Η Μερόπη αστειεύεται

Η Μερόπη αστειεύεται

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007

Ρεβεγιόν σε νυχτερινό κέντρο; Πόσα μου δίνετε για να πάω;

Από παιδί έχω δύο ελαττώματα, πλην άλλων, και εξηγούμαι. Το πρώτο μου ελάττωμα (;) είναι ότι απολαμβάνω τη μουσική σε χαμηλή ένταση. Το δεύτερο είναι ότι αντιπαθώ σφόδρα το στρίμωγμα, ιδιαίτερα στο τραπέζι. Από ότι καταλαβαίνετε η διασκέδαση σε νυχτερινό κέντρο δεν είναι και η καλύτερη ψυχαγωγία μου… Η τελευταία φορά που πήγα σε ένα τέτοιο (κέντρο) είναι πριν δύο περίπου χρόνια για να απολαύσω (όπως νόμιζα) τη Δήμητρα Γαλάνη και την Άλκηστη Πρωτοψάλτη. Αμ δεν… Κατ’ αρχάς με ενόχλησε το στρίμωγμα. Σε τέτοιο σημείο που είπα στην κόρη μου ότι αν είχα λεφτά θα έκλεινα τραπέζι για οκτώ άτομα για να κάτσουμε μόνο τέσσερις!! Άντε όμως και το έκανα αυτό. Τη μουσική πώς θα δέχονταν να την χαμηλώσουν;; Δεν νομίζω να δεχόντουσαν όσο και αν πλήρωνα! Έφυγα με ένα κεφάλι καζάνι…..Έκανα δύο μέρες να συνέλθω.

Βλέπω λοιπόν τώρα και διαφημίζουν ρεβεγιόν σε νυχτερινά κέντρα με 200 ευρώ (!!) η μπουκάλα το ουίσκι λέει. Σκέφτομαι το στριμωξίδι και ανατριχιάζω. Και το ξεκούφωμα πού το πας;;; Μα είναι καλά οι άνθρωποι;; Να ξηλωθώ για να κερδίσω μία ωραία ημικρανία για δύο μέρες;;; ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ…



42 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑ! Μερόπη μου έχεις απόλυτο δίκιο. Ασε που τα γκαρσόνια είναι συνήθως είναι απλήρωτα ,ξεκουφαίνεσαι, και φεύγεις καραχρεωμένος χαχα, η απομυθοποίηση της διασκέδασης μπουζουκερίας!Φιλιά

Spitogata είπε...

Τίποτα, απολύτως. Ούτε δεκάρα.
Αντιθέτως γνωρίζω αρκετούς, που θα έδιναν όσα-όσα για να απολαύσουν, τέτοιες μέρες, ζεστές οικογενειακές στιγμές και δεν μπορούν να τις έχουν.

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

με υγεία, αγάπη και οικογενειακή θαλπωρή. Καλώς δέχτηκες και την κόρη σου...πάντα ένα παιδί μας κινητοποιεί.

νατασσΆκι είπε...

όσα και να μου δώσουν, δεν ξαναπάω! Ακόμα θυμάμαι την τραυματική εμπειρία, περίπου 10 χρόνια πριν - από τότε τους το ξέκοψα: εγώ στο σπίτι - τέτοιες μέρες δεν ξαναβγαίνω!
:)

Καλά Χριστούγεννα Μερόπη μου - να τα χαρείς με την οικογένειά σου, να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται.
Πολλά φιλιά.

αντωνης είπε...

Καλησπερα Μεροπη. Τα μονα νυχτερινα κεντρα που ευχαριστως πηγαινω πλεον ειναι τα μικρα κουτουκακια με μουσικη. Οι μπουζουκοκαταστασεις του στυλ που περιγραφεις μου ειναι εντελως ξενες και τις αποφευγω. Το ασχημο ειναι οτι επεκτεινονται και σε χωρους οπου δεν θα επρεπε. Τελευταια φορα που πηγα και δεν περιμενα να ειναι ετσι, ηταν στους "Αγαμοι Θυται" στο Ζυγο. Απιστευτο στριμωξιδι, για μενα αυτο ειναι το πιο εκνευριστικο ισως και λογω σωματοδομης. Και λογικη αρπαχτης απο το μαγαζι.

