο μου που θεωρείς τις χαζομάρες που γράφω ωραίες.

tzonakos είπε...

Καθόλου 'χαζομάρες' !
Ολοι γράφουμε διάφορα πράγματα που μπορει να θεωρούμε οτι και πόσους μπορεί να ενδιαφέρουν αυτά, μα βλέπουμε οτι κάθε πρότασή μας αγγίζει και κάποιους σε βαθμό που δεν φανταζόμαστε.
Αυτο ειναι το γνήσιο, απλο καθημερινό, ανθρώπινο μπλόγκινγκ !

Justine's Blog είπε...

Αγαπημένη μου Μαιρόπη,
Αν σήμερα είναι η γιορτή σου σού εύχομαι Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα. Κι αν πάλι δεν είναι, σου εύχομαι νάσαι καλά και να δραπετεύσεις στις πιο όμορφες διαδρομές.

Meropi είπε...

-@ Ιουστίνη μου,
οι ευχές είναι πάντα καλοδεχούμενες και μάλιστα όταν προέρχονται από σένα. Όμως όχι δεν γιορτάζω σήμερα. Το όνομα μου είναι Μερόπη (όχι Μαιρόπη) και είναι αρχαίας Ελληνικής προέλευσης. Η Μερόπη ήταν μια από τις Πλειάδες, θυγατέρα του Άτλαντα.

Ανήρ Πάφιος είπε...

Δύο ανήλικοι ηλικίας 13 και 14 χρονών συνελήφθησαν χθες στη Ρόδο διότι παρενοχλούσαν πιλότο αεροπλάνου με ακτίνες lazer κατά τη διαδικασία προσέγγισης του αεροπλάνου για προσγείωση. Οι δύο ανήλικοι παρενόχλησαν συγκεκριμένα τον πιλότο της πτήσης Αλεξανδρούπολης - Ρόδου το βράδυ της 15ης Αυγούστου και μάλιστα ο πιλότος αναγκάστηκε να μην προσγειώσει το αεροπλάνο την πρώτη φορά που το επιχείρησε λόγω της ενόχλησης από τις ακτίνες.

Μαζί με τους δύο ανηλίκους συνελήφθησαν και οι γονείς τους για παραμέληση εποπτείας.

www.kathimerini.gr

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_17/08/2009_292772

Meropi είπε...

-@Ανήρ Πάφιε μου,
μακάρι, μετά τις συλλήψεις αυτές να φοβηθούν οι υπόλοιποι και να σταματήσουν αυτή την τρέλλα. Την καλημέρα μου

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Σήμερα διάβασα κάτι σχετικό στη Καθημερινή, η αστυνομία συνέλλαβε κάποιους οι οποίοι χρησιμοποιούθσαν λέιζερ αλλά σε δρόμο όχι σε αεροδρόμιο.

Meropi είπε...

-@Γιάννη μου,
μα δεν πάνε στο αεροδρόμιο αυτοί που κάνουν αυτό το έγκλημα (περί εγκλήματος πρόκειται). Παρενοχλούν από αλλού τα αεροπλάνα που πλησιάζουν να προσγειωθούν ή απογειώνονται.