Η Μερόπη αστειεύεται

Η Μερόπη αστειεύεται

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Βαριέμαι να γράψω ποστ.....





Μ’ έπιασε η λεγόμενη θερινή ραστώνη. Νιώθω συνέχεια κουρασμένη και βαριέμαι γενικώς. Νομίζω ότι έχω ανάγκη από διακοπές. Να φανταστείτε ότι άρχισα να γράφω διάφορα ποστ για διάφορα θέματα και κανένα απ’ αυτά δεν ολοκλήρωσα. Είτε γιατί βαρέθηκα, είτε γιατί όταν άρχισα να διατυπώνω τις σκέψεις μου, μού φάνηκε ότι έγραφα ανοησίες. Να, μερικά παραδείγματα:
  • Τις προάλλες μιλούσα στο τηλέφωνο μ’ ένα Κύπριο φίλο μου που μένει στη Λευκωσία και με ρώτησε πώς πάει το Φρενοκομείο η Αθήνα. Προς στιγμή γέλασα (μάλλον πικρά), αλλά η ερώτηση του αυτή μ’ έκανε να αναλογιστώ αν η Αθήνα είναι πράγματι φρενοκομείο. Όταν συνειδητοποίησα ότι είναι και παραείναι Φρενοκομείο και μάλιστα όχι μόνο η Αθήνα, αλλά όλη η Ελλάδα, σκέφτηκα να γράψω ένα ποστ απαριθμώντας όλα όσα τρελλά συμβαίνουν σ’ αυτή τη χώρα, ειδικά τον τελευταίο καιρό. Να γράψω για τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας που ξαφνικά θυμήθηκαν, λέει, να τηρούν τους κανόνες ασφαλείας των πτήσεων ταλαιπωρώντας χιλιάδες ταξιδιώτες (τρόμαξα και λιγάκι να πω την αλήθεια γιατί συνειδητοποίησα ότι οι ελεγκτές μας ούτε λίγο, ούτε πολύ, ομολογούν ότι συνήθως γράφουν τους κανονισμούς στα παλιά τους τα παπούτσια). Να γράψω για την Α.Μ. το ΠΑΜΕ που, στο όνομα της «ταξικής πάλης», ταλαιπωρεί κόσμο και κοσμάκη στα λιμάνια, στην Ακρόπολη, στους δρόμους κλπ. Να γράψω για τους ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων που επιδίδονται και αυτοί σε ….ταξικούς αγώνες (με την ευλογία και του ΚΚΕ!) και ακινητοποίησαν τα οχήματα Ελλήνων και ξένων, ελλείψει βενζίνης (θυμάμαι τους φορτηγατζήδες, τότε που οι αγρότες εμπόδιζαν την ελεύθερη διακίνηση τους, να τσιρίζουν στους δρόμους εναντίον των αγροτικών κινητοποιήσεων). Να γράψω για την ακρίβεια που μας ταλανίζει και μας έκανε μια από τις πιο ακριβές χώρες διεθνώς, ελέω ΔΝΤ και  τρόικας  (αύξηση ΦΠΑ γαρ). Να γράψω για τους πορτοφολάδες που λυμαίνονται το κέντρο της Αθήνας και τα ΜΜΜ (και όχι μόνο), σε σημείο ώστε δεν υπάρχει Αθηναίος, αλλά και επισκέπτης, ο οποίος να μην έχει πέσει, έστω και μια φορά θύμα κλοπής (αλήθεια πού είναι η Αστυνομία?)….. Ωχ, τελικά βαρέθηκα κι τίποτε από τα τρελλά αυτά δεν έγραψα.
  • Μετά, ήθελα να γράψω για το Δήμο του Πειραιά που για άλλη μια φορά βρίσκεται στα πρόθυρα ή μάλλον στα «μετάθυρα» (να, έγινα και γλωσσοπλάστης!) της χρεωκοπίας! Τι στο καλό συμβαίνει εκεί κάτω στο λιμάνι και από το Λογοθέτη, μέχρι τον Αγραπίδη και το Φασούλα στα οικονομικά τα θαλασσώνουν? Άρχισα να γράφω μερικά πράγματα, αλλά μου φάνηκαν ανοησίες και σταμάτησα.
  • Αφού απέρριψα τις πιο πάνω ιδέες για ποστ, σκέφτηκα να γράψω για τη δημόσια διαπόμπευση, στην οποία υπέβαλε το καθεστώς της Βόρειας Κορέας τα μέλη της αποστολής της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου για τις ήττες που υπέστησαν στο Μουντιάλ. Λίγο ακόμα και θα τους έκαιγαν στην πυρά, σαν τις μάγισσες στο Μεσαίωνα! Χμμμμμμμμ, δεν μου φάνηκε καλό θέμα και το παράτησα. Ακόμα και η Αλέκα, δεν καταδέχεται να ασχοληθεί με το καθεστώς αυτό.
  • Τέλος σκέφτηκα να γράψω για την κόντρα της Αλέκας με τον Υπουργό Εσωτερικών Γ. Ραγκούση σχετικά με το νομοσχέδιο που προωθεί η Κυβέρνηση για την κατάργηση της χρηματοδότησης των κομμάτων μέσω κουπονιών. Από τώρα και στο εξής θα πρέπει, λέει, να γίνεται με  ονομαστικοποιημένες χρηματοδοτήσεις με τη χρήση ταυτότητας και ΑΦΜ (για φαντάσου τώρα να βάζεις τον παλιό κομμουνιστή να τρέχει στις Τράπεζες με την ταυτότητα του να δηλώνει χρηματοδότης του ΚΚΕ!). Αυτή είναι μια από τις λίγες φορές που παίρνω το μέρος της Αλέκας. Το δίκαιο να λέγεται. Οι παράνομες χρηματοδοτήσεις των κομμάτων δεν γίνονται μέσω των κουπονιών των 5 και 10 ευρώ. Μέσω των off shore εταιρειών γίνονται, ως επί το πλείστον. Βαρέθηκα όμως και δεν έγραψα ούτε γι’ αυτό το θέμα.