Και μια μικρη παρατηρηση. Δεν ειναι ελαττωματα αυτα τα δυο που αναφερεις. Απλα νομιζω οτι καποια τραγουδια θελουν και λιγη ενταση για να τα ευχαριστηθεις.

rain είπε...

Συμφωνώ μαζί σου αν και μ'αρέσουν τα κέντρα σε άσχετο χρόνο όμως και όχι ΣΒΚ. Πήγα πέρυσι στην Μαρινέλα ημέρα Πέμπτη και πέρασα υπέροχα. Ούτε ασπιρίνη στις 3 που αρχίζει το ντιριντάχτα ούτε τίποτα.Πολύ ωραίο πρόγραμμα στυλ μπουάτ. Όχι όμως τέτοιες μέρες

Ανώνυμος είπε...

Μαζί σου...
Η τελευταία φορά που βγήκα έξω τέτοιες μέρες,για χάρη της παρέας, ήταν η τσικνοπέμπτη της περασμένης χρονιάς.
Γενικά,πάντα αποφεύγω τις μαζικές εξόδους επειδή δεν αντέχω τις ουρές των αυτοκινήτων ή το στρίμωγμα σε κάποια καρέκλα ενός κέντρου με τη μουσική στη διαπασών.

marianaonice είπε...

Μερόπη μου ξέρεις καλά ότι εγώ κάποτε, αγαπούσα πολύ τη διασκέδαση και το χορό!! Και τώρα τ΄ αγαπώ. Αλλά και σε μένα πλέον τέτοιου είδους διασκέδαση δεν μ΄ αρέσει. Όποτε τύχει να πάω για χάρη κάποιας παρέας το σκυλομετανιώνω. Πρόσφατα πήγα στη σφεντόνα. Ίδια γεύση. Στριμωξίδι και Άγιος ο Θεός. Ήταν και ο ...Αντώναρος με την κουστωδία του και τους δημοσιογράφους.
Φρίκη!!! Θα κανονίσουμε στο σπίτι μία μάζωξη. Θα είναι το καλλίτερο.

Roadartist είπε...

δεν εχεις και πολύ άδικο. Εγώ προσπαθώ να επιλέγω πλέον τις εξόδους μου.. όσο μπορώ.. :))) Οσον αφορά όμως σκυλάδικα απέχω .. δεν μπορώ ούτε τα μαγαζιά ούτε το κόσμο τους.. ειδικά τέτοιες μέρες.. Να σαι καλά Μερόπη μου, φιλιά πολλά και θα τα λέμε :))

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Όποτε πήγα για ρεβεγιόν σε κέντρο είτε τσακώθηκα, είτε σκυλοβαρέθηκα είτε πέθανα απ την κούραση!

Μεροπίτσα μου, καλές γιορτές!

Meropi είπε...

Καλοί μου διαδικτυακοί φίλοι, μια θερμή καλησπέρα από μένα
--@ sunshine μου τα γκαρσόνια είτε απλήρωτα είναι είτε κουρασμένα και με πονοκέφαλο.
--@ σπιτόγατα μου δεν συγκρίνεται η σπιτική ζεστασιά με το στριμωξίδι και το ξεκούφωμα των νυχτερινών κέντρων, ακόμα και των σοβαρών. Άλλωστε σε σοβαρά έχω πάει μερικές φορές.
--@νατασσάκι μου γλυκό πράγματι τραυματική εμπειρία είναι. Καλύτερα στο σπίτι μου να απολαύσω τους αγαπημένους μου τραγουδιστές από το στερεοφωνικό.
--@ Αντώνη μου πράγματι τα κουτουκάκια με την κιθαρίτσα (χωρίς ηχεία) είναι μια χαρά..
--@βροχούλα μου δεν είναι μόνο το στριμωξίδι που με επηρεάζει, είναι και η δυνατή ένταση που με ξεκουφαίνει
--@Syneas μου είτε γιορτή, είτε καθημερινή δεν μπορώ να πάω πια σε νυχτερινά κέντρα. Δεν είναι μόνο το στριμωξίδι είναι και η δυνατή μουσική που με τρελλαίνει.
--@ Mariana μου εμείς θα τα πούμε τηλεφωνικά.
--@roadarist μου αλήθεια εκεί που πήγες (η Πασπαλά μου αρέσει κι εμένα) η ένταση της μουσικής ήταν εντάξει;;
--Ασκαρδαμυκτί μου, κι εγώ μη νομίζεις στο τσακ ήμουνα να μαλλώσω με τους σερβιτόρους.

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Νομίζω,Μερόπη μου,ότι όλο αυτό που περιγράφεις δεν μπορεί να εντάσσεται στην κατηγορία ψυχαγωγία!!!
Είναι κάτι άλλο!Πιο βαθύ και πιο μεγάλο! :))

Καλά Χριστούγεννα,καλή μου :)

Utopia είπε...

Πολλοί την έχουμε "πατήσει" τέτοιες μέρες και ορκιστήκαμε...αποχή!Σίγουρα δεν είμαστε όλοι...προβληματικοί,που νιώσαμε έτσι σε τέτοια μέρη!
Καλή σου νύχτα!Και καλές γιορτές!

kalynama είπε...

Με έκανες και γέλασα Μερόπη μου...πολύ...
έτσι έχει η κατάσταση...γι αυτό καλύτερα στο σπιτάκι μας με την οικογένειά μας...και ας αφήσουμε έξω στα κέντρα όσους θέλουν να στριμωχθούν

Φιλιά πολλά :-)))

Ανώνυμος είπε...

Α πα πα, ουτε εγω :)))
Καλες Χριστουγεννα Μερωπη :)

TzinaVarotsi είπε...

Πιο νέα δεν δε με πείραζε η δυνατή μουσική, τώρα κι εγώ δεν την αντέχω, γεράματα :))

mania είπε...

Καλημέρα Meropi μου,
Α πα πα. Ανικανοποίητη σε βρίσκω. Τι σου ζητάνε μωρέ; 200 ευρουδάκια για να σε κάνουν να πεθυμήσεις το σπιτάκι σου και να τρέξεις σ' αυτό σαν παλαβή!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

roadartist είπε...

Καλημέρα Μεροπη! Η ένταση ήταν υπέροχη :) και η ακουστική καταπληκτική! Πραγματικά. Εντομεταξύ δεν είχε πολύ κόσμο.. Νομίζω οτι αν θα πας θα σου αρέσει.. Νομίζω πως είναι ακριβώς αυτό το διαφορετικό που ζητάς! Τα φιλιά μου :))

kalynama είπε...

Μερόπη μου καλή, γλυκιά μάνα...

ήρθα να σου αφήσω τις πιο γλυκές μου ευχές από καρδιάς για τις μέρες που έρχονται. Να είσαι καλά, να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται όλοι. Να περάσεις ζεστά Χριστούγεννα με την οικογένειά σου και όσους αγαπάς.

Σε φιλώ :-))

Meropi είπε...