Τι σας είπα? Γενικά βαριέμαι. Έχω ανάγκη από διακοπές….

17 σχόλια:

καλημέρα είπε...

Χαίρεται! Αν είναι να βαριεσαι να γραφεις και έτσι τελικά να γραφεις για τόσα πολλά, χμ, τι να πω...
Από όλα το πιο συγκλονιστικό μου φανηκε αυτό με την ποδοσφαιρική ομάδα της Β.Κορέας. Το σκεφτόμουν κατα τη διαρκεια του Μουντιαλ, αλλα είναι αλλο να διαβαζεις τι ακριβώς συνεβη τελικά.
Φιλιά, καλό βραδυ.

Nikos Lioliopoulos είπε...

και εγω αν αρχισω να ανεβαζω τις ημιτελεις μου αναρτησεις θα γεμισω ενα κατεβατο.
Μονο που οι δικες σου ειναι τοσο καλογραμμενες που δεν θα με χαλαγε να γραφεις μονο τετοιες!
Καλο βραδακι

VAD είπε...

Είσαι σίγουρη ότι βαριέσαι;;;
Η λύση απλή,τράβα διακοπές:))

ΝίκοςΤ είπε...

Καλημέρα Μερόπη. Καλά τα λες αν και τα κουπόνια δεν είναι και τόσο αθώα.Όσο για τον παράδεισο της Βόρειας Κορέας ας τον δουν οι επιμένοντες.

miss little sunshine είπε...

Εγώ πάλι αυτό το ποστ το βρήκα απολαυστικό και δε βαρέθηκα κιόλας! Αντε πάμε κανα Παρισάκι να ξεσκάσουμε!!

stalamatia είπε...