Καλοί μου διαδικτυακοί φίλοι,
Μαζί σας βρε παιδιά νοιώθω κι εγώ νέα..Σας ευχαριστώ που έρχεστε από τη γειτονιά μου.
--@Ψυχούλα μου καλό απόγευμα. Έχεις δίκιο αυτό που περιγράφω δεν είναι ψυχαγωγία...είναι δοκιμασία.
--@Utopia Καλώς ήρθες από τη γειτονιά μου.
--@Καλυνάμα μου καλή και ερωτευμένη σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη σου και για την προσφώνηση σου (γλυκιά μάνα). Δεν αποκλείεται να έχεις την ηλικία της κόρης μου ή του γιού μου.
--@Φαβούλα μου γλυκειά πολλές ευχές και σε σένα
--@Μανια μου πράγματι είμαι ανικανοποίητη. Αντί να φχαριστηθώ στριμωξίδι και ξεκούφωμα, παραπονιέμαι...
--@ Roadartist μου καλή σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

αντωνης είπε...

Μια πολυ μικρη παρατηρηση, αν μου επιτρεπεις.

Η νεοτητα δεν ειναι θεμα ηλικιας, ειναι θεμα ψυχης.
:)

Meropi είπε...

Αντώνη μου,
αν εξαιρέσεις ότι δεν μ' αρέσει το στριμωξίδι και το ξεκούφωμα (τη μουσική την προτιμώ σε χαμηλή ένταση), κατά τα άλλα η ψυχή μου μια χαρά νέα είναι. Καλό απόγευμα

ΩΣΗΕ είπε...

ΜΕΡΟΠΗ ΜΟΥ, εύχομαι να περάσεις τις γιορτές όπως παραγματικά σ' αρέσει.
Πάντως δεν έχω πάει ΠΟΤΕ έξω τέτοιες μέρες

Aggelos Spyrou είπε...

Καλές γιορτές... όπου τραβάει η καρδιά σου!!! :)))) (Βρήκες τρόπο να... βγάλεις λεφτά με το post;). :))

spy είπε...

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΕΥΤΗΧΗΣΜΕΝΗ!!
ΠΕΡΝΑ Κ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ. ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΤΙ.

freemer είπε...

Ούτε που να με πυροβολούν προτιμώ με τη παρέα μου σπίτι
Καλά χριτούγεννα σ΄ όλους

Meropi είπε...

Kαλοί μου φίλοι
--@Ωσηέ μου σου εύχομαι να περάσεις καλές γιορτές με την οικογένεια σου και φιλιά πολλά στην πατρίδα μου την πολυαγαπημένη.
--@ Άγγελε μου καλέ, προσπάθησα να βγάλω χρήματα με το ποστ, αλλά όπως βλέπεις κανένας δεν προσφέρθηκε να μου δώσει..Χα χα!!! Καλές γιορτές να έχεις με την οικογενειούλα σου.
--@Spy μου εύχομαι και σε σένα Χρόνια πολλά και καλά.
--@ Seadreamer μου σου εύχομαι να περάσεις με την παρέα σου ωραία και χαρούμενα Χριστούγεννα

Ανώνυμος είπε...

Μερόπη μου καλησπέρα. Γιορτές είναι οικογένεια. Τον τρόπο της διασκέδασης θα τον βρει ο καθένας μόνος του και θα τον επιλέξει. Και οι επιλογές ειναι άπειρες. Ευτυχώς! Χρόνια πολλά, οικογενειακά, τρυφερά, γεματα μνήμες που θα μείνουν στην καρδιά σου!

Takiz είπε...

Τις καλύτερες ευχές μου Μερόπη!!!
Αληθινά.
Εύχομαι τα καλυτέρα για εσένα και την οικογένεια σου!!!

Ανώνυμος είπε...

Την φωτογραφία που την βρήκες;
Εγώ είμαι πάνω δεξιά στο τραπέζι και τραγουδάω :)

Αγαπητή Μερόπη αστειεύομαι και συμφωνώ με το κείμενο σου.

Η δική μου άποψη για διασκέδαση προϋποθέτει να μπορώ να βλέπω και να ακούω την παρέα μου και όχι να στέκομαι όρθιος και να με ποδοπατούν μεθυσμένοι πιτσιρικάδες.

Καλές γιορτές σου εύχομαι, μπροστά στο τζάκι με την οικογένεια σου ενωμένη...

σημ: Ωραίο το δέντρο, δεν έρχεσαικαι απο το σπίτι να με βοηθήσεις ;)

Meropi είπε...

Καλημέρα Τάκη μοy, Φριντούλα μου και Παραφωνιάδες μου
--@ Τάκη μου σου εύχομαι να περάσεις ζεστά και όμορφα και καλές βόλτες....στο Μοναστηράκι.
--@Φριντούλα μου καλή να περάσεις κι εσύ όπως επιθυμείς γλυκειά μου ζεστά και χαρούμενα.
--@ Παραφωνιάδες μου καλώς όρισες από τη γειτονιά μου. Η φωτογραφία είναι από τότε που σύχναζα στα νυχτερινά κέντρα. ΧΑ ΧΑ ΧΑ!! Είχα βάλει και ωτοασπίδες...
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ σε όλους

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Μερόπη μου χιλιάδες ευχές για να περάσεις τα πιο όμορφα Χριστούγεννα!!! Μακριά από άσκοπους και κουραστικούς συνωστισμούς, συμφωνώ απολύτως!

mania είπε...

Σεργιανίζω για ευχές και κάλαντα και σταμάτησα και στο σπίτι σου.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Marilou είπε...

Meropi moy!
Kala Xristoygenna!
Kales giortes!
Na peraseis omorfa & na xairesai tin oikogeneia soy!
Polla filia

bladewalker είπε...

καλές γιορτές με ρεβεγιόν αυθεντικά, σαν τα πάρτι της νιότης, που συνεχίζεται φυσικά.

purple είπε...

συμφωνω μαζι σου!!!
καλα χριστουγεννα :-)))

Meropi είπε...

Σας ευχαριστώ που περνάτε από τη γειτονιά μου παιδιά μου.
--@ Βασίλη μου σ' ευχαριστώ για τις χίλιες ευχές σου και αντεύχομαι χίλιες φορές.
--@ Μάνια μου σ' ευχαριστώ για τα κάλαντα.
--@Μαριλού μου ευχές και σε σένα κοριτσάκι μου
--@Bladewalker σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη σου. Και βέβαια συνεχίζεται η νιότη με άλλη όψη. Χα χα!
--@Purple μου καλή καλώς ήρθες από τη γειτονιά μου. Καλές γιορτές και σε σένα

ΩΣΗΕ είπε...

Μερόπη μου σ' ευχαριστώ πολύ.

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

sealike2 είπε...

Βάζω τελεία στη τελεία σας!!!Χρόνια σας πολλά και ευτυχισμένα!!

genna είπε...

Xronia polla, glukia Meropi
h galopoula murizei omorfa...
edw brexei kai einai omorfa mesa sto spiti m' agaphmenous...
ola zesta ki agaphmena na sou einai!

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε...

Χρόνια πολλά Μερόπη. Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη σου για το Ρεβεγιόν στα κέντρα. Μπλιάχχχ!

Roadartist είπε...

Χρόνια σου πολλά Μερόπη μου! Ξανά αφήνω τις ευχές και τα φιλιά μου :)

Meropi είπε...

Καλησπέρα φίλοι μου.
Σας ευχαριστώ που περάσατε να μου ευχηθείτε.
--@Ωσηέ μου και πάλι σ' ευχαριστώ (το φαγοπότι που λέγαμε δεν το γλυτώσαμε σήμερα)
--@sealike μου Χρόνια Πολλά και σε σένα
--@Genna μου καλή, άσε δεν μπορώ να κουνηθώ από το φαί σήμερα
--@Roadartist μου μικρούλα σ' ευχαριστώ που περνάς να με χαιρετίσεις
--@ Παναγιώτη μου Καλώς μου ήρθες Χρόνια Πολλά