Αμα δε βαριόσουν τι θα έγραφες; χαχαχα Καλές διακοπές .

dyosmaraki είπε...

Σε καταλαβαίνω, κάπως έτσι νοιώθουμε όλοι. Οχι τόσο ίσως λόγω με βαριεστημάρας, αλλά πάνω που λες θα γράφω για το Χ θέμα τσουπ! βγαίνει κάτι νέο, και μέχρι να προλάβεις να γράψεις για εκείνο, τσουπ! προκύπτει κάτι άλλο συνταρακτικό.

Εγώ στη κυριολεξία τάχω κάνει σαλάτα με τα τουρλού θέματα που γράφω. Ετσι αποφάσισα να γράψω για τις ντομάτες....μένει να γράψω για τα αγγουράκια...είναι και αυτό μια κάποια λύση για ξεμπλοκάρισμα....(σοβαρολογώ δεν κάνω πλάκα)

Πάντως για τα κουπόνια συμφωνώ μαζί σου. Για να πω την αλήθεια θα προτιμούσα να κοβόταν κάθε κρατική επιχορήγηση προς τα κόμματα και να έτρεχαν όλοι να εισπράξουν χρηματοδότηση μέσω κουπονιών. Ετσι και το κράτος θα γλύτωνε κάποια χρήματα και οι πολίτες θα επέλεγαν και το κόμμα που θα ήθελαν να ενισχύσουν και το αν θα κάνουν "χορηγία" ή όχι σε κάποιο πολιτικό κόμμα.

Meropi είπε...

Αναστασία μου καλημέρα!
Όσον αφορά αυτό που συνέβη με την ομάδα της Β. Κορέας, νομίζω, ότι το περίμενα. Και φαντάζομαι ότι έγιναν και θα γίνουν ακόμα χειρότερα από αυτά που άφησαν οι εκεί αρχές να να δημοσιοποιηθούν.
Φιλάκια καλή μου.

Meropi είπε...

Νίκο μου,
είναι αλήθεια ότι κι εγώ έχω γράψει κι άλλες ημιτελείς αναρτήσεις, αλλά έβαλα τις τελευταίες μόνο.
Καλό σου μεσημέρι!

-@Vad μου,
η μέρα που θα φύγω διακοπές πλησιάζει! Φεύγω την Πέμπτη 5-8!!!!!!!

Meropi είπε...

-@Casablanka μου,
όσον αφορά τα κουπόνια, εντάξει, καμιά φορά, μέσω αυτών μπορεί να κινηθεί μαύρο χρήμα, αλλά δεν μπορείς, βρε παιδί μου, να τα εξαλείψεις και εντελώς, ειδικά από το ΚΚΕ που χρόνια χορηγείται μέσω αυτών.

-@miss little sunshine μου,
χαίρομαι που δεν βαρέθηκες διαβάζοντας τις βλακείες μου!

Meropi είπε...

-@Σταλαματιά μου,
άμα δεν βαριόμουν θα γραφα λιγότερα για ένα όμως θέμα που θα το είχα τελειώσει! Χα χα χα!

-@dyosmaraki μου,
ναι κάπως έτσι συμβαίνει με τα θέματα των αναρτήσεων. Αρχίζω να γράφω για ένα θέμα και μέχρι να το τελειώσω, τσουπ, βγαίνει στην επικαιρότητα κάποιο άλλο θέμα, για το οποίο αρχίζω να γράφω επίσης. Έτσι μένουν διάφορα ημιτελή!

NdN είπε...

Γεια σου Μερόπη,

Κι εγώ θα συμφωνήσω με τους ροηγούμενους. Από την ανάρτηση δεν φάνηκε να βαριέσαι. Αναολοκλήρωτες πάντως αναρτήσεις έχω και εγώ καθότι πάντοτε κάτι προέκυπτε και την άφηνα στην μέση.

Στα κουπόνια θα συμφωνήσω μαζί σου. Είναι ιδιαίτερα δύσκολη η αλλαγή και δεν νομίζω ότι θα διορθώσει και τίποτα. Για τον Πειραιά δεν ξέρω τίποτα, μόνο αυτά που διαβάζω από τις εφημερίδες. Για την Β. Κορέα δεν περίμενα τίποτα λιγίτερο από το καθεστώς της. Η Αλέκα μαλώνει πάντοτε με όποιον από την κυβέρνηση είναι ευκαιρος εκείνη τη στιγμή.

Στα του φρενοκομείου δεν έχω τίποτα να σχολιάσω. Πέρασα μισή ώρα να εξηγήσω σε έναν Ιταλό που έψαχνε βενζινάδικο (και ξενοδοχείο) τιο τι συμβαίνει!

Καλές διακοπές να έχεις!

tzonakos είπε...

Καλες Διακοπές, Μερόπη.

Meropi είπε...

-@NdN μου,
συμφωνώ ότι είναι δύσκολο να εξηγήσουμε στους ξένους τον τρόπο που, μερικές φορές, λειτουργεί το μυαλο του Έλληνα. Δεν έχουμε, πολλοί από μας, κοινωνική συνείδηση και το ωραίο είναι ότι ωραιοποιούμε το ελάττωμα μας αυτό.

Meropi είπε...

-@Tzonako μου,
ευχαριστώ για την ευχή σου. Γύρισα προς το παρόν, αλλά υπάρχει και β΄ δόση διακοπών.
ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ και σε σένα

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Ανοιξες πολλά και ενδιαφέροντα θέματα, θα σου δώσω μερικές ιδέες, εν τάχη...:
1. Φρενοκομείο, είναι όλη η Ελλάδα και όχι μόνο η Αθήνα. Μόλις επέστρεψα από 8 μέρες στο Λονδίνο και το (ξανά)κατάλαβα...
2. ΟΤΑ: Ισως να είναι το πλέον προβληματικό κομμάτι του κράτους και είναι τραγικό μιας και είναι η εξουσία που είναι πλησιέστερη στον μέσο πολίτη. Σε λίγους μήνες έχουμε Δημοτικές εκλογές οπότε είναι μία καλή ευκαιρία να αλλάξουμε μερικά πράγματα. Είσαι νομικός οπότε μάλλον γνωρίζεις ότι με τον Καλλικράτη για να κατέβει ένα κόμμα στις Δημοτικές εκλογές πρέπει να έχει πάρα πολλούς υποψήφιους...
3. Κομμουνιστικά κράτη και η "λατρειά" που τρέφουν πολλοί Ελληνες για αυτά... Μιας και αναφέρθηκες στη Β. Κορέα θα σου πω μία ιστορία: κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ ένας δημοσιογράφος της Καθημερινής εκθείαζε ένα ποδοσφαιριστή της επειδή τραγουδούσε τον εθνικό της ύμνο και κατέκρινε τα αστέρια της Δύσης επειδή δεν τον έκαναν. Του έστειλα ένα email και του είπα ότι ο άνθρωπος μάλλον δεν είχε επιλογή μιας και ζει σε Δικτατορία. Αν εξαιρέσουμε ότι δεν πήρα απάντηση διάβασα στο Βήμα ότι ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής είχε γεννηθεί στην Ιαπωνία και μετά το Μουντιάλ θα αυτομολήσει στην Νότια Κορεά...
4. ΚΚΕ, σχετικό με το προηγούμενο θέμα η Ελλάδα πρέπει να είναι η μοναδική χώρα της "παλιάς" Ευρώπης που έχει σταλινικό Κομμουνιστικό(;) κόμμα. Αν με ρωτήσεις αν η Κανέλλη είναι Κομμουνίστρια θα διαλέξω να μην απαντήσω :P

Meropi είπε...

Γιάννη μου,
καλώς ήρθες από το Λονδίνο που είναι μια από τις αγαπημένες μου πόλεις